Ieder z'n eigen feessie, Asc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Een beter excuus om heel lang in de kroeg te zijn, en daar heel dronken te worden is er toch niet
Echt wel, beter bekend als de donderdag avond, of vrijdag, of zaterdag of elke andere avond wanneer je uit gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo? Een beter excuus om heel lang in de kroeg te zijn, en daar heel dronken te worden is er toch niet
Voor mij geldt dat helaas niet omdat ik geen alcohol drink.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wiet ftwquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat helaas niet omdat ik geen alcohol drink.
Dat is waar. Maar ik mag toch wel mijn mening gevenquote:
Tjah, als niemand anders het doet...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef zquing het volgende:
owjah, wat ik eigenlijk kwam doen was het melden dat mn abo is afgelopennu heb ik aids
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat helaas niet omdat ik geen alcohol drink.
Je mag je mening altijd geven.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik mag toch wel mijn mening geven
Geen behoefte aan incl roken.quote:
tentamens komen er weer aan dus geen uitgaan ffquote:Op zondag 3 januari 2010 04:03 schreef Quir het volgende:
[..]
What the fuck doe jij hier na een zaterdagavond?
Maar dat heb ik welquote:Op zondag 3 januari 2010 19:23 schreef SeanDaley het volgende:
Hikaru No Go is erg goed! Paar hele pakkende momenten voor een anime die bij eerste indruk niet verleidelijk is voor iemand die totaal niet bekend is met Go, of nog beter, niks heeft met strategie/bordspellen.
SPOILER: over het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Ik kijk nu eerst wel Hikaru no Go, anders ga ik ze allemaal door elkaar houdenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:30 schreef SeanDaley het volgende:
Titels als One Outs, Akagi en Kaiji zijn ook aan te raden, beetje de Death Note van de denkspellen (One Outs > Honkbal). Alhoewel Hikaru No Go veel toegankelijker voor het vrouwelijke publiek en voor meer leeftijden is. Eerlijk gezegd, maken dat soort Anime je wel wat in de war. Daarom is het wel weer goed om het af te wisselen met dingen als Seto no Hayanome of Gintama.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:31 schreef zquing het volgende:
Hikaru no go, leuke serieIk wil op je spoiler klikken, maar ik doe het nietSPOILER: over het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ik denk dat wij het wel gaan vinden met elkaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef SeanDaley het volgende:
Nu kom ik weer als een zeikerd over, maar die tekenstijl omhelst yaoi van Nana en Paradise kiss. Maar ik ga ze wel proberen.
Van Kaiji komt een RL filmquote:Op zondag 3 januari 2010 19:30 schreef SeanDaley het volgende:
Titels als One Outs, Akagi en Kaiji zijn ook aan te raden, beetje de Death Note van de denkspellen (One Outs > Honkbal). Alhoewel Hikaru No Go veel toegankelijker voor het vrouwelijke publiek en voor meer leeftijden is. Eerlijk gezegd, maken dat soort Anime je wel wat in de war. Daarom is het wel weer goed om het af te wisselen met dingen als Seto no Hayanome of Gintama.
Je moet ff kijken want van naruto zijn er dacht ik na 120 alleen maar fillers te zien (hele slechts eps)quote:Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Knoflook het volgende:
Ben nu bij ep. 177 van Naruto. Eigenlijk niks voor mij maar nu wil hem af zien ook !
Laatst Mononoke-hime gezien, die was echt goed! http://www.imdb.com/title/tt0119698/
Was eerst niet zo van de Anime maar nu toch steeds meer op zoek naar die unieke films.
Zie je nou wel ! En ik maar denken van dat komt allemaal snel wel weerquote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Je moet ff kijken want van naruto zijn er dacht ik na 120 alleen maar fillers te zien (hele slechts eps)
Naruto shippuuden is erg leuk (op de fillers na)
Ja. Dat ik die, na het zien van eps 1, niet in de trein ga kijkenquote:
Hahaha wie subt hem?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Dat ik die, na het zien van eps 1, niet in de trein ga kijken
lelouch: nee
Ik wilde het eigk wel doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Dat ik die, na het zien van eps 1, niet in de trein ga kijken
lelouch: nee
De RL movie was wel ok, de manga ben ik niet mee bekend....quote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef lelouch het volgende:
Ik probeer het nogmaals; iemand bekend met de manga Ikigami?
Is het wat?
Hahaha sorry, helemaal overheen gekeken, excuusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wilde het eigk wel doen![]()
wc-eend wat snap je niet aan crunchyrip?
Geen probleem.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hahaha sorry, helemaal overheen gekeken, excuus
Ik heb ze gekeken toen deel 1 en 2 net gesubt waren, dus al even geleden, maar die films zijn visueel geweldig maar missen een 'gevoel'. Ze zijn wel leuk verder, hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:06 schreef SeanDaley het volgende:
alle delen van http://myanimelist.net/anime/2593/Kara_no_Kyoukai_1:_Fukan_Fuukei zijn aan te raden.
Eclipse, fick ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Geen probleem.
Het is gewoon irritant dat je geen linkjes mag plaatsen![]()
@sjibble: TMD of Eclipse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |