Mininova? Waarom niet gewoon torrentz?quote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Het downloaden van anime is helaas een beetje stilgevallen bij mij, na het sluiten van mininova
Same. Maar net voor de kerst komt daar weer verandering inquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Het downloaden van anime is helaas een beetje stilgevallen bij mij, na het sluiten van mininova
Zat andere sites beschikbaar die ik niet mag noemenquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Maar die is dood tot na kerst.quote:
Dat zeg ik. IRC is perfect om releases binnen te hengelen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:58 schreef Sigmund666 het volgende:
En anders via de fansub kanalen![]()
Sommige fansubbers hebben zelfs gigabitshit via IRC draaien waarvan je afleveringen kunt halen
Ze hebben wiki-mods aangesteld tegenwoordigquote:Op maandag 21 december 2009 20:48 schreef Quir het volgende:
Hey, ik kan de wiki niet meer aanpassen.
Waarom kijk je geen Dragonball Kai?quote:Op maandag 21 december 2009 19:36 schreef Laviathan het volgende:
tuhvuhpuh =)
momenteel volg ik wekelijks nog steeds Naruto Shippuuden en ben laatst weer begonnen aan Dragonball Z in het Japans \o/
Van het nieuwe seizoen klinkt Hidden God wel interessant =)
Goed plan. Doe maar.quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef lelouch het volgende:
Het gerelateerde topic gedeelte in de OP mag wel eens geupdate worden. Behoorlijk outdated.
Quir zegt net dat hij de Wiki niet meer kan aanpassen. Dat daar nu mods voor zijn.quote:
Geen idee eigenlijk, :xquote:Op maandag 21 december 2009 22:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen Dragonball Kai?
En ik vond Higashi no Eden best oké!
DB Kai is best goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, :x
Ik vond het wel eens fun om weer aan Z te beginnen, ik moet Kai toch maar eens opzoeken =)
Ohja, 37 nog niet gezien!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DB Kai is best goed.
In HD, 5.1 geluid, met opnieuw ingesproken stemmen, én, de originele snelheid van de manga
(Na 30 afleveringen zitten ze al op Namek, nu zitten ze bij 37 ofzo en is Goku al met Frieza op de vuist)
Gewoon kijken. Het lijkt me niet dat iemand deze anime slecht kan noemenquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef Quir het volgende:
Maargoed, ook hier mag ik geadviseerd worden over Higashi no Eden. Nog iemand er iets over te zeggen?
ZO, JULLIE HEBBEN ZEKER SAMEN SNOEIHARD ANIME GEKEKENquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben er ook weer. 2 dagen geen internet. Maar wel vriendin![]()
Not at all.quote:En die is leuker dan jullie(sorry Quir)
Maar zeg, Quir, waarom heb jij eden of the east nog niet gezien. Nep-otaku
wdn is tenminste een echte.
Youkoso. Ef heb ik zelf ook nog nooit gekeken, Kanon wel. Het leek veel op een andere serie, ik geloof dat het Clannad was. Al vond ik Clannad persoonlijk beter.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef Tomoya het volgende:
Knock Knock Knock?
Net EF tale of memories gekeken en het was goed. Nice backgrounds, redelijke characters en een redelijk verhaal. Nu ga ik kanon 2006 proberen, Uguu~
Nee, zij houdt meer van ecchiquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Quir het volgende:
[..]
ZO, JULLIE HEBBEN ZEKER SAMEN SNOEIHARD ANIME GEKEKEN
[..]
Not at all.
Ik ben dan ook helemaal geen otaku.
Niets is redelijk aan ef. Alles is wel geniaal aan ef.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef Tomoya het volgende:
Knock Knock Knock?
Net EF tale of memories gekeken en het was goed. Nice backgrounds, redelijke characters en een redelijk verhaal. Nu ga ik kanon 2006 proberen, Uguu~
Misschien spelen we het wel naquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef lelouch het volgende:
Heel jaloers![]()
Ik doe het liever in het echieflauw
Ze houd van korte rokjes ja. Ik minder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Quir het volgende:
Heeft ze van die veel te korte rokjes en kousen?
Try FMA:Brotherhood.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef Sjibble het volgende:
Ik kijk momenteel Bleach en Naruto. Full Metal Alchemist heb ik al helemaal afgekeken, samen met die andere anime (23 ep's, die moordmeiden).
Hebben jullie nog tips voor anime dat in het bovenstaande rijtje past?
edit: Godverdomme, zo te zien heeft niemand hier een vriendin
Tsja, met zoveel ep's te bekijken heb je er toch geen tijd voor
Ja klopt, ze zijn een half jaar terug begonnenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Try FMA:Brotherhood.
Zitten nu rond 36 of 37 ofzo. Begin lijkt (vanzelfsprekend) op de eerste FMA, daarna volgt de eerste de manga niet meer (omdat ze toen nog niet zo ver waren) en ik vind FMA:Brotherhood leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
insert ''I'm with stupid'' plaatje hier!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef zquing het volgende:
Joh, kap eens met die slowchat
verkapte TVP aangezien ik al 3 maanden geen anime heb gekeken
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja klopt, ze zijn een half jaar terug begonnen
Maar zijn er nog meer? wel toch..Altijd kicke die gevechten!
Er zijn zoveel anime. Kan jij nooit allemaal kijken in je leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werp eens een blik op deze: Code Geass, Black Lagoon, Blood+, R.O.D, Canaan, Samurai Champloo, Gundam 00, Darker then Black en ook heel tof (maar niet met vechten) Death Note, Mushishi, Hell Girl, Higashi no Eden.
En verplicht gesteld door de meeste in dit topic; Elfen Lied
Hoe kom jij aan 5.1 geluid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DB Kai is best goed.
In HD, 5.1 geluid, met opnieuw ingesproken stemmen, én, de originele snelheid van de manga
(Na 30 afleveringen zitten ze al op Namek, nu zitten ze bij 37 ofzo en is Goku al met Frieza op de vuist)
5 boxen en een subwoofer maken nog geen echt 5.1 geluid als de bron stereo is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
5 boxen en een subwoofer kopen?
De bron is dus wel stereo, niet zo grappig doen als je niets weet over de show.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dan zal de bron wel geen stereo zijn (captain obvious).
Canaan is klote.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:18 schreef lelouch het volgende:
[..]
Er zijn zoveel anime. Kan jij nooit allemaal kijken in je leven.
Werp eens een blik op deze: Code Geass, Black Lagoon, Blood+, R.O.D, Canaan, Samurai Champloo, Gundam 00, Darker then Black en ook heel tof (maar niet met vechten) Death Note, Mushishi, Hell Girl, Higashi no Eden.
Kiddy Grade is al een tijd afgelopen,quote:Op woensdag 23 december 2009 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
insert ''I'm with stupid'' plaatje hier!
is die nieuwe kiddy grade al afgelopen? ik kom maar niet door de eerste episode heen.
Misschien kijkt hij wel de Bluray releases?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef tyroz het volgende:
[..]
De bron is dus wel stereo, niet zo grappig doen als je niets weet over de show.
tale of memories dan , melodies viel wat tegen al wat het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niets is redelijk aan ef. Alles is wel geniaal aan ef.
Ach, stiekem geniet ook jij van een heerlijke, ordinaire, offtopic slowchat.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef zquing het volgende:
Joh, kap eens met die slowchat
verkapte TVP aangezien ik al 3 maanden geen anime heb gekeken
Die zijn dus ook stereo: http://blog-imgs-15-origi(...)log/dranballkai2.jpgquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Misschien kijkt hij wel de Bluray releases?
Elfen Lied! Die heb ik ook gezien!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:18 schreef lelouch het volgende:
[..]
Er zijn zoveel anime. Kan jij nooit allemaal kijken in je leven.
Een nieuwe TT moet gewoon een referentie hebben naar de anime die het meeste verwachting oproept.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef Ascendancy het volgende:
UI's in de OP. Wat een goed idee
Zal het er straks misschien wel even in gaan zetten.
En uiteraard de naam veranderen naar. De grote anime/manga slowchat #1: Waar het toch nergens over gaat.
niet zo stiekem eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Ach, stiekem geniet ook jij van een heerlijke, ordinaire, offtopic slowchat.
ik stem voor, we moeten die noobs weer wegjagen zoals. vroeger zodat er alleen mensen met een ruggengraat overblijvenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef Quir het volgende:
Joah, een vaste kliek, met UI's in de OP, zodat nieuwelingen afgeschrikt worden en wij verzuurd raken! Joah!!
dat was ooit al geprobeerd, maar dat mocht nier van de mods, niet dat t echt uitmaakt want hier is slowchatten veel leukerquote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef Ascendancy het volgende:
UI's in de OP. Wat een goed idee
Zal het er straks misschien wel even in gaan zetten.
En uiteraard de naam veranderen naar. De grote anime/manga slowchat #1: Waar het toch nergens over gaat.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage volgt Naruto (anime & manga), Bleach (anime & manga) en Darker than Black: Gemini of the Meteor (alleen anime)
En hopelijk binnenkort weer een nieuw seizoen van de anime Ikki Tousen (genaamd Xtreme Xecutor).
Mijn aanwezigheid is bepalend, doe je 't daarvoor?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg Quir, waarom, altijd als ik een kwaliteitstopic tegenkom, sta jij tussen de eerste 25 posts
Ik stem tegen. Anime moet bekender worden en het negatieve imago moet eraf!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef zquing het volgende:
[..]
ik stem voor, we moeten die noobs weer wegjagen zoals. vroeger zodat er alleen mensen met een ruggengraat overblijven
Dat moet ook zo blijvenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik stem tegen. Anime moet bekender worden en het negatieve imago moet eraf!
Dat lukt niet door een kliek te vormen.
Lol, dat is een beetje erg zielig.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat moet ook zo blijven
Anders krijg je binnenkort nóg meer van die trieste Disney-anime aftreksels vol censuur
Ichigo uit Bleach met een plastic zwaard
One Piece mariniers met een waterpistool
[ afbeelding ]
Alleen omdat jij dan weggejaagd zou worden!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ik stem tegen. Anime moet bekender worden en het negatieve imago moet eraf!
Dat lukt niet door een kliek te vormen.
We kunnen het gerelateerde topics gedeelte vervangen door een lijstje met aanraders, als een link naar bijvoorbeeld de AniDB pagina ervan.
Idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap niet dat de mensen hier zo'n last hebben van een negatief imago. Ik krijg af en toe te horen dat ik hentai zou kijken, maar dat backfire je gewoon.
Mijn UI zou bovenaan de OP komenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Quir het volgende:
[..]
Alleen omdat jij dan weggejaagd zou worden!
Ik denk dat ik boven aan kom te staan. Duhquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Mijn UI zou bovenaan de OP komen
Ik vind het negatieve image vooral vervelend als men denkt dat het voor kleine kinderen is.
"Oh dat is een tekenfilm, ben geen 8 meer" zulke reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
beter te actief dan niet actief genoeg hequote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef Quir het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hier de laatste tijd een beetje overactief ben.
Maar Ed en aanverwanten komen hier al lang niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef zquing het volgende:
De echte oude garde staat bovenaan als eerbetoon, wij mogen daaronder
daar gaat 't niet om, het is om hun te eren, wanneer wij te oud worden voor 't topic worden we ook naar boven gebrachtquote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar Ed en aanverwanten komen hier al lang niet meer.
Ben gelijk weer terug gegaan naar 10.1. Werkte inderdaad niet lekker, helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef zquing het volgende:
btw, gebruik je de prealpha van Opera 10.5? Ding is onstabiel als de pest.........
die crasht bij mij ook om de haverklap(wanneer ik flash gebruik)quote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ben gelijk weer terug gegaan naar 10.1. Werkte inderdaad niet lekker, helaas.
quote:De oude garde eren, maken we er een geloof van?
We leven in het nu, niet in het verleden.
Alle respect voor ze, als mede anime fans. Maar ik ga ze niet eren.
leeft die nog?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Quir het volgende:
Oh, wacht maar tot Jordy wakker wordt.
Hij heeft hier maandag nog gepost.quote:
lol wth , dat is niet gezondquote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Om te janken gewoon
Doe mij de Japanse versie maar.
Je kan het ook gewoon streamen vanaf animeshippuuden.comquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Staan in de queue maar die kijk ik pas als ze allemaal binnen zijn (gg is bij eps 10).quote:Op donderdag 24 december 2009 01:32 schreef Quir het volgende:
http://myanimelist.net/anime/7193/Aoi_Bungaku_Series
Maar het schijnt ook Space Fantasia 2001 Nights te heten:quote:An adaption of two stories from Yukinobu Hoshino's 2001 Nights manga, Symbiotic Planet and Elliptical Orbit.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:59 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon streamen vanaf animeshippuuden.com.
Daar vind je denk ik wel zo'n beetje alle anime die ik me kan bedenken en dan maal 1000.
Kijk maar eens een keer. Gaat je wel bevallen denk ik. Ze zijn ook vrij snel met het plaatsen van de versies die gemaakt zijn.
Als je kijkt naar de gesubde versie (met de engelse ondertiteling) kan je van de populairste anime's ,ze al 1 of twee dagen na release al online zien. De gedubte versies (vaak in het engels nagesynchroniseerd) duren altijd veel langer.
Zo zijn ze in de VS geloof ik pas bij aflevering 120 ofzo van Bleach, terwijl de gesubde versie sinds gisteren op 251 (?) staat
Komkom, niet zo onaardig doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je 720p willen streamen![]()
Daarnaast mogen ze eerst wel eens hun dank uiten naar de subgroups.
Je kan beter reeël zijn vind ik. Streamen is gewoon lage kwaliteit. En er wordt nooit aan bronvermelding gedaan. Dus die sites verdienen gewoon bergen reclame-geld door andermans werk te jatten.quote:
Stimmt, maar de beste man dacht ons goed te doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je kan beter reeël zijn vind ik. Streamen is gewoon lage kwaliteit. En er wordt nooit aan bronvermelding gedaan. Dus die sites verdienen gewoon bergen reclame-geld door andermans werk te jatten.
Ik heb elfen lied niet gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zquing, jij doet liever aan topic-spammen dat weten we![]()
Ik heb er trouwens over nagedacht. Ik vind dat mensen die geen elfen lied hebben gekeken geen toegang horen te krijgen tot dit topic. Maar hoe gaan we dat realiseren?
Dat is waarquote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Stimmt, maar de beste man dacht ons goed te doen.
Bol.com is tegenwoordig met alles te duurquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Zeurberus het volgende:
Zo, beste kerstcadeau aan mijzelf gegeven:
GITS: Stand Alone Complex S1
Complete eerste seizoen, 2009 uitgave voor 30 euro. Daar waar hij bij bol.com 90 euro is![]()
![]()
Die heb ik ook al een paar keer in mijn handen gehad en overwogen mee te nemen. Ik twijfel, 1: omdat ik niets weet over de beeld/audiokwaliteit van deze release, en 2: Ik wil binnenkort denk ik gewoon overgaan op Blu-Ray.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Zeurberus het volgende:
Zo, beste kerstcadeau aan mijzelf gegeven:
GITS: Stand Alone Complex S1
Complete eerste seizoen, 2009 uitgave voor 30 euro. Daar waar hij bij bol.com 90 euro is![]()
![]()
Het is een release van A-film en die zijn over het algemeen niet slecht.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar keer in mijn handen gehad en overwogen mee te nemen. Ik twijfel, 1: omdat ik niets weet over de beeld/audiokwaliteit van deze release
Ik moet hem nog even omzetten naar vob, maar hij leek mij erg cool.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben nu trouwens Sword of the Stranger aan het binnenhalen. Kijken of dat een beetje leuk is. Sc hijnt wel aardig te zijn.
Misschien heb ik die fansubs nog wel ergens op een HDD staan. Zal van de week eens checken.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het is een release van A-film en die zijn over het algemeen niet slecht.
Zal eens kijken of ik een stukje kan 'selecteren' voor je, kan je zelf oordelen. Daarbij als het echt heel erg crap is dan is het maar 30 euro down the drain een risico wat ik best durf te lopen
Hoe dan ook zal het nooit zo goed zijn als de Laughing Man Fansubs toen der tijd, die gasten stopten er echt heel veel tijd en moeite in door alles wat in beeld kwam te vertalen.
In de nieuwste ImagineFX za ik er een review van staan, en daar kreeg ie 5 sterren (uit 5), dus die waren er ook zeer positief over. Vervolgens kwam ik hem ook nog ergens anders tegen, dus toen dacht ik bij mezelf: toch maar eens gaan checkenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik moet hem nog even omzetten naar vob, maar hij leek mij erg cool.
Voorlopig zit ik hier nog met een 4:3 beeldschermpje zonder surround set, dus het duurt nog wel ff voordat ik overstap op blu-ray. Als ik het doe, doe ik het gelijk goedquote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En ja, het is MAAR 30 euro, maar wanneer er over een jaar een betere Blu-ray release uitkomt, dan wacht ik liever daarop.
datquote:
helaas welquote:
itachi's en kakashi's MS ziet er wel cool uit , maar ditquote:
Hoeveel heb je gedronken in de moeilijke tijd zonder internet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:06 schreef Quir het volgende:
Ha, mijn laptop loopt weer. Prettige kerst.
even kijken , 2 dagen niet gepost dus ehhquote:Op zondag 27 december 2009 12:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gedronken in de moeilijke tijd zonder internet?
Full metal Panic!quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef rakotto het volgende:
Gimme aanraders voor Anime! Goeie Mech series, samurai, hellsing achtig iets, chop chop! Het is freeleech time at BakaBT!
NGE, maar dat moet iedereen sowieso gezien hebbenquote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef rakotto het volgende:
Gimme aanraders voor Anime! Goeie Mech series, samurai, hellsing achtig iets, chop chop! Het is freeleech time at BakaBT!
en nu?quote:Op zondag 27 december 2009 19:27 schreef emmyemmy het volgende:
IK SNAP NIKS VAN DIT FORUM
was niet alleenquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef zquing het volgende:
[..]
NGE, maar dat moet iedereen sowieso gezien hebben
#news op rizon FTWquote:Op maandag 28 december 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
wtf is bakabt? 1 of andere gare torrentsite ofzo?
Tokyotosho of de subgroup ftw
quote:Op maandag 28 december 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
usenet ftw!quote:Op maandag 28 december 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Samurai Champlooquote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef rakotto het volgende:
Gaar is het zeker niet, de torrents die erop staan hebben zowat altijd seeds.quote:Op maandag 28 december 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
One Piece. 5 jaar terug helemaal aan verknocht geraakt. In ruim 1 week tijd 150 afleveringen zitten kijken. Van school tot aan thuiskomst, ik kon niet stoppen met kijkenquote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef rakotto het volgende:
XDCC is voor oude series per definitie beter.quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef tyroz het volgende:
[..]
Gaar is het zeker niet, de torrents die erop staan hebben zowat altijd seeds.
in de winkel. Wat is je budget?quote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Quir het volgende:
Maargoed, waar ga ik een degelijk horloge vinden?
Of IRCquote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Quir het volgende:
VROEGER MOEST JE 'T VAN EEN FTP HALEN
Als ze op een bot staan is het idd beter, maar veel oude series staan ook niet op bots, waar ze weer wel op een torrent zijn. Maar er zijn genoeg torrents waar je op BakaBT meer/betere seeds hebt dan op andere public torrents, gewoon omdat de community veel actiever is.quote:Op maandag 28 december 2009 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
XDCC is voor oude series per definitie beter.
En voor nieuwe is de originele tracker toch het fijnst.
#news heeft altijd nog wel een bot. En een beetje kwaliteits-subgroup heeft gewoon alles wat ze ooit gereleased hebben om bot staan.quote:Op maandag 28 december 2009 23:46 schreef tyroz het volgende:
[..]
Als ze op een bot staan is het idd beter, maar veel oude series staan ook niet op bots, waar ze weer wel op een torrent zijn. Maar er zijn genoeg torrents waar je op BakaBT meer/betere seeds hebt dan op andere public torrents, gewoon omdat de community veel actiever is.
Uiteraard, maar veel oude series zijn ook door oude niet actieve subgroups gedaan, anders wel alleen R1 releases. En dan wordt het soms al wat lastiger. Maar verder gebruik ik ook gewoon bots zolang het kan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
#news heeft altijd nog wel een bot. En een beetje kwaliteits-subgroup heeft gewoon alles wat ze ooit gereleased hebben om bot staan.
Wat een niets zeggende preview is datquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:54 schreef wdn het volgende:
Nieuwe anime voor komend seizoen die niet in de preview staat:
Literature Girl aka Bungaku Shōjo (Weten we meteen het woord voor literatuur in Japans).
Genre: Mystery
Manga: Light novels.
Publisher: Square Enix
HD Preview: http://www.watchanimeon.c(...)ku-shoujo-trailer-hd
Lekkere muziekje in de preview
Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Bungaku_Sh%C5%8Djo (nog niks over de anime).
Dennis_enzo kun je de anime preview 2010 nog vervangen door deze: http://chartfag.files.wor(...)nter-09-10-v2exp.jpg ? Is een stuk uitgebreider.
apeldoorn huhquote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef blessed19 het volgende:
[TK[ kronieken van de drenai, ps one met FFIX, scene it en 2 bust
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik boven aan kom te staan. Duh
jordy en ik staan dan mooiaan de top, jij newb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrolijk kerstfeest.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jordy en ik staan dan mooiaan de top, jij newb!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
jordy en ik staan dan mooiaan de top, jij newb!
joh...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
De OP moet echt eens aangepast worden.
Veel dingen zijn maar deels juist en dergelijke. Bijvoorbeeld, het verschil tussen speed en quality subs is aan het vervagen. En een nieuwe layout zou mooi zijn
En om alles wat imo moet gebeuren maar eens te benoemen.
Meet, waar wanneer?
Is het al vaker gebeurt eigenlijk. En zo ja, moet er iets anders of doen we dat, en wat werd er gedaan?
Ik heb deze OP geloof ik voor #66 gemaakt, als je 'n andere wil maken, ga je gang. Maar als 'ie lelijk is boycot ik 'm.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
Veel dingen zijn maar deels juist en dergelijke. Bijvoorbeeld, het verschil tussen speed en quality subs is aan het vervagen. En een nieuwe layout zou mooi zijn
Meet, waar wanneer?
Is het al vaker gebeurt eigenlijk. En zo ja, moet er iets anders of doen we dat, en wat werd er gedaan?
Deze op is net een jaar oudquote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
Meet, waar wanneer?
Jij biedt je aan hoor ik?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
Als het eens iets zuidelijker kan zijn dan Utrecht ben ik misschien bereid om ook eens te komenquote:En om alles wat imo moet gebeuren maar eens te benoemen.
Meet, waar wanneer?
Blijkbaar is er weinig animo, maar ik wil het wel een x proberenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij biedt je aan hoor ik?
[..]
Als het eens iets zuidelijker kan zijn dan Utrecht ben ik misschien bereid om ook eens te komen
beekbergen manquote:
Hetzelfde met speed scan en quality scan.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
Dat verschil is wel erg klein geworden!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 05:49 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Hetzelfde met speed scan en quality scan.
quote:Kyoto Animation’s hit musical moe-blob anime K-ON! is apparently due a second season, not an entirely surprising development.
The announcement comes by way of those attending a recent K-ON! event, “Live,” which presumably means a full official announcement will not be long in coming.
opzich wel maar veels te vroeg dichtquote:Op donderdag 31 december 2009 15:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ook erg tof! De heks is best goed te doen daar!
en dan op het eind helemaal laveloos terug fietsen? godver, wat een takkestuk is dat, zeg!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
opzich wel maar veels te vroeg dicht
ik ga wel naar de kierewiet in apeldoorn![]()
in de zomer is dat niet erg , in de winter bel ik een taxiquote:Op donderdag 31 december 2009 17:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dan op het eind helemaal laveloos terug fietsen? godver, wat een takkestuk is dat, zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Daarom ga ik hem niet te kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:50 schreef wdn het volgende:
Yo!Iemand al Ladies versus Butlers gezien? Is van dezelfde personan die Kanokon hebben gemaakt.
Oh en hier een preview 2010 met beschrijvingen erbij: http://randomc.animeblogger.net/2009/12/30/winter-2010-preview/
Slechts 2 die zeker geblogged gaan worden:
Dance In The Vampire Bund http://www.vampirebund.com/ Premieres on January 7th, 2010
Durarara!! http://www.durarara.com/ Premieres on January 7th, 2010
de frontpage heeft, ALWEER, een gigantisch kutplaatje.. tot zo ver geoptimaliseerd voor trage verbindingen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:28 schreef Ge4ce het volgende:
Nieuwe layout (front/sport/games)... En ik weet niet eens hoe ik kan reageren... Ben ik nu echt zo blind??
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de frontpage heeft, ALWEER, een gigantisch kutplaatje.. tot zo ver geoptimaliseerd voor trage verbindingen..
Het is even kut, hopelijk verbeteren ze dat...quote:
Wie was er om twaalf online?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:00 schreef Ascendancy het volgende:
Stelletje falers met je om 12 uur online zijn![]()
Maar gelukkig nieuwjaar allemaal
quote:
Hoezo? Een beter excuus om heel lang in de kroeg te zijn, en daar heel dronken te worden is er toch nietquote:
Ieder z'n eigen feessie, Asc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Een beter excuus om heel lang in de kroeg te zijn, en daar heel dronken te worden is er toch niet
Echt wel, beter bekend als de donderdag avond, of vrijdag, of zaterdag of elke andere avond wanneer je uit gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Een beter excuus om heel lang in de kroeg te zijn, en daar heel dronken te worden is er toch niet
Voor mij geldt dat helaas niet omdat ik geen alcohol drink.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wiet ftwquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat helaas niet omdat ik geen alcohol drink.
Dat is waar. Maar ik mag toch wel mijn mening gevenquote:
Tjah, als niemand anders het doet...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef zquing het volgende:
owjah, wat ik eigenlijk kwam doen was het melden dat mn abo is afgelopennu heb ik aids
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat helaas niet omdat ik geen alcohol drink.
Je mag je mening altijd geven.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik mag toch wel mijn mening geven
Geen behoefte aan incl roken.quote:
tentamens komen er weer aan dus geen uitgaan ffquote:Op zondag 3 januari 2010 04:03 schreef Quir het volgende:
[..]
What the fuck doe jij hier na een zaterdagavond?
Maar dat heb ik welquote:Op zondag 3 januari 2010 19:23 schreef SeanDaley het volgende:
Hikaru No Go is erg goed! Paar hele pakkende momenten voor een anime die bij eerste indruk niet verleidelijk is voor iemand die totaal niet bekend is met Go, of nog beter, niks heeft met strategie/bordspellen.
SPOILER: over het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Ik kijk nu eerst wel Hikaru no Go, anders ga ik ze allemaal door elkaar houdenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:30 schreef SeanDaley het volgende:
Titels als One Outs, Akagi en Kaiji zijn ook aan te raden, beetje de Death Note van de denkspellen (One Outs > Honkbal). Alhoewel Hikaru No Go veel toegankelijker voor het vrouwelijke publiek en voor meer leeftijden is. Eerlijk gezegd, maken dat soort Anime je wel wat in de war. Daarom is het wel weer goed om het af te wisselen met dingen als Seto no Hayanome of Gintama.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef zquing het volgende:
Hikaru no go, leuke serieIk wil op je spoiler klikken, maar ik doe het nietSPOILER: over het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ik denk dat wij het wel gaan vinden met elkaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef SeanDaley het volgende:
Nu kom ik weer als een zeikerd over, maar die tekenstijl omhelst yaoi van Nana en Paradise kiss. Maar ik ga ze wel proberen.
Van Kaiji komt een RL filmquote:Op zondag 3 januari 2010 19:30 schreef SeanDaley het volgende:
Titels als One Outs, Akagi en Kaiji zijn ook aan te raden, beetje de Death Note van de denkspellen (One Outs > Honkbal). Alhoewel Hikaru No Go veel toegankelijker voor het vrouwelijke publiek en voor meer leeftijden is. Eerlijk gezegd, maken dat soort Anime je wel wat in de war. Daarom is het wel weer goed om het af te wisselen met dingen als Seto no Hayanome of Gintama.
Je moet ff kijken want van naruto zijn er dacht ik na 120 alleen maar fillers te zien (hele slechts eps)quote:Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Knoflook het volgende:
Ben nu bij ep. 177 van Naruto. Eigenlijk niks voor mij maar nu wil hem af zien ook !
Laatst Mononoke-hime gezien, die was echt goed! http://www.imdb.com/title/tt0119698/
Was eerst niet zo van de Anime maar nu toch steeds meer op zoek naar die unieke films.
Zie je nou wel ! En ik maar denken van dat komt allemaal snel wel weerquote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Je moet ff kijken want van naruto zijn er dacht ik na 120 alleen maar fillers te zien (hele slechts eps)
Naruto shippuuden is erg leuk (op de fillers na)
Ja. Dat ik die, na het zien van eps 1, niet in de trein ga kijkenquote:
Hahaha wie subt hem?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Dat ik die, na het zien van eps 1, niet in de trein ga kijken
lelouch: nee
Ik wilde het eigk wel doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Dat ik die, na het zien van eps 1, niet in de trein ga kijken
lelouch: nee
De RL movie was wel ok, de manga ben ik niet mee bekend....quote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef lelouch het volgende:
Ik probeer het nogmaals; iemand bekend met de manga Ikigami?
Is het wat?
Hahaha sorry, helemaal overheen gekeken, excuusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wilde het eigk wel doen![]()
wc-eend wat snap je niet aan crunchyrip?
Geen probleem.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hahaha sorry, helemaal overheen gekeken, excuus
Ik heb ze gekeken toen deel 1 en 2 net gesubt waren, dus al even geleden, maar die films zijn visueel geweldig maar missen een 'gevoel'. Ze zijn wel leuk verder, hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef SeanDaley het volgende:
alle delen van http://myanimelist.net/anime/2593/Kara_no_Kyoukai_1:_Fukan_Fuukei zijn aan te raden.
Eclipse, fick ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen probleem.
Het is gewoon irritant dat je geen linkjes mag plaatsen![]()
@sjibble: TMD of Eclipse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |