quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:44 schreef Blackf1re het volgende:
tvp
Als je de tekenstijl aan kan, dat oude gevoel, het is mij niet gelukt om daar doorheen te prikken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:46 schreef rakotto het volgende:
Romance of the three kingdoms anime, any good?
Werd het in die week wel gewoon uitgezonden dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:59 schreef Ascendancy het volgende:
Beroepsmatige tvp.
Over eclipse en FMAB, ze liggen gewoon op schema hoor. Laat ze door de kerst en nieuwjaar lekker iets later zijn
Dat is 38 als het goed is. Die was niet meer dan een week later dan normaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:22 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Werd het in die week wel gewoon uitgezonden dan?
Ik ook! Zal wel de laatste aflevering worden voor de series.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:42 schreef Saya_No_Uta het volgende:
[..]
Dies leuk he, ik ga hem zeker kijken.
AniDB zegt dat het een TV-serie isquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik ook! Zal wel de laatste aflevering worden voor de series.
Fate/stay night reproductionquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:38 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe chartfag voor deze winter. Maak je nuttig Quir
Een kutserie in hoge kwaliteit?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Fate/stay night reproduction, wat moet ik me daar bij voorstellen .
Geen idee, ik geloof dat iedereen het verhaal geweldig vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:59 schreef SeanDaley het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo prachtig is aan Legend of the Galactic Heroes? Omdat het een soort verkapte nostalgie is, of omdat het in die tijd heel blits gemaakt was?
vond het origineel echt niet kutquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een kutserie in hoge kwaliteit?
Jank-hoofdpersoon.quote:
Ik heb veel last van studie-ontwijkend gedragquote:
Wat denken ze wel niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef zquing het volgende:
Waarom gaat 't weer over anime
slowchat FTW
Hier same. En ik heb nog maar een kleine 2 wekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb veel last van studie-ontwijkend gedrag
OKAMA WAAAAAAAAAAAY!quote:
Er zijn zoveel serie's waar 'Curses' in voorkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef lelouch het volgende:
Ik was al positief verrast dat hier nog geen 4 pagina's vol ge'slowchat waren![]()
Misschien domme vraag, maar welke serie wordt er in de TT bedoelt?
Tsja, smaken verschillen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Bible Black
Daar heb ik ooit 2 minuten naar gekeken. Daarna zat ik 3 uur met een geweer met één kogel in een donkere kamer te janken.
OKAMA'S NEVER DIEEEEEEEEEEEE~quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
OKAMA WAAAAAAAAAAAY!![]()
![]()
![]()
Jammer genoeg deze week geen aflevering
Die heb ik al ooit als titel gebruikt.quote:
Dan voelt het niet alsof ik er naar kijk omdat ik op panty-shots geil.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:05 schreef Quir het volgende:
Werkt dat zo, wordt de triestheid dan verdeeld?
Wat is ze toch liefquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Quir het volgende:
Ik kom even 't plezier verpesten, iedereen die de OVA heeft gezien gaat nu gillend onder zijn bureau wegkruipen.
[ afbeelding ]
pantsu?
I CAN'T BELIEVE MY EYES!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef SeanDaley het volgende:
[ afbeelding ]
Did somebody say pantsu?
Ik heb de OVA niet gezien maar snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Quir het volgende:
Ik kom even 't plezier verpesten, iedereen die de OVA heeft gezien gaat nu gillend onder zijn bureau wegkruipen.
[ afbeelding ]
pantsu?
De manga mag nu best de rest van de crew weer in het verhaal gaan betrekken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:40 schreef Sigmund666 het volgende:
I CAN'T BELIEVE MY EYES!
I WAS SO SCARED TO DEATH!!! O.O
(Even though I'm already dead)
YOHOHOHOHOHOHO![]()
En een meisje inhuren dat af en toe een pantsu doet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef zquing het volgende:
Meh, was tot 1900 op de TU en goed ideekunnen we ook de heletijd japanse kreten gaan schreeuwen en aan kinderen zitten
Inderdaad. Bij de fillers trek ik meestal een 'mwoah mwoah' gezicht. Zoals de meest recente. Daarvan zeg ik ook: Het heeft maar één milimeter met de komende movie te maken. Maar verder is het zo heel af en toe leuk om oude karakters terug te zien keren (Bon Clay, Sir Crocodile, Mr 3, Mr 2 en Buggy the Clown bijv) die je honderden afleveringen niet meer hebt gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:01 schreef SeanDaley het volgende:
Haha Brooke altijd met dezelfde grappen. One Piece is wel leuk, maar vaak genoeg ook geen meesterwerk. Het zweeft tussen makkelijk afraffelen en genialiteit, maar na zoveel afleveringen ga je steeds kritischer kijken. Al moet ik nog steeds mijn petje af doen voor de originaliteit aan krachten en personages. Bij andere Anime ben je al heel snel uitgekeken op het assortiment aan villains e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
"Ik heb geen drankprobleem. Ik drink maar anderhalve krat bier per dag hoor!"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef Quir het volgende:
Ik ga trouwens vanavond ook nergens heen, omdat ik daar he-le-maal geen zin in heb.
quote:
Wie ben jij, waar kom je vandaan, en wie heeft je foutief geïnformeerd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
"Ik heb geen drankprobleem. Ik drink maar anderhalve krat bier per dag hoor!"
Je kunt mijn profiel lezen. En wie mij fout heeft geïnformeerd is helaas al overledenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Wie ben jij, waar kom je vandaan, en wie heeft je foutief geïnformeerd?
Ik ben niet degene met het probleem, de drank gaat aan mij ten onder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:53 schreef Ascendancy het volgende:
Het is normaal om in je pubertijd je drankprobleem te ontkennen.
Dat Asc op het niveau staat waarop ik grappend op hem in kan gaan in dat soort situaties betekent niet dat ik serieus ben, en al helemaal niet dat je jezelf die status toe mag kennen, knuppel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt mijn profiel lezen. En wie mij fout heeft geïnformeerd is helaas al overleden
Wie ben jij ook alweer?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:01 schreef Ascendancy het volgende:
Ik voel me nu wel heel vereerd![]()
Voor het eerst in mijn leven wordt ik gerespecteerd
Verhaal ziet er niet verkeerd uit, waarom ben je niet de eerste afl doorgekomen ? Saai? Of wat anders?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef zquing het volgende:
Als je echt een bikkel bent, doe dan eens texhnolyze
Vaag en diepquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef Karasta het volgende:
[..]
Verhaal ziet er niet verkeerd uit, waarom ben je niet de eerste afl doorgekomen ? Saai? Of wat anders?
en jij bent?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:06 schreef HereComesTheKraken het volgende:
tering ga gezellig lopen praten op msn ofzo
Maakt niet uit, ik was op dat moment toch al omgevallen.quote:
Flauw hoor, mij zomaar alleen laten in het holst van de nacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik was op dat moment toch al omgevallen.
Natuurlijk, quing. Wat betekent het eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef zquing het volgende:
leer eens lezen, jij en quirhet is zquing
maar ik ben ook nooit door aflevering 1 van texhnolyze gekomen
nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Natuurlijk, quing. Wat betekent het eigenlijk?
Maar ik was bij je, in je hart!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Flauw hoor, mij zomaar alleen laten in het holst van de nacht.
Hartworm?quote:
Nou... oke dan. Als je maar niet mee de douche in gaatquote:
akira?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef Karasta het volgende:
Weet iemand een Post-apocalyptic Anime? iets in de trend als Fallout de spel.
Post-apocalyptic verhalen worden de laatste tijd steeds populairder als je de films Book of Eli, The road Resident evil etc ziet dus vroeg me af als er ook een soortgelijke Anime was
Ook zeker een aanrader, net als battle angle allitaquote:
Oh.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jaa maar! De nacht ervoor waren er ook om 5u nog mensen
Jamaar die waren vandaag dus erg moe en op tijd naar bed gegaanquote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jaa maar! De nacht ervoor waren er ook om 5u nog mensen
Ik zal nooit de eerste episode kijken!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Laviathan het volgende:
Chu-Bra!! lijkt me ook wel leuk om te volgen =)
+1 voor de lijst.
Mijne begint over anderhalve week, maar morgen en woensdag al een paar toetsen die ook érg belangrijk zijn. Hopen dat ik er niet al te slecht aan heb gedaan nu pas te beginnenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Laviathan het volgende:
mijn tentamenweek begint over 3 weken, dus kan ik nog even mooi wat afleveringen mee pikken =)
succes iig! =)
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Tvp
Mijn inuyasha is op, dus ga ik hier eens op zoek naar een nieuwe anime om te kijken. Wie hier heeft er trouwens een jaar ofzo moeten wachten op inuyasha the final act? Ik vond het einde van inuyasha namelijk gewoon te open ( ik heb gelukkig geen jaar hoeven wachten) en ik ben blij dat een vriend van me, me had afgeraden inuyasha eerder te kijken.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Tvp
Mijn inuyasha is op, dus ga ik hier eens op zoek naar een nieuwe anime om te kijken. Wie hier heeft er trouwens een jaar ofzo moeten wachten op inuyasha the final act? Ik vond het einde van inuyasha namelijk gewoon te open ( ik heb gelukkig geen jaar hoeven wachten) en ik ben blij dat een vriend van me, me had afgeraden inuyasha eerder te kijken.
Inuyasha.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Tvp
Akira en the Guyver voor mijquote:Op maandag 11 januari 2010 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh ik heb 5 jaar gewacht op de final arc, inu yasha was mijn eerste anime naast DBZ die ik ooit heb gezien .
Idd... Heb zojuist die 2 ook gezien (Durearara!!! en Sora no Woto). Ik ga ze beide volgen..... Sora no Woto is stiekem een soort K-ON maar dan met trompettenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef wdn het volgende:
Durarara![]()
![]()
![]()
Toen het einde begon (motorrijder) had ik hetzelfde gevoel als met het begin van Death Note.
Het jaar is nog net bezig maar deze eerste episode ... dit durf ik nu al uit te roepen tot de anime van dit seizoen met een zeer grote kans op AOTY. En het mag bekend zijn wat ik van Nodame Cantabile vindmaar die zal goed zijn en niet Durarara overtreffen
(denk ik)
Sora no Woto![]()
![]()
Erg erg K-ON'ig en dat is een compliment
Van welke subbers heb je Durarara, Sora no Woto en DitVB dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef wdn het volgende:
Durarara![]()
![]()
![]()
Toen het einde begon (motorrijder) had ik hetzelfde gevoel als met het begin van Death Note.
Het jaar is nog net bezig maar deze eerste episode ... dit durf ik nu al uit te roepen tot de anime van dit seizoen met een zeer grote kans op AOTY. En het mag bekend zijn wat ik van Nodame Cantabile vindmaar die zal goed zijn en niet Durarara overtreffen
(denk ik)
Sora no Woto![]()
![]()
Erg erg K-ON'ig en dat is een compliment
Dance in the vampire bund. Vreemd maar wel lekker. Vampire anime vallen bij mij altijd in de categorie "altijd kijken!". Kan bij mij nooit fout vampire animes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb durarara!! is 2 delen gekeken want mijn trein kwam aan in Roermond dus ja ik kijk uitquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef wdn het volgende:
Durarara!!: darksoul-subs. paar kleine foutjes in zinsopbouw.
Sora no Woto: Kimagure
DitVB: SFW
2 van de voice actors uit Bakamonogatori (Ararararararararagi-kun en Nadeko Sengoku) spelen mee in Durarara!! En de anderen hebben me een waslijst aan anime staan. 1tje is diegene die Ling Yao in fma en death the kid in soul eater deed. Hmmm.
Oh en de motorrijder is eenWaarom durarara en sora no woto daarvan kijken als gg ze ook doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb durarara!! is 2 delen gekeken want mijn trein kwam aan in Roermond dus ja ik kijk uit
En gg is lekker snel, want die QC'en gewoon een crunchyrip
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Vond Soul Eater erg leukquote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Soul Eater. Ik heb na 30 niet meer verder gekeken, ik weet niet meer waarom. Ben hem nu weer aan het binnenhengelen
Het verhaal is best tof, maar te traag ofzo.
Dat geneuzel tussen Maka en Soul ging me vervelen, het verhaal met die heks ging maar door, en andere characters ontwikkelden maar traag.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vond Soul Eater erg leukAlleen 't einde mwoaa. Maar ik vond de animatie mooi
Zij waren eerder en ik kon niet wachtenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom durarara en sora no woto daarvan kijken als gg ze ook doet?
En gg is lekker snel, want die QC'en gewoon een crunchyrip
Ik moet de laatste 2 nog kijkenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vond Soul Eater erg leukAlleen 't einde mwoaa. Maar ik vond de animatie mooi
Idd. Vooral Kid met Lizz en Patty was hilarisch, als ie weer eens helemaal geobsedeerd door symetrie recht op de zon af vliegt ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik moet de laatste 2 nog kijken![]()
Maar het begin was erg goed.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Vooral Kid met Lizz en Patty was hilarisch, als ie weer eens helemaal geobsedeerd door symetrie recht op de zon af vliegt ofzo
Met dat examenquote:
Symmetrie komt voor slagen voor een examen hequote:Op maandag 11 januari 2010 21:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Met dat examen
Is iedereen al klaar, heeft hij nog niet eens zijn naam ingevuld
Beter dan bleach imo.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef SeanDaley het volgende:
Soul eater is een leuke anime, niet meer niet minder.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef SeanDaley het volgende:
Soul eater is een leuke anime, niet meer niet minder.
Of Neuroto. Ik heb de serie exact 24 afleveringen gekeken (Zabuza arc) omdat mij dunkte dat Naruto tot de must-see anime gerekend mocht worden (NOT)quote:
Dat had ik met one piece, ik kwam niet door die eerste 30 eps heen!!! Blij dat ik heb doorgezet want hij is erg leuk.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
En toch is het niet goed.
Het gaat zo langzaam in het begin, het is zooo saai. Ik snap niet dat dit niet na 10episode's maar is afgekapt.
Aan anime kijk ik nuquote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Sigmund666 het volgende:
De enige serie die ik nu nog volg is trouwens One Piece.
er is niks mis met naruto , het is gewoon goed vermaak en nu met shippuuden is het wat grimmiger en vol met plot twists .quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
En toch is het niet goed.
Het gaat zo langzaam in het begin, het is zooo saai. Ik snap niet dat dit niet na 10episode's maar is afgekapt.
De fillers dus. Ik ken geen enkele serie die er zo belachelijk veel heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er is niks mis met naruto , het is gewoon goed vermaak en nu met shippuuden is het wat grimmiger en vol met plot twists .
snap niet wat er op te haten is op de fillers na .
Zeg je hoeft fillers niet te kijken hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De fillers dus. Ik ken geen enkele serie die er zo belachelijk veel heeft
(vooral gezien het feit dat 9 van de 10 fillers geen RUK met de originele loop van de serie te maken hebben. Zo zijn geniale series als Rurouni Kenshin ook naar de haaien gegaan)
Dat zijn meestal ook de beste afleveringen uit Naruto.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:52 schreef wdn het volgende:
Zelfs goede personen in Naruto sterven en dat zie je niet vaak in een anime
Nee, ik zei gewoon hallo toen ik thuis kwam.quote:
ga dan maar weer wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, ik zei gewoon hallo toen ik thuis kwam.
Gintamaquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef SeanDaley het volgende:
Gintama is toch wel van een ander niveau, ik kan zo niks gelijkmatig bedenken.
Ik ben er altijd. Ik heb immers geen levenquote:
Welke ep?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. De nieuwste One Piece was weer leuk
433, die dit keer eerder is uitgekomen door FuniSub. Normaal download ik altijd van UTSF, aangezien zij normaal de eerste zijn met de beste kwaliteit/subs. FuniSub is een beetje goed, maar overall matig. Maar als je wil kijken en langs de kleine vertaalfoutjes kijkt, is het te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke ep?
Ik volg Yibis maar die hebben nog niets uitgebracht. (432)
VLC-media playerquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:49 schreef Quir het volgende:
Welk alternatief voor Media Player Classic raden jullie mij aan? Op die EEE PC tript 'ie ballen als 'ie ondertitelingen moet renderen.
Non.quote:
smplayer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:49 schreef Quir het volgende:
Welk alternatief voor Media Player Classic raden jullie mij aan? Op die EEE PC tript 'ie ballen als 'ie ondertitelingen moet renderen.
Idem, maar bedankt voor de inbreng.quote:
De Media player Classic die je bij het K-lite codec pack krijgt doet het allemaal netjes en goed op eee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:38 schreef Quir het volgende:
[..]
Non.
Ik heb goeds gehoord over MPlayer, hoe staat het daarmee?
Die eerste klinkt vet. Ik ben em nu aan het downloadenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
smplayer?
Baka to test to Shokanju is me een partij vreemd. Schoollokalen zijn ingedeeld van a (slim) tot f (superdom) en om hoger te komen moet de ene klas een andere (hogere) klas verslaan in een rpg/summoning stijl en krijgen ze STR punten op basis van de score van hun laatste examen. Waarbij ze tijdens zo'n battle kunnen regennen door tussenexamens te doen (jaaaaaaaaa serieus). Bij winst worden klaslokalen en leraren gewisseld en gaat bijvoorbeeld f naar klas e en andersom. Aardig wat wtf momenten in eps 1.
Ookami kakushi eps 1 is goed. Erg goed zelfs! Zelfde soort opbouw als durarara: in het begin is alles ok en tralalala en aan het einde vliegt er meid met zeis rond. Alleen deze keer met een hoofd
Thanx voor de tip. Ik heb hem gekeken en deze anime is echt vet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
smplayer?
Baka to test to Shokanju is me een partij vreemd. Schoollokalen zijn ingedeeld van a (slim) tot f (superdom) en om hoger te komen moet de ene klas een andere (hogere) klas verslaan in een rpg/summoning stijl en krijgen ze STR punten op basis van de score van hun laatste examen. Waarbij ze tijdens zo'n battle kunnen regennen door tussenexamens te doen (jaaaaaaaaa serieus). Bij winst worden klaslokalen en leraren gewisseld en gaat bijvoorbeeld f naar klas e en andersom. Aardig wat wtf momenten in eps 1.
de fuckquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
smplayer?
Lerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom slowchatten we al een dag niet?
Hij gaat pas vervelend doen vanaf 720p, zal wel gewoon aan de processor liggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De Media player Classic die je bij het K-lite codec pack krijgt doet het allemaal netjes en goed op eee.
MKV, MP4, WMV, AVI.
(heb een Asus EEE 1001HD)
Ben je jarloers dat hij sneller is dan jij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef Quir het volgende:
Zeg, vinden jullie die user Penisbaard ook zo'n kutjong met zijn slecht gevonden one-liners in de eerste vijf reacties van ieder klaagbaak-topic? Die kerel vindt zichzelf echt helemaal geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben je jarloers dat hij sneller is dan jij?Vinden mensen hem leuk? Hebben die mensen een ID van onder de 280000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
'k-Weenie, maar Biogarde was het er niet mee eens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef zquing het volgende:
en ben er gister achtergekomen dat ik ooit een naamtopic had
zquing is....
snapt iemand de OP?
Aan het roddelen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef Quir het volgende:
Zeg, vinden jullie die user Penisbaard ook zo'n kutjong met zijn slecht gevonden one-liners in de eerste vijf reacties van ieder klaagbaak-topic? Die kerel vindt zichzelf echt helemaal geweldig.
Roddelen? Nee, ik heb het hem eens eerder gemeld, maar werd toen verbannen omdat ik een doodverwensing bijgevoegd had. Wat zou het trouwens uithalen om zo'n zelfingenomen iemand de waarheid te vertellen en die te onderbouwen met zijn eigen posts? Zo blind als een mol voor zijn eigen kortzichtigheid (hi-hi).quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg vinden jullie Quir ook al zo'n otaku?
Hij is niks vergeleken zo'n mattie van me. Dus hij valt wel meequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
is dat ook een een doodsverwensingquote:
Ga je per definitie dood van branden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef zquing het volgende:
[..]
is dat ook een een doodsverwensing
ik ga mike roepen
was skins aan 't kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef Ascendancy het volgende:![]()
Hebben jullie ook tot vannacht 3 uur het kamerdebat gevolgd? Ik heb er spijt van
Is er alquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef sweetlady-o het volgende:
Morgen eindelijk weer een nieuwe naruto manga![]()
Dat ik de twee weken zonder heb overleeft verbaast me wel zeg.
Ik hoop dat balkenende nu eindelijk eens niet de grootste partij heeft. Wat een wanfiguurquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:17 schreef Quir het volgende:
Bij de PvdA mag van mij de vlam ook wel in de pan slaan.
OMG. dankje jij bent koning-baas-godquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Is er alhttp://mangastream.com/
Ga weg, links-stemmende rukbeer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop dat balkenende nu eindelijk eens niet de grootste partij heeft. Wat een wanfiguur
LOLquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:41 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
OMG. dankje jij bent koning-baas-god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:40 schreef zquing het volgende:
Gaan we 't nu over politiek hebben hierDoe mij maar geertje
want dan kunnen we binnen 2 maanden weer stemmen en dan heeft hij ook maar iets van 4 zetels overquote:
vooruit , laat ik me er ook maar is aan wagen danquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een serie![]()
![]()
![]()
Ik heb de halve aflevering dubbel gelegen.
Het is zo dom en triest dat het geniaal is
Het wordt nog uitgezonden jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef wc-eend het volgende:
Wordt FMA2 nog uitgezonden? Of is Eclipse gestopt met subben?
quote:Why haven't you released episode X of show Y yet!? It's already been Z hours since it aired! DID YOU DROP IT!?
If we drop something (has happened a grand total of one time in 3+ years), we'll make damn sure you know it, so no, we haven't dropped it.
FMA 39 van eclipse staat gewoon in de trackers hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef wc-eend het volgende:
Wordt FMA2 nog uitgezonden? Of is Eclipse gestopt met subben?
je kunt altijd eps 2 nog downloaden , als je die nog niet hebt gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
Uiteraard.
Ik wil meer van dat baka to test no shoujuu ofzoiets.
wdn, heb je ook series die er vergelijkbaar? Net zo'n belachelijke plot?
Beste Naruto ep ooit tbvh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef wdn het volgende:
Naruto shippuuden 143
Magistrale aflevering
Hele mooie ep indeedquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef wdn het volgende:
Naruto shippuuden 143
Magistrale aflevering
Inderdaad, WTF!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:56 schreef Ascendancy het volgende:
wat een aflevering weer van baka to test no shokanju
zeer goed indeedquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef wdn het volgende:
Naruto shippuuden 143
Magistrale aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |