AniDB zegt dat het een TV-serie isquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik ook! Zal wel de laatste aflevering worden voor de series.
Fate/stay night reproductionquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:38 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe chartfag voor deze winter. Maak je nuttig Quir
Een kutserie in hoge kwaliteit?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Fate/stay night reproduction, wat moet ik me daar bij voorstellen .
Geen idee, ik geloof dat iedereen het verhaal geweldig vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:59 schreef SeanDaley het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo prachtig is aan Legend of the Galactic Heroes? Omdat het een soort verkapte nostalgie is, of omdat het in die tijd heel blits gemaakt was?
vond het origineel echt niet kutquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een kutserie in hoge kwaliteit?
Jank-hoofdpersoon.quote:
Ik heb veel last van studie-ontwijkend gedragquote:
Wat denken ze wel niet?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef zquing het volgende:
Waarom gaat 't weer over anime
slowchat FTW
Hier same. En ik heb nog maar een kleine 2 wekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb veel last van studie-ontwijkend gedrag
OKAMA WAAAAAAAAAAAY!quote:
Er zijn zoveel serie's waar 'Curses' in voorkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:39 schreef lelouch het volgende:
Ik was al positief verrast dat hier nog geen 4 pagina's vol ge'slowchat waren![]()
Misschien domme vraag, maar welke serie wordt er in de TT bedoelt?
Tsja, smaken verschillen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Bible Black
Daar heb ik ooit 2 minuten naar gekeken. Daarna zat ik 3 uur met een geweer met één kogel in een donkere kamer te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |