quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef Falco het volgende:
Robbie Williams
Ja dat kan allemaal nog komen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Repeat het volgende:
Ik dacht nu komt TS met iets van de Beatles ofzo, maar het was dit
Dat was ook mijn verwachting jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Repeat het volgende:
nirvana mag je best kennenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Repeat het volgende:
Nu moet jij toch de nieuwe opgave posten ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
nirvana mag je best kennen
oeps nu verklap ik het
De titel van het nummer nog!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nu moet jij toch de nieuwe opgave posten ?
Wie die niet kent mag wel eens opgevoed worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oke, heb er nog een liedje bij gedaan, maar ik zeg niet welke artiest.
Geen idee, gokje euhmmmmmm bietels ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oke, heb er nog een liedje bij gedaan, maar ik zeg niet welke artiest.
Volkomen begrijpelijk fout, als je mij vraagt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen idee, gokje euhmmmmmm bietels ?
'T is echt mogelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wie die niet kent mag wel eens opgevoed worden.
+1 mijn vrindquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef StijnDa het volgende:
dat is wel de beatles.
yellow submarine
Had het aan iemand gevraagd die Linkin Park luisterde, zit toch wel in de zelfde genre. (Wel veel slechter maar toch.)quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:27 schreef klaasdj het volgende:
Wat een faalhaas ben jij.
Als je dit soort vragen stelt aan iemand die gansch en alleen hiphop luistert dan krijg je inderdaad geen goed antwoord.
Er is echt nog wel jeugd die naar het genre van deze artiest luistert hoor....
Layla, van Eric Clapton.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:31 schreef StijnDa het volgende:
ik luister wel naar linkin park, alleen niet naar de schreeuwnummers van linkin park...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 22:35:38 ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Vraag eens wat fatsoenlijks man. Dit kan een kleuter nog wel.
Pennywise, Bro Hymn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef onderjas het volgende:
[..]
Juist.
"To all my friends present past and beyond."
50 Cent, in da club.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef kabelhaspel het volgende:
"Go go go shorty, it's your birthday, we gonna party like it's your birthday".
1 hint: geen Cliff Richard.
Benni Benassiquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef kabelhaspel het volgende:
"Go go go shorty, it's your birthday, we gonna party like it's your birthday".
1 hint: geen Cliff Richard.
The Doorsquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Teteteterek het volgende:
The time to hesitate is through, no time to wallow in the mire
Daarom mijn vraag ook, die is niet te googlen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Torrio het volgende:
90% van de antwoorden die gegeven zullen worden zijn toch op Google opgezocht, zo gaat het altijd
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef Repeat het volgende:
En nu echte muziek, sorry voor de kwaliteit
http://vocaroo.com/?media=vmkNm98KcQb4Xdu5f
U2 Vertigo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef onderjas het volgende:
"Uno, dos, tres, catorce." Deze zou wel wat bekender zijn
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
"Wicked lady soft and shadey girl I'm all on fire"
Hop, raad die maar eens.
quote:
ja U2 en nu ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef onderjas het volgende:
Dat is een beter idee inderdaad! Stukjes muziek zonder tekst.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag ook, die is niet te googlen.
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet de antwoorden maar ik vind het altijd zo dom als mensen het gaan hebben over dat jongeren geen goede of "legendarische" muziek meer zouden kennen en het wel moeten kennen. Of dat mensen bepaalde teksten wel moeten weten of anders hebben ze geen "muziekkennis".Zo dom.
Als ze de behoefte hebben om oudere muziek te gaan luisteren dan doen ze het wel, maar bij veel is die behoefte er gewoon niet. Ze zijn tevreden met de muziek die nu gemaakt wordt. Nou mooi, laat ze.
En de definitie "legendarisch" is voor iedereen anders. Voor Kees zijn The Beatles legendarisch, maar ik vind daar echt helemaal niets aan. Ik vind LUNA SEA legendarisch, maar Kees heeft daar nog nooit van gehoord.
queen, geen idee hoe het nummer heet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef onderjas het volgende:
[..]Heb je wel gelijk in natuurlijk. Maar bij zoiets als "Is this real life" zou er toch wel een belletje moeten rinkelen.
Nee manquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Habbezak het volgende:
[..]
queen, geen idee hoe het nummer heet?
mamaaa ofzo?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Habbezak het volgende:
[..]
queen, geen idee hoe het nummer heet?
mamaaa ofzo?
Is this reality...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef onderjas het volgende:
[..]Heb je wel gelijk in natuurlijk. Maar bij zoiets als "Is this real life" zou er toch wel een belletje moeten rinkelen.
Geen idee maar dit kan onmogelijk "muziek" genoemd wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef onderjas het volgende:
"What's with these homies dissin' my girl?"
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef Teteteterek het volgende:
The time to hesitate is through, no time to wallow in the mire
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Dat die ouwe zakken nou alleen maar jaren 80 muziek leuk vinden en het dan schokkend vinden als je ze niet kent....
Hier eentje die die ouwe lui vast niet weten:
"Every night i'm dreaming of some better day, every single moment of time, i wish i could grab a ray of sunlight and make it my own"
Dus wel he, die andere is idd beter maar ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen idee maar dit kan onmogelijk "muziek" genoemd worden![]()
![]()
Doe mij maar
[..]Dat is pas muziek
Ik ben 19quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef MouzurX het volgende:
Dat die ouwe zakken nou alleen maar jaren 80 muziek leuk vinden en het dan schokkend vinden als je ze niet kent....
Hier eentje die die ouwe lui vast niet weten:
"Every night i'm dreaming of some better day, every single moment of time, i wish i could grab a ray of sunlight and make it my own"
U2 toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef onderjas het volgende:
quote:
quote:
Want?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen idee maar dit kan onmogelijk "muziek" genoemd worden![]()
![]()
Dat is Irish Song.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
"I'll go home to my parents, confess what I've done
And I'll ask them to pardon their prodigal son. "
Hint: Legendarisch Iers
quote:
Eagles - Hotel california!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde puber niet eens weet waar "You can check out anytime you like, but you can never leave" uit komt
Hotel Californiaquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde puber niet eens weet waar "You can check out anytime you like, but you can never leave" uit komt
Eagles.. dat weet iedere muziekliefhebber met het geheugen van een pindaquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tijn het volgende:
Eaglesquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Tijn het volgende:
zocht eigenlijk de Dropkick Murphy's versie maar ik reken em goedquote:
Zoals vele rinkelt er wel een belletje maar kan het niet thuis brengen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:03 schreef Repeat het volgende:
Waarom beantwoord niemand mijn vraag, zo moeilijk is die toch niet?
Of het is wel heel erg met jullie muziekkennis gesteld...
Mooi backfiretopic dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef onderjas het volgende:
[..]
Zoals vele rinkelt er wel een belletje maar kan het niet thuis brengen.
Wat me naar binnen schoot is ''steel my guitar" maar das geen nummer volgens mij.
quote:
met een live intro van 10 sec kan ik niet veel, miss als ik zn stem hoor of klein stukje tekst...quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:52 schreef Ayca het volgende:
I'm not the only soul who's accused of hit and run
Zou ook niet al te moeilijk moeten zijn
Dan kan je gewoon de tekst googlenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:06 schreef Habbezak het volgende:
[..]
met een live intro van 10 sec kan ik niet veel, miss als ik zn stem hoor of klein stukje tekst...
Arg weer zo een die ik wel ken maar de naam even niet weet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Bol_Wan het volgende:
"?em llik uoy t'nod yhw os ,ybab resol a m'I rodedreP nu yos"
en ja, het klopt
en daar schiet je dan ook echt iets mee op..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |