Oh.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jaa maar! De nacht ervoor waren er ook om 5u nog mensen
Jamaar die waren vandaag dus erg moe en op tijd naar bed gegaanquote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jaa maar! De nacht ervoor waren er ook om 5u nog mensen
Ik zal nooit de eerste episode kijken!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:16 schreef Laviathan het volgende:
Chu-Bra!! lijkt me ook wel leuk om te volgen =)
+1 voor de lijst.
Mijne begint over anderhalve week, maar morgen en woensdag al een paar toetsen die ook érg belangrijk zijn. Hopen dat ik er niet al te slecht aan heb gedaan nu pas te beginnenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Laviathan het volgende:
mijn tentamenweek begint over 3 weken, dus kan ik nog even mooi wat afleveringen mee pikken =)
succes iig! =)
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Tvp
Mijn inuyasha is op, dus ga ik hier eens op zoek naar een nieuwe anime om te kijken. Wie hier heeft er trouwens een jaar ofzo moeten wachten op inuyasha the final act? Ik vond het einde van inuyasha namelijk gewoon te open ( ik heb gelukkig geen jaar hoeven wachten) en ik ben blij dat een vriend van me, me had afgeraden inuyasha eerder te kijken.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Tvp
Mijn inuyasha is op, dus ga ik hier eens op zoek naar een nieuwe anime om te kijken. Wie hier heeft er trouwens een jaar ofzo moeten wachten op inuyasha the final act? Ik vond het einde van inuyasha namelijk gewoon te open ( ik heb gelukkig geen jaar hoeven wachten) en ik ben blij dat een vriend van me, me had afgeraden inuyasha eerder te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |