Deze op is net een jaar oudquote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
De OP moet echt eens aangepast worden.
Veel dingen zijn maar deels juist en dergelijke. Bijvoorbeeld, het verschil tussen speed en quality subs is aan het vervagen. En een nieuwe layout zou mooi zijn
En om alles wat imo moet gebeuren maar eens te benoemen.
Meet, waar wanneer?
Is het al vaker gebeurt eigenlijk. En zo ja, moet er iets anders of doen we dat, en wat werd er gedaan?
Jij biedt je aan hoor ik?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
Veel dingen zijn maar deels juist en dergelijke. Bijvoorbeeld, het verschil tussen speed en quality subs is aan het vervagen. En een nieuwe layout zou mooi zijn
Als het eens iets zuidelijker kan zijn dan Utrecht ben ik misschien bereid om ook eens te komenquote:En om alles wat imo moet gebeuren maar eens te benoemen.
Meet, waar wanneer?
Is het al vaker gebeurt eigenlijk. En zo ja, moet er iets anders of doen we dat, en wat werd er gedaan?
Blijkbaar is er weinig animo, maar ik wil het wel een x proberenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij biedt je aan hoor ik?
[..]
Als het eens iets zuidelijker kan zijn dan Utrecht ben ik misschien bereid om ook eens te komen
beekbergen manquote:
Hetzelfde met speed scan en quality scan.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:13 schreef Ascendancy het volgende:
Dat verschil is wel erg klein geworden!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 05:49 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Hetzelfde met speed scan en quality scan.
quote:Kyoto Animation’s hit musical moe-blob anime K-ON! is apparently due a second season, not an entirely surprising development.
The announcement comes by way of those attending a recent K-ON! event, “Live,” which presumably means a full official announcement will not be long in coming.
opzich wel maar veels te vroeg dichtquote:Op donderdag 31 december 2009 15:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ook erg tof! De heks is best goed te doen daar!
en dan op het eind helemaal laveloos terug fietsen? godver, wat een takkestuk is dat, zeg!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
opzich wel maar veels te vroeg dicht
ik ga wel naar de kierewiet in apeldoorn![]()
in de zomer is dat niet erg , in de winter bel ik een taxiquote:Op donderdag 31 december 2009 17:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dan op het eind helemaal laveloos terug fietsen? godver, wat een takkestuk is dat, zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Daarom ga ik hem niet te kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:50 schreef wdn het volgende:
Yo!Iemand al Ladies versus Butlers gezien? Is van dezelfde personan die Kanokon hebben gemaakt.
Oh en hier een preview 2010 met beschrijvingen erbij: http://randomc.animeblogger.net/2009/12/30/winter-2010-preview/
Slechts 2 die zeker geblogged gaan worden:
Dance In The Vampire Bund http://www.vampirebund.com/ Premieres on January 7th, 2010
Durarara!! http://www.durarara.com/ Premieres on January 7th, 2010
de frontpage heeft, ALWEER, een gigantisch kutplaatje.. tot zo ver geoptimaliseerd voor trage verbindingen..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:28 schreef Ge4ce het volgende:
Nieuwe layout (front/sport/games)... En ik weet niet eens hoe ik kan reageren... Ben ik nu echt zo blind??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |