Dat had ik met one piece, ik kwam niet door die eerste 30 eps heen!!! Blij dat ik heb doorgezet want hij is erg leuk.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
En toch is het niet goed.
Het gaat zo langzaam in het begin, het is zooo saai. Ik snap niet dat dit niet na 10episode's maar is afgekapt.
Aan anime kijk ik nuquote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Sigmund666 het volgende:
De enige serie die ik nu nog volg is trouwens One Piece.
er is niks mis met naruto , het is gewoon goed vermaak en nu met shippuuden is het wat grimmiger en vol met plot twists .quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
En toch is het niet goed.
Het gaat zo langzaam in het begin, het is zooo saai. Ik snap niet dat dit niet na 10episode's maar is afgekapt.
De fillers dus. Ik ken geen enkele serie die er zo belachelijk veel heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er is niks mis met naruto , het is gewoon goed vermaak en nu met shippuuden is het wat grimmiger en vol met plot twists .
snap niet wat er op te haten is op de fillers na .
Zeg je hoeft fillers niet te kijken hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De fillers dus. Ik ken geen enkele serie die er zo belachelijk veel heeft
(vooral gezien het feit dat 9 van de 10 fillers geen RUK met de originele loop van de serie te maken hebben. Zo zijn geniale series als Rurouni Kenshin ook naar de haaien gegaan)
Dat zijn meestal ook de beste afleveringen uit Naruto.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:52 schreef wdn het volgende:
Zelfs goede personen in Naruto sterven en dat zie je niet vaak in een anime
Nee, ik zei gewoon hallo toen ik thuis kwam.quote:
ga dan maar weer wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, ik zei gewoon hallo toen ik thuis kwam.
Gintamaquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef SeanDaley het volgende:
Gintama is toch wel van een ander niveau, ik kan zo niks gelijkmatig bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |