OKAMA'S NEVER DIEEEEEEEEEEEE~quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
OKAMA WAAAAAAAAAAAY!![]()
![]()
![]()
Jammer genoeg deze week geen aflevering
Die heb ik al ooit als titel gebruikt.quote:
Dan voelt het niet alsof ik er naar kijk omdat ik op panty-shots geil.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:05 schreef Quir het volgende:
Werkt dat zo, wordt de triestheid dan verdeeld?
Wat is ze toch liefquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Quir het volgende:
Ik kom even 't plezier verpesten, iedereen die de OVA heeft gezien gaat nu gillend onder zijn bureau wegkruipen.
[ afbeelding ]
pantsu?
I CAN'T BELIEVE MY EYES!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:25 schreef SeanDaley het volgende:
[ afbeelding ]
Did somebody say pantsu?
Ik heb de OVA niet gezien maar snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:48 schreef Quir het volgende:
Ik kom even 't plezier verpesten, iedereen die de OVA heeft gezien gaat nu gillend onder zijn bureau wegkruipen.
[ afbeelding ]
pantsu?
De manga mag nu best de rest van de crew weer in het verhaal gaan betrekken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:40 schreef Sigmund666 het volgende:
I CAN'T BELIEVE MY EYES!
I WAS SO SCARED TO DEATH!!! O.O
(Even though I'm already dead)
YOHOHOHOHOHOHO![]()
En een meisje inhuren dat af en toe een pantsu doet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:38 schreef zquing het volgende:
Meh, was tot 1900 op de TU en goed ideekunnen we ook de heletijd japanse kreten gaan schreeuwen en aan kinderen zitten
Inderdaad. Bij de fillers trek ik meestal een 'mwoah mwoah' gezicht. Zoals de meest recente. Daarvan zeg ik ook: Het heeft maar één milimeter met de komende movie te maken. Maar verder is het zo heel af en toe leuk om oude karakters terug te zien keren (Bon Clay, Sir Crocodile, Mr 3, Mr 2 en Buggy the Clown bijv) die je honderden afleveringen niet meer hebt gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:01 schreef SeanDaley het volgende:
Haha Brooke altijd met dezelfde grappen. One Piece is wel leuk, maar vaak genoeg ook geen meesterwerk. Het zweeft tussen makkelijk afraffelen en genialiteit, maar na zoveel afleveringen ga je steeds kritischer kijken. Al moet ik nog steeds mijn petje af doen voor de originaliteit aan krachten en personages. Bij andere Anime ben je al heel snel uitgekeken op het assortiment aan villains e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
"Ik heb geen drankprobleem. Ik drink maar anderhalve krat bier per dag hoor!"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef Quir het volgende:
Ik ga trouwens vanavond ook nergens heen, omdat ik daar he-le-maal geen zin in heb.
quote:
Wie ben jij, waar kom je vandaan, en wie heeft je foutief geïnformeerd?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
"Ik heb geen drankprobleem. Ik drink maar anderhalve krat bier per dag hoor!"
Je kunt mijn profiel lezen. En wie mij fout heeft geïnformeerd is helaas al overledenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef Quir het volgende:
[..]
Wie ben jij, waar kom je vandaan, en wie heeft je foutief geïnformeerd?
Ik ben niet degene met het probleem, de drank gaat aan mij ten onder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:53 schreef Ascendancy het volgende:
Het is normaal om in je pubertijd je drankprobleem te ontkennen.
Dat Asc op het niveau staat waarop ik grappend op hem in kan gaan in dat soort situaties betekent niet dat ik serieus ben, en al helemaal niet dat je jezelf die status toe mag kennen, knuppel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt mijn profiel lezen. En wie mij fout heeft geïnformeerd is helaas al overleden
Wie ben jij ook alweer?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:01 schreef Ascendancy het volgende:
Ik voel me nu wel heel vereerd![]()
Voor het eerst in mijn leven wordt ik gerespecteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |