Noem een prijs, zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef manga het volgende:
OMG die busts! Stoer! Grrrr, ik moet eigenlijk voorzichtig aan doen met mijn geld (huis gekocht enzo) maar dit is echt tempting
Ga ik eventjes over nadenken! Apeldoorn is ook niet eens zo ver weg dusss..... TVP
... interesting!! 50 incl. gebodenquote:De gehele kronieken van de drenai van David Gemmell (11 boeken) alle boeken zijn eerste druk.
dat is prima! ik zal morgen kijken welke spellen erbij zitten. Kan me herhinneren dat destruction derby er ook bij zat. de memorycard heeft af en toe een klein kuurtje dat hij niet herkend wordt, maar meestal is een keer eruit halen en erin stoppen wel voldoende. vash is trouwens ong. 17 cm en wolfwood is ong. 20 centimeter van voet tot hoogste punt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef manga het volgende:
Hoe groot zijn die bustes eigenlijk(ik weet het, busts, bustes, klinkt gewoon lekker fout:P) En voor 20 Euro wil ik sowieso de PSOne met 8 spellen wel komen ophalen in Apeldoorn. Welke andere spellen zitten hierbij? En als ik langskom kan ik gelijk even de busts bekijken
genoteerd! als je er ex. van maakt, hebben we een deal!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:01 schreef spacecrap het volgende:
[..]
... interesting!! 50 incl. geboden
stuur maar een pm als je een afspraak wilt maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:07 schreef manga het volgende:
Hoe groot zijn die bustes eigenlijk(ik weet het, busts, bustes, klinkt gewoon lekker fout:P) En voor 20 Euro wil ik sowieso de PSOne met 8 spellen wel komen ophalen in Apeldoorn. Welke andere spellen zitten hierbij? En als ik langskom kan ik gelijk even de busts bekijken
deze boeken zijn zojuist opgehaald!quote:De gehele kronieken van de drenai van David Gemmell (11 boeken) alle boeken zijn eerste druk.
¤ 65,-
http://nl.wikipedia.org/w(...)nieken_van_de_Drenai
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Is ie omgebouwd en kan je ook gekopieerde spellen spelen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:33 schreef SuperFruitig het volgende:
10tje? FFIX? overnemen? willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |