Nou, het is wel vrij herkenbaar hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:06 schreef Habbezak het volgende:
[..]
met een live intro van 10 sec kan ik niet veel, miss als ik zn stem hoor of klein stukje tekst...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Homdeck het volgende:
na 1 seconde hoor ik while my guitar gently weeps
Zo hoort het.quote:
Ring of fire van ... ? godver!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
"I fell into a burning ring of *BEEB*"
Fire, Sjonnie Kesjquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef onderjas het volgende:
"I fell into a burning ring of *BEEB*"
heideroosjes?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef BereNDD het volgende:
110, 120, 130 geen enkel probleem..schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen anders geen we nergens heen
Pionier in de housescene, dus waarom nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Teteteterek het volgende:
daft punkt hoort hier ook echt
More loneliness any man could bare
rescue me before i fall in to despair :p
Klinkt als Osdorp Posse.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef BereNDD het volgende:
110, 120, 130 geen enkel probleem..schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen anders geen we nergens heen
Als we zo gaan beginnen, vind ik dat "No valley too deep, no mountain too high" ook bij elke Nederlandse puber met de paplepel ingegoten moet zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Pionier in de housescene, dus waarom niet
Ja ken de site, staan leuke dingen op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Homdeck het volgende:
Test maar eens hoeveel je hiervan herkent![]()
http://www.sporcle.com/games/enough/80smusic
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Habbezak het volgende:
ik weet nogwel een leuke, stond op een bekende lp van mn pa:
"You might know me like no other orange has ever done before"
Veel muziek van vroeger wordt wel gecoverd en bakken met geld mee verdiend. En er zijn ook genoeg jongeren die wel kunnen genieten van ouwelullen muziek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:45 schreef Trust_live het volgende:
Kan goed kloppen dat wij (de jeugd) niets weten over ouwelullen muziek, want dat luisteren wij nu eenmaal niet.
spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:45 schreef Trust_live het volgende:
Kan goed kloppen dat wij (de jeugd) niets weten over ouwelullen muziek, want dat luisteren wij nu eenmaal niet.
weet ik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef Ayca het volgende:
Wat een kutkwaliteitmaarja
http://vocaroo.com/?media=vqfh4IhFiJoZmJxzg
wie het weet krijgt een snoepje!
wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef pizzaluigi het volgende:
D Ik ben zelf 18 en veel van mijn leeftijdsgenoten hebben nog nooit gehoord van een Miles Davis, Dave Brubeck, sommigen zelfs niet eens van Ray Charles.
Tweede deel is erg herkenbaar, neem een Valerie van Amy Winehouse (word dan gedacht), heel irritantquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef pizzaluigi het volgende:
De muziekkennis van de jeugd is dramatisch. Ik ben zelf 18 en veel van mijn leeftijdsgenoten hebben nog nooit gehoord van een Miles Davis, Dave Brubeck, sommigen zelfs niet eens van Ray Charles.
Waarvan mijn tenen altijd tot onmenselijke vormen gaan krommen is wanneer er bijvoorbeeld een 'As' van Stevie Wonder op de radio is, men zegt, 'Ik vind het origineel van George Michael en Mary J. Blige beter'.
Gary Moore.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef Ayca het volgende:
Wat een kutkwaliteitmaarja
http://vocaroo.com/?media=vqfh4IhFiJoZmJxzg
wie het weet krijgt een snoepje!
volgens mij uit 1990. Dit nummer heeft als gitaarspel wel iets weg van de groep Santana met Samba pati.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
eens! deze is ook mooi:
Prachtig![]()
![]()
Ik zoek naar nieuwe liedjes op het internet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:09 schreef floit het volgende:
Al die muziekbarbaren komen voort uit het feit dat niemand meer naar de cd winkel gaat om iets 'nieuws' te zoeken, tegenwoordig hoor je een nummer op de radio of tv, limewire aan en klaar is kees.
tuurlijk heb je torrents forums nieuwsgroepen en vast wel meer maar dat kost allemaal tijd en moeite want je moet dan alsnog zelf zoeken tussen een nog veel groter aanbod dan de cd winkel.
maar goed de muziekbarbaren van tegenwoordig zijn gewoon muzikaal lui.
omdat je het zo lief vraagtquote:
quote:Her Hitler hairdo is making me feel ill
ja maar als ze allemaal van die alternatieve muziek doen kan ik niet meedoenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:04 schreef RenRen- het volgende:
Wat onderjas zegt, ook in FB, houd je bij het topic. De vraag is niet of de muziek goed is of niet, het gaat om de muziekkennis van de jeugd door het door jullie te laten raden. Laten we het ook zo houden [ afbeelding ].
Dat is dan ook het punt van het topicquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar als ze allemaal van die alternatieve muziek doen kan ik niet meedoen
post dan zelf iets, en het is hier zowiezo wachten op je kansquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar als ze allemaal van die alternatieve muziek doen kan ik niet meedoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |