quote:Op donderdag 24 december 2009 03:59 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon streamen vanaf animeshippuuden.com.
Daar vind je denk ik wel zo'n beetje alle anime die ik me kan bedenken en dan maal 1000.
Kijk maar eens een keer. Gaat je wel bevallen denk ik. Ze zijn ook vrij snel met het plaatsen van de versies die gemaakt zijn.
Als je kijkt naar de gesubde versie (met de engelse ondertiteling) kan je van de populairste anime's ,ze al 1 of twee dagen na release al online zien. De gedubte versies (vaak in het engels nagesynchroniseerd) duren altijd veel langer.
Zo zijn ze in de VS geloof ik pas bij aflevering 120 ofzo van Bleach, terwijl de gesubde versie sinds gisteren op 251 (?) staat
Komkom, niet zo onaardig doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom zou je 720p willen streamen![]()
Daarnaast mogen ze eerst wel eens hun dank uiten naar de subgroups.
Je kan beter reeël zijn vind ik. Streamen is gewoon lage kwaliteit. En er wordt nooit aan bronvermelding gedaan. Dus die sites verdienen gewoon bergen reclame-geld door andermans werk te jatten.quote:
Stimmt, maar de beste man dacht ons goed te doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je kan beter reeël zijn vind ik. Streamen is gewoon lage kwaliteit. En er wordt nooit aan bronvermelding gedaan. Dus die sites verdienen gewoon bergen reclame-geld door andermans werk te jatten.
Ik heb elfen lied niet gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zquing, jij doet liever aan topic-spammen dat weten we![]()
Ik heb er trouwens over nagedacht. Ik vind dat mensen die geen elfen lied hebben gekeken geen toegang horen te krijgen tot dit topic. Maar hoe gaan we dat realiseren?
Dat is waarquote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Stimmt, maar de beste man dacht ons goed te doen.
Bol.com is tegenwoordig met alles te duurquote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Zeurberus het volgende:
Zo, beste kerstcadeau aan mijzelf gegeven:
GITS: Stand Alone Complex S1
Complete eerste seizoen, 2009 uitgave voor 30 euro. Daar waar hij bij bol.com 90 euro is![]()
![]()
Die heb ik ook al een paar keer in mijn handen gehad en overwogen mee te nemen. Ik twijfel, 1: omdat ik niets weet over de beeld/audiokwaliteit van deze release, en 2: Ik wil binnenkort denk ik gewoon overgaan op Blu-Ray.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef Zeurberus het volgende:
Zo, beste kerstcadeau aan mijzelf gegeven:
GITS: Stand Alone Complex S1
Complete eerste seizoen, 2009 uitgave voor 30 euro. Daar waar hij bij bol.com 90 euro is![]()
![]()
Het is een release van A-film en die zijn over het algemeen niet slecht.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar keer in mijn handen gehad en overwogen mee te nemen. Ik twijfel, 1: omdat ik niets weet over de beeld/audiokwaliteit van deze release
Ik moet hem nog even omzetten naar vob, maar hij leek mij erg cool.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben nu trouwens Sword of the Stranger aan het binnenhalen. Kijken of dat een beetje leuk is. Sc hijnt wel aardig te zijn.
Misschien heb ik die fansubs nog wel ergens op een HDD staan. Zal van de week eens checken.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Het is een release van A-film en die zijn over het algemeen niet slecht.
Zal eens kijken of ik een stukje kan 'selecteren' voor je, kan je zelf oordelen. Daarbij als het echt heel erg crap is dan is het maar 30 euro down the drain een risico wat ik best durf te lopen
Hoe dan ook zal het nooit zo goed zijn als de Laughing Man Fansubs toen der tijd, die gasten stopten er echt heel veel tijd en moeite in door alles wat in beeld kwam te vertalen.
In de nieuwste ImagineFX za ik er een review van staan, en daar kreeg ie 5 sterren (uit 5), dus die waren er ook zeer positief over. Vervolgens kwam ik hem ook nog ergens anders tegen, dus toen dacht ik bij mezelf: toch maar eens gaan checkenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik moet hem nog even omzetten naar vob, maar hij leek mij erg cool.
Voorlopig zit ik hier nog met een 4:3 beeldschermpje zonder surround set, dus het duurt nog wel ff voordat ik overstap op blu-ray. Als ik het doe, doe ik het gelijk goedquote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En ja, het is MAAR 30 euro, maar wanneer er over een jaar een betere Blu-ray release uitkomt, dan wacht ik liever daarop.
datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |