Lerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom slowchatten we al een dag niet?
Hij gaat pas vervelend doen vanaf 720p, zal wel gewoon aan de processor liggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De Media player Classic die je bij het K-lite codec pack krijgt doet het allemaal netjes en goed op eee.
MKV, MP4, WMV, AVI.
(heb een Asus EEE 1001HD)
Ben je jarloers dat hij sneller is dan jij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef Quir het volgende:
Zeg, vinden jullie die user Penisbaard ook zo'n kutjong met zijn slecht gevonden one-liners in de eerste vijf reacties van ieder klaagbaak-topic? Die kerel vindt zichzelf echt helemaal geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben je jarloers dat hij sneller is dan jij?Vinden mensen hem leuk? Hebben die mensen een ID van onder de 280000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
'k-Weenie, maar Biogarde was het er niet mee eens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef zquing het volgende:
en ben er gister achtergekomen dat ik ooit een naamtopic had
zquing is....
snapt iemand de OP?
Aan het roddelen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:37 schreef Quir het volgende:
Zeg, vinden jullie die user Penisbaard ook zo'n kutjong met zijn slecht gevonden one-liners in de eerste vijf reacties van ieder klaagbaak-topic? Die kerel vindt zichzelf echt helemaal geweldig.
Roddelen? Nee, ik heb het hem eens eerder gemeld, maar werd toen verbannen omdat ik een doodverwensing bijgevoegd had. Wat zou het trouwens uithalen om zo'n zelfingenomen iemand de waarheid te vertellen en die te onderbouwen met zijn eigen posts? Zo blind als een mol voor zijn eigen kortzichtigheid (hi-hi).quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg vinden jullie Quir ook al zo'n otaku?
Hij is niks vergeleken zo'n mattie van me. Dus hij valt wel meequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |