Wat waren die honks ookalweer?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron had ik gehoord dat ze bij het 3e honk aanbeland waren. Dus half geneukt.
Dat is niet neukenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron had ik gehoord dat ze bij het 3e honk aanbeland waren. Dus half geneukt.
Lau niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, dat doe ik zonder dat ik wat heb met iemand.
Nu pas?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuken ook heaur.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, dat doe ik zonder dat ik wat heb met iemand.
Nouja, dat had Mark niet, maar het scheelde niet veel.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu pas?Mèèèèn, ik heb altijd al een homerun binnen voordat ik überhaupt een relatie heb!
En hoe zit het dan als je het met je ex doet?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuken ook heaur.
Sommige mensen willen een emotionele band met iemand, voor de meesten is dat niet nodig.
Then it's just for shits and gigglesquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe zit het dan als je het met je ex doet?
Grapje hèquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, dat had Mark niet, maar het scheelde niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |