Misschien spelen we het wel naquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef lelouch het volgende:
Heel jaloers![]()
Ik doe het liever in het echieflauw
Ze houd van korte rokjes ja. Ik minder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Quir het volgende:
Heeft ze van die veel te korte rokjes en kousen?
Try FMA:Brotherhood.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:48 schreef Sjibble het volgende:
Ik kijk momenteel Bleach en Naruto. Full Metal Alchemist heb ik al helemaal afgekeken, samen met die andere anime (23 ep's, die moordmeiden).
Hebben jullie nog tips voor anime dat in het bovenstaande rijtje past?
edit: Godverdomme, zo te zien heeft niemand hier een vriendin
Tsja, met zoveel ep's te bekijken heb je er toch geen tijd voor
Ja klopt, ze zijn een half jaar terug begonnenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Try FMA:Brotherhood.
Zitten nu rond 36 of 37 ofzo. Begin lijkt (vanzelfsprekend) op de eerste FMA, daarna volgt de eerste de manga niet meer (omdat ze toen nog niet zo ver waren) en ik vind FMA:Brotherhood leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
insert ''I'm with stupid'' plaatje hier!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef zquing het volgende:
Joh, kap eens met die slowchat
verkapte TVP aangezien ik al 3 maanden geen anime heb gekeken
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja klopt, ze zijn een half jaar terug begonnen
Maar zijn er nog meer? wel toch..Altijd kicke die gevechten!
Er zijn zoveel anime. Kan jij nooit allemaal kijken in je leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werp eens een blik op deze: Code Geass, Black Lagoon, Blood+, R.O.D, Canaan, Samurai Champloo, Gundam 00, Darker then Black en ook heel tof (maar niet met vechten) Death Note, Mushishi, Hell Girl, Higashi no Eden.
En verplicht gesteld door de meeste in dit topic; Elfen Lied
Hoe kom jij aan 5.1 geluid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DB Kai is best goed.
In HD, 5.1 geluid, met opnieuw ingesproken stemmen, én, de originele snelheid van de manga
(Na 30 afleveringen zitten ze al op Namek, nu zitten ze bij 37 ofzo en is Goku al met Frieza op de vuist)
5 boxen en een subwoofer maken nog geen echt 5.1 geluid als de bron stereo is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
5 boxen en een subwoofer kopen?
De bron is dus wel stereo, niet zo grappig doen als je niets weet over de show.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dan zal de bron wel geen stereo zijn (captain obvious).
Canaan is klote.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:18 schreef lelouch het volgende:
[..]
Er zijn zoveel anime. Kan jij nooit allemaal kijken in je leven.
Werp eens een blik op deze: Code Geass, Black Lagoon, Blood+, R.O.D, Canaan, Samurai Champloo, Gundam 00, Darker then Black en ook heel tof (maar niet met vechten) Death Note, Mushishi, Hell Girl, Higashi no Eden.
En verplicht gesteld door de meeste in dit topic; Elfen Lied
Kiddy Grade is al een tijd afgelopen,quote:Op woensdag 23 december 2009 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
insert ''I'm with stupid'' plaatje hier!
is die nieuwe kiddy grade al afgelopen? ik kom maar niet door de eerste episode heen.
Misschien kijkt hij wel de Bluray releases?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef tyroz het volgende:
[..]
De bron is dus wel stereo, niet zo grappig doen als je niets weet over de show.
tale of memories dan , melodies viel wat tegen al wat het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niets is redelijk aan ef. Alles is wel geniaal aan ef.
Ach, stiekem geniet ook jij van een heerlijke, ordinaire, offtopic slowchat.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:48 schreef zquing het volgende:
Joh, kap eens met die slowchat
verkapte TVP aangezien ik al 3 maanden geen anime heb gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |