Idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap niet dat de mensen hier zo'n last hebben van een negatief imago. Ik krijg af en toe te horen dat ik hentai zou kijken, maar dat backfire je gewoon.
Mijn UI zou bovenaan de OP komenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Quir het volgende:
[..]
Alleen omdat jij dan weggejaagd zou worden!
Ik denk dat ik boven aan kom te staan. Duhquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Mijn UI zou bovenaan de OP komen
Ik vind het negatieve image vooral vervelend als men denkt dat het voor kleine kinderen is.
"Oh dat is een tekenfilm, ben geen 8 meer" zulke reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
beter te actief dan niet actief genoeg hequote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef Quir het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik hier de laatste tijd een beetje overactief ben.
Maar Ed en aanverwanten komen hier al lang niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef zquing het volgende:
De echte oude garde staat bovenaan als eerbetoon, wij mogen daaronder
daar gaat 't niet om, het is om hun te eren, wanneer wij te oud worden voor 't topic worden we ook naar boven gebrachtquote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar Ed en aanverwanten komen hier al lang niet meer.
Ben gelijk weer terug gegaan naar 10.1. Werkte inderdaad niet lekker, helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef zquing het volgende:
btw, gebruik je de prealpha van Opera 10.5? Ding is onstabiel als de pest.........
die crasht bij mij ook om de haverklap(wanneer ik flash gebruik)quote:Op woensdag 23 december 2009 22:34 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ben gelijk weer terug gegaan naar 10.1. Werkte inderdaad niet lekker, helaas.
quote:De oude garde eren, maken we er een geloof van?
We leven in het nu, niet in het verleden.
Alle respect voor ze, als mede anime fans. Maar ik ga ze niet eren.
leeft die nog?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Quir het volgende:
Oh, wacht maar tot Jordy wakker wordt.
Hij heeft hier maandag nog gepost.quote:
lol wth , dat is niet gezondquote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Om te janken gewoon
Doe mij de Japanse versie maar.
Je kan het ook gewoon streamen vanaf animeshippuuden.comquote:Op maandag 21 december 2009 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Het downloaden van anime is helaas een beetje stilgevallen bij mij, na het sluiten van mininova
Staan in de queue maar die kijk ik pas als ze allemaal binnen zijn (gg is bij eps 10).quote:Op donderdag 24 december 2009 01:32 schreef Quir het volgende:
http://myanimelist.net/anime/7193/Aoi_Bungaku_Series
Maar het schijnt ook Space Fantasia 2001 Nights te heten:quote:An adaption of two stories from Yukinobu Hoshino's 2001 Nights manga, Symbiotic Planet and Elliptical Orbit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |