Goed plan. Doe maar.quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef lelouch het volgende:
Het gerelateerde topic gedeelte in de OP mag wel eens geupdate worden. Behoorlijk outdated.
Quir zegt net dat hij de Wiki niet meer kan aanpassen. Dat daar nu mods voor zijn.quote:
Geen idee eigenlijk, :xquote:Op maandag 21 december 2009 22:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen Dragonball Kai?
En ik vond Higashi no Eden best oké!
DB Kai is best goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, :x
Ik vond het wel eens fun om weer aan Z te beginnen, ik moet Kai toch maar eens opzoeken =)
Ohja, 37 nog niet gezien!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DB Kai is best goed.
In HD, 5.1 geluid, met opnieuw ingesproken stemmen, én, de originele snelheid van de manga
(Na 30 afleveringen zitten ze al op Namek, nu zitten ze bij 37 ofzo en is Goku al met Frieza op de vuist)
Gewoon kijken. Het lijkt me niet dat iemand deze anime slecht kan noemenquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef Quir het volgende:
Maargoed, ook hier mag ik geadviseerd worden over Higashi no Eden. Nog iemand er iets over te zeggen?
ZO, JULLIE HEBBEN ZEKER SAMEN SNOEIHARD ANIME GEKEKENquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben er ook weer. 2 dagen geen internet. Maar wel vriendin![]()
Not at all.quote:En die is leuker dan jullie(sorry Quir)
Maar zeg, Quir, waarom heb jij eden of the east nog niet gezien. Nep-otaku
wdn is tenminste een echte.
Youkoso. Ef heb ik zelf ook nog nooit gekeken, Kanon wel. Het leek veel op een andere serie, ik geloof dat het Clannad was. Al vond ik Clannad persoonlijk beter.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef Tomoya het volgende:
Knock Knock Knock?
Net EF tale of memories gekeken en het was goed. Nice backgrounds, redelijke characters en een redelijk verhaal. Nu ga ik kanon 2006 proberen, Uguu~
Nee, zij houdt meer van ecchiquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Quir het volgende:
[..]
ZO, JULLIE HEBBEN ZEKER SAMEN SNOEIHARD ANIME GEKEKEN
[..]
Not at all.
Ik ben dan ook helemaal geen otaku.
Niets is redelijk aan ef. Alles is wel geniaal aan ef.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef Tomoya het volgende:
Knock Knock Knock?
Net EF tale of memories gekeken en het was goed. Nice backgrounds, redelijke characters en een redelijk verhaal. Nu ga ik kanon 2006 proberen, Uguu~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |