Ga je per definitie dood van branden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:07 schreef zquing het volgende:
[..]
is dat ook een een doodsverwensing
ik ga mike roepen
was skins aan 't kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef Ascendancy het volgende:![]()
Hebben jullie ook tot vannacht 3 uur het kamerdebat gevolgd? Ik heb er spijt van
Is er alquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef sweetlady-o het volgende:
Morgen eindelijk weer een nieuwe naruto manga![]()
Dat ik de twee weken zonder heb overleeft verbaast me wel zeg.
Ik hoop dat balkenende nu eindelijk eens niet de grootste partij heeft. Wat een wanfiguurquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:17 schreef Quir het volgende:
Bij de PvdA mag van mij de vlam ook wel in de pan slaan.
OMG. dankje jij bent koning-baas-godquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Is er alhttp://mangastream.com/
Ga weg, links-stemmende rukbeer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop dat balkenende nu eindelijk eens niet de grootste partij heeft. Wat een wanfiguur
LOLquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:41 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
OMG. dankje jij bent koning-baas-god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:40 schreef zquing het volgende:
Gaan we 't nu over politiek hebben hierDoe mij maar geertje
want dan kunnen we binnen 2 maanden weer stemmen en dan heeft hij ook maar iets van 4 zetels overquote:
vooruit , laat ik me er ook maar is aan wagen danquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:18 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een serie![]()
![]()
![]()
Ik heb de halve aflevering dubbel gelegen.
Het is zo dom en triest dat het geniaal is
Het wordt nog uitgezonden jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef wc-eend het volgende:
Wordt FMA2 nog uitgezonden? Of is Eclipse gestopt met subben?
quote:Why haven't you released episode X of show Y yet!? It's already been Z hours since it aired! DID YOU DROP IT!?
If we drop something (has happened a grand total of one time in 3+ years), we'll make damn sure you know it, so no, we haven't dropped it.
FMA 39 van eclipse staat gewoon in de trackers hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:13 schreef wc-eend het volgende:
Wordt FMA2 nog uitgezonden? Of is Eclipse gestopt met subben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |