Verhaal ziet er niet verkeerd uit, waarom ben je niet de eerste afl doorgekomen ? Saai? Of wat anders?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef zquing het volgende:
Als je echt een bikkel bent, doe dan eens texhnolyze
Vaag en diepquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef Karasta het volgende:
[..]
Verhaal ziet er niet verkeerd uit, waarom ben je niet de eerste afl doorgekomen ? Saai? Of wat anders?
en jij bent?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:06 schreef HereComesTheKraken het volgende:
tering ga gezellig lopen praten op msn ofzo
Maakt niet uit, ik was op dat moment toch al omgevallen.quote:
Flauw hoor, mij zomaar alleen laten in het holst van de nacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:20 schreef Quir het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik was op dat moment toch al omgevallen.
Natuurlijk, quing. Wat betekent het eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef zquing het volgende:
leer eens lezen, jij en quirhet is zquing
maar ik ben ook nooit door aflevering 1 van texhnolyze gekomen
nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Natuurlijk, quing. Wat betekent het eigenlijk?
Maar ik was bij je, in je hart!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Flauw hoor, mij zomaar alleen laten in het holst van de nacht.
Hartworm?quote:
Nou... oke dan. Als je maar niet mee de douche in gaatquote:
akira?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef Karasta het volgende:
Weet iemand een Post-apocalyptic Anime? iets in de trend als Fallout de spel.
Post-apocalyptic verhalen worden de laatste tijd steeds populairder als je de films Book of Eli, The road Resident evil etc ziet dus vroeg me af als er ook een soortgelijke Anime was
Ook zeker een aanrader, net als battle angle allitaquote:
Oh.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jaa maar! De nacht ervoor waren er ook om 5u nog mensen
Jamaar die waren vandaag dus erg moe en op tijd naar bed gegaanquote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jaa maar! De nacht ervoor waren er ook om 5u nog mensen
Ik zal nooit de eerste episode kijken!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Laviathan het volgende:
Chu-Bra!! lijkt me ook wel leuk om te volgen =)
+1 voor de lijst.
Mijne begint over anderhalve week, maar morgen en woensdag al een paar toetsen die ook érg belangrijk zijn. Hopen dat ik er niet al te slecht aan heb gedaan nu pas te beginnenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Laviathan het volgende:
mijn tentamenweek begint over 3 weken, dus kan ik nog even mooi wat afleveringen mee pikken =)
succes iig! =)
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Tvp
Mijn inuyasha is op, dus ga ik hier eens op zoek naar een nieuwe anime om te kijken. Wie hier heeft er trouwens een jaar ofzo moeten wachten op inuyasha the final act? Ik vond het einde van inuyasha namelijk gewoon te open ( ik heb gelukkig geen jaar hoeven wachten) en ik ben blij dat een vriend van me, me had afgeraden inuyasha eerder te kijken.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Tvp
Mijn inuyasha is op, dus ga ik hier eens op zoek naar een nieuwe anime om te kijken. Wie hier heeft er trouwens een jaar ofzo moeten wachten op inuyasha the final act? Ik vond het einde van inuyasha namelijk gewoon te open ( ik heb gelukkig geen jaar hoeven wachten) en ik ben blij dat een vriend van me, me had afgeraden inuyasha eerder te kijken.
Inuyasha.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Tvp
Akira en the Guyver voor mijquote:Op maandag 11 januari 2010 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehh ik heb 5 jaar gewacht op de final arc, inu yasha was mijn eerste anime naast DBZ die ik ooit heb gezien .
Idd... Heb zojuist die 2 ook gezien (Durearara!!! en Sora no Woto). Ik ga ze beide volgen..... Sora no Woto is stiekem een soort K-ON maar dan met trompettenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef wdn het volgende:
Durarara![]()
![]()
![]()
Toen het einde begon (motorrijder) had ik hetzelfde gevoel als met het begin van Death Note.
Het jaar is nog net bezig maar deze eerste episode ... dit durf ik nu al uit te roepen tot de anime van dit seizoen met een zeer grote kans op AOTY. En het mag bekend zijn wat ik van Nodame Cantabile vindmaar die zal goed zijn en niet Durarara overtreffen
(denk ik)
Sora no Woto![]()
![]()
Erg erg K-ON'ig en dat is een compliment
Van welke subbers heb je Durarara, Sora no Woto en DitVB dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef wdn het volgende:
Durarara![]()
![]()
![]()
Toen het einde begon (motorrijder) had ik hetzelfde gevoel als met het begin van Death Note.
Het jaar is nog net bezig maar deze eerste episode ... dit durf ik nu al uit te roepen tot de anime van dit seizoen met een zeer grote kans op AOTY. En het mag bekend zijn wat ik van Nodame Cantabile vindmaar die zal goed zijn en niet Durarara overtreffen
(denk ik)
Sora no Woto![]()
![]()
Erg erg K-ON'ig en dat is een compliment
Dance in the vampire bund. Vreemd maar wel lekker. Vampire anime vallen bij mij altijd in de categorie "altijd kijken!". Kan bij mij nooit fout vampire animes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb durarara!! is 2 delen gekeken want mijn trein kwam aan in Roermond dus ja ik kijk uitquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef wdn het volgende:
Durarara!!: darksoul-subs. paar kleine foutjes in zinsopbouw.
Sora no Woto: Kimagure
DitVB: SFW
2 van de voice actors uit Bakamonogatori (Ararararararararagi-kun en Nadeko Sengoku) spelen mee in Durarara!! En de anderen hebben me een waslijst aan anime staan. 1tje is diegene die Ling Yao in fma en death the kid in soul eater deed. Hmmm.
Oh en de motorrijder is eenWaarom durarara en sora no woto daarvan kijken als gg ze ook doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb durarara!! is 2 delen gekeken want mijn trein kwam aan in Roermond dus ja ik kijk uit
En gg is lekker snel, want die QC'en gewoon een crunchyrip
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Vond Soul Eater erg leukquote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Soul Eater. Ik heb na 30 niet meer verder gekeken, ik weet niet meer waarom. Ben hem nu weer aan het binnenhengelen
Het verhaal is best tof, maar te traag ofzo.
Dat geneuzel tussen Maka en Soul ging me vervelen, het verhaal met die heks ging maar door, en andere characters ontwikkelden maar traag.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vond Soul Eater erg leukAlleen 't einde mwoaa. Maar ik vond de animatie mooi
Zij waren eerder en ik kon niet wachtenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom durarara en sora no woto daarvan kijken als gg ze ook doet?
En gg is lekker snel, want die QC'en gewoon een crunchyrip
Ik moet de laatste 2 nog kijkenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vond Soul Eater erg leukAlleen 't einde mwoaa. Maar ik vond de animatie mooi
Idd. Vooral Kid met Lizz en Patty was hilarisch, als ie weer eens helemaal geobsedeerd door symetrie recht op de zon af vliegt ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik moet de laatste 2 nog kijken![]()
Maar het begin was erg goed.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Vooral Kid met Lizz en Patty was hilarisch, als ie weer eens helemaal geobsedeerd door symetrie recht op de zon af vliegt ofzo
Met dat examenquote:
Symmetrie komt voor slagen voor een examen hequote:Op maandag 11 januari 2010 21:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Met dat examen
Is iedereen al klaar, heeft hij nog niet eens zijn naam ingevuld
Beter dan bleach imo.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef SeanDaley het volgende:
Soul eater is een leuke anime, niet meer niet minder.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef SeanDaley het volgende:
Soul eater is een leuke anime, niet meer niet minder.
Of Neuroto. Ik heb de serie exact 24 afleveringen gekeken (Zabuza arc) omdat mij dunkte dat Naruto tot de must-see anime gerekend mocht worden (NOT)quote:
Dat had ik met one piece, ik kwam niet door die eerste 30 eps heen!!! Blij dat ik heb doorgezet want hij is erg leuk.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
En toch is het niet goed.
Het gaat zo langzaam in het begin, het is zooo saai. Ik snap niet dat dit niet na 10episode's maar is afgekapt.
Aan anime kijk ik nuquote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Sigmund666 het volgende:
De enige serie die ik nu nog volg is trouwens One Piece.
er is niks mis met naruto , het is gewoon goed vermaak en nu met shippuuden is het wat grimmiger en vol met plot twists .quote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
En toch is het niet goed.
Het gaat zo langzaam in het begin, het is zooo saai. Ik snap niet dat dit niet na 10episode's maar is afgekapt.
De fillers dus. Ik ken geen enkele serie die er zo belachelijk veel heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er is niks mis met naruto , het is gewoon goed vermaak en nu met shippuuden is het wat grimmiger en vol met plot twists .
snap niet wat er op te haten is op de fillers na .
Zeg je hoeft fillers niet te kijken hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De fillers dus. Ik ken geen enkele serie die er zo belachelijk veel heeft
(vooral gezien het feit dat 9 van de 10 fillers geen RUK met de originele loop van de serie te maken hebben. Zo zijn geniale series als Rurouni Kenshin ook naar de haaien gegaan)
Dat zijn meestal ook de beste afleveringen uit Naruto.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:52 schreef wdn het volgende:
Zelfs goede personen in Naruto sterven en dat zie je niet vaak in een anime
Nee, ik zei gewoon hallo toen ik thuis kwam.quote:
ga dan maar weer wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, ik zei gewoon hallo toen ik thuis kwam.
Gintamaquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef SeanDaley het volgende:
Gintama is toch wel van een ander niveau, ik kan zo niks gelijkmatig bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |