quote:
quote:
Die zag ik idd staan op fullylaced (Merci Setoquote:
Nope, sorry. (wel zwart, groen en bruin in de aanbieding)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef sjeppert het volgende:
die tt![]()
shooto heb je toevallig ook nog witte veters over, uiteraard tegen betaling
quote:
Met dit:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef HAL9000S het volgende:
HOU JE BEK FGM, OF IK PRIK JE BANDEN LEK VERDOMME
Als je electric six rock&roll vindtquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
behoorlijk rock en roll, maar wel nice
ja dat welquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef Sinji het volgende:
Nee, dan spaar ik liever een beetje meer en ga ik voor de Azures
De flits denkikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ligt het aan de foto, of is dat een beetje vage kleur roze ?
Nu heb ik zin in zalmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De flits denkik
Maar het is sowieso niet de standard kleur roze.
een beetje donker zalm
FedEx is altijd lekker snelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef Sinji het volgende:
^22 euro![]()
Mijn Vans Akat is nu ook binnen, uit Canada via FedEx in 2 dagen zonder douanekosten:
[ afbeelding ]
Ging het altijd maar zo![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef Sinji het volgende:
^22 euro![]()
Mijn Vans Akat is nu ook binnen, uit Canada via FedEx in 2 dagen zonder douanekosten:
[ afbeelding ]
Ging het altijd maar zo![]()
Wat een haatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:55 schreef sjimz het volgende:
60+, fusions, spizike's moeten allemaal dood.
lelijke kut dingen.
Oja. dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:18 schreef thaWarhead het volgende:
Zijn naam staat in de TT dus hij heeft gelijk.
Niet mijn kleur, maar 36 dollar, waar hebben we het over?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:39 schreef HAL9000S het volgende:
Kon deze niet laten liggen voor 36 dollar @ de outlet hiero....
[ afbeelding ]
Niet de drury's uiteraard.
Ach, leuke herfstkleur.... lekker beaten als het kutweer is en ik kan 'm perfect matchen met m'n Visvim jas. (quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef Noax het volgende:
[..]
Niet mijn kleur, maar 36 dollar, waar hebben we het over?!
Woon je in Ohio?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ach, leuke herfstkleur.... lekker beaten als het kutweer is en ik kan 'm perfect matchen met m'n Visvim jas. ()
Neen.quote:
quote:
ja die coaching jacket bedoelde ik eigenlijk. Ik wou er zelf op bieden maar een M leek mij echt te kleinquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef HAL9000S het volgende:
Nee die olijfkleurige coaching jacket... waarbij ik er gisteren achter kwam dat die enorme zak in de rug ervoor bedoeld is om de jas zelf erin te proppen waarna je zo'n klein lief tasje hebt
Als het goed is lag die varsity al een tijdje bij 290 sqm, not 100% sure though.... ben zelf aan het bieden @ een nieuwe acronym voor very cheap @ de baai.
Ja die link van Crack.... zou het belachelijk cheap zijn... ben aan het twijfelen om ook op de rest van z'n acronym gear te bieden. Ik ga nu echt ff stoppen met shoes.... shit begint teveel te wordenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef thaWarhead het volgende:
Die van die link van Crack?
Morgen maar weer eens schoenen halen denk ik.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Sinji het volgende:
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=11640
[ afbeelding ]
Maat 8,5 is nog aanwezig. Wel duurder dan hier.
Zien erg niet erg net afgewerkt uit i.m.o.quote:
Ik geil op die NY kleuren, het model, en het materiaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zien erg niet erg net afgewerkt uit i.m.o.
Ja dat is allemaal idd heel vet, maar uiteindelijk ze toch maar niet besteld vanwege die kleine foutjes etc.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik geil op die NY kleuren, het model, en het materiaal.
Ik vind ze supervet, maar zo jammer van die NYC brandingquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Sinji het volgende:
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=11640
[ afbeelding ]
Maat 8,5 is nog aanwezig. Wel duurder dan hier.
Mjah, ik heb zelden Nikes gezien waar echt helemaal niks op aan te merken is wat dat betreft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal idd heel vet, maar uiteindelijk ze toch maar niet besteld vanwege die kleine foutjes etc.
Bedoel je de manier waarop het erop staat of gewoon dat het überhaupt een NYC schoen is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind ze supervet, maar zo jammer van die NYC branding
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind ze supervet, maar zo jammer van die NYC branding
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
Ach, de prijs verzacht al heel wat is het niet?
Nah dat vind ik dan weer niks. Niet lelijk, maar niet Knicks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke win op dit model.
Nee, maar wel gewoon een NY cw.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah dat vind ik dan weer niks. Niet lelijk, maar niet Knicks.
Nja, ieder zijn smaak. Maar ik weet niet, het weerhoudt me er serieus van om dit model te kopen. Verklaar me voor gekquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke win op dit model.
Nou ik ben in het dagelijkse leven humor-deskundige, en dit was wel degelijk een goede grap. Toch wel een 4.76 op de schaal van Broncefort.quote:
ik ben tegenwoordig te druk bezig met het gratis fanta blikjes score tijdens mijn pauze.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:25 schreef thaWarhead het volgende:
BLIX JE FIETST NOOIT MEER LANGS>
Sarcasme is jou goed bekend merk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:06 schreef loqdawq het volgende:
[..]
USPS track trace = down bij mij dus eerder een
Ja, dan betaal je zo'n euro 35 incl. de kosten van paypal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Roscovitch het volgende:
Ik snap dat kopen via ebay niet echt, stel ik koop via paypal een product uit Amerika, hij vraagt 45 dollar, wordt het dan omgerekend naar euro's en is het dan dus goedkoper dan 45 euro?
Ik vind dat hele douane gedoe maar vaag. Ze mogen daar de regels wel eens een beetje aanpassen zodat het e.e.a weer duidelijk is. Waarom moet ik nog 70 euro betalen aan de overheid als ik iets in amerika koop wat in nederland niet te koop is ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:56 schreef Noax het volgende:
De bedragen op het online factuur kun je natuurlijk gaan aanpassen voordat je het uitprint...
@Fugie: geen idee of ze een verpakking openen maar wanneer daar een paar nieuwe schoenen inzitten, dan lijkt mij, dat ze dat wel op waarde kunnen inschatten.
Ik weet het, maar ik vind het niet minder kromquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef SHOOOTO het volgende:
Het invoeren tot en met 430 euro geldt alleen als je goederen koopt tijdens je verblijf in het buitenland en meeneemt naar NL. Voor internetaankopen gelden andere regels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de indruk dat de douane ook niet helemaal op zijn achterhoofd is gevallen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuwe douane truc bedacht, ben benieuwd of ie gaat werken.
Ja klinkt wel erg stoer he..... mAAR JA HET IS WEL WAAR!quote:
Ik echter ook niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat de douane ook niet helemaal op zijn achterhoofd is gevallen.
|Die kleur veters ga ik er ook maar eens indoen denk ik.quote:
In het echt zijn ze zoveel nicer dan op de fotoquote:
Zalig zeg. Stiekem zo jammer dat Adidas die namen per se op die schoenen wil zettenquote:
Dope!quote:
dope, maar waarom heb je speciaal voor je wivah van vandaag een andere broek aangedaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:12 schreef Sinji het volgende:
Wivahtijd
Vandaag:
[ afbeelding ]
Gister:
[ afbeelding ]
Eergister:
[ afbeelding ]
bij de exif data staat er bij alle drie 18-10-09 allemaal rond 3 uurquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef Sinji het volgende:
No offence, maar wat begrijp je niet van vandaag, gister en eergister? Ik heb niet 3 dagen achter elkaar dezelfde broek aan, volgens mij is dat niet abnormaal?
Scherp. Maar care. Ik trek op dezelfde dag ook weleens een andere broek aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef bbaadd het volgende:
[..]
bij de exif data staat er bij alle drie 18-10-09 allemaal rond 3 uur
Oh snap, mister detectivequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef bbaadd het volgende:
[..]
bij de exif data staat er bij alle drie 18-10-09 allemaal rond 3 uur
a# >> thesequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:24 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn pickup:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga wel wat aan die straps doen denk ik.... hoe doe jij dat met jouw pro b's, SHOOOOOOOTO?
Trust me, die tong en straps komen echt van een hele andere planeet dan bij SB dunks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef seto het volgende:
moet je ook nog advies over hoe je je veters moet strikken?
Verdomme BLIX, jammer dat je moon al gezien hebt anders had ik 'm gespoilerd, fo sho...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:20 schreef feelsgoodman het volgende:
nu weet die hal noobje zijn plaats wel HAH
SHOOTO doet het gewoon uit instinctquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Trust me, die tong en straps komen echt van een hele andere planeet dan bij SB dunks.Best veel mensen knippen de straps daarom door, vroeg me af hoe SHOOOOOOTO dat deed.
true, gucci spullen hoef je niet voor te sparenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:31 schreef seto het volgende:
gucci > porsche
die groene zijn wel fris, zie je niet zoveel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
limited ugly edition?
tering das wel blauw, me likesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:05 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk Pantofola d'oroquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee hoe die sneakers heten met italiaanse logo en 3 sterren erop.
Ik hoop het ook, deze besteld:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben benieuwd of CT zich deze keer wat beter op de sale heeft voorbereid.
Daar gekocht? Bij Gourmet zelf zijn ze goedkoper. Wel tof.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, deze besteld:
[ afbeelding ]
Yep, bij hen zelf $37.50. Tenminste, als het de zwarte van de spring collection zijn, ik neem aan van wel. Maar goed, wel weer van verder shippen dus ik weet niet hoeveel het verschil precies zal zijn. En ze hebben nog maar weinig maten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:59 schreef HAL9000S het volgende:
40 pond zijn ze geloof ik daar waar ik ze gekocht heb (CT)
ik was van plan om komende week naar Utrecht te gaan dus misschien hebben ze die daar wel ergens. Iemand een idee of ze die daar ergens in een winkel hebben liggen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
Zul je toch echt naar de Randstad moeten.
Denk dat je Square bedoeld..maar volgens mij heb je ook daar weinig kans op slagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien Lock and Load nog? En in dezelfde straat (Lange Jansstraat, tussen Neude en de Janskerk) zit nog zo'n winkel die sneakers verkoopt, al zou dat ook maar zo Supervet kunnen zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:09 schreef Mip1988 het volgende:
[ afbeelding ]
kon ze niet laten liggen voor ¤40,-
Kun je niet beter zelf een beetje rondkijken naar wat je leuk vindt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef Bryan181 het volgende:
ik moet nieuwe schoenen, maar zie door de bomen het bos niet meer:p wie weet mooie asics gel lyte ofzo new balance?
quote:Besteldatum: Friday 23 October, 2009
Uw commentaar bij de bestelling is: Beste Jamie,
Helaas is de Nike SB B&B Half Zip Hoodie - Black Heather
- Kledingmaat: M uitverkocht. zoek hier even iets anders voor uit.
De schoenen zijn wel op voorraad.
Groet,
Martijn
De status van uw bestelling is als volgt gewijzigd:
Nieuwe status: Niet Leverbaar
Indien u vragen heeft kunt u reageren door op de e-mail een reply te sturen.
quote:Verzonden: zaterdag 24 oktober 2009 16:37
Aan: Boardlords
Onderwerp: RE: Wijziging bestelling #4502
Beste,
Verder staat er niks op de site wat ik wil hebben, stuur me anders de schoenen en maak het geld van de hoodie terug over op mijn rekening.
Mijn rekeningnr. is ****** tnv *******
Jamie
quote:Subject: RE: Wijziging bestelling #****
Date: Sat, 24 Oct 2009 16:58:37 +0200
From: info@boardlords.nl
To: ***@hotmail.com
Er zijn nog 3 nieuwe hoodie’s binnen gekomen.
Zal je een mailtje sturen als ze op de website staan.
Greetz,
Martijn
En nu reageert hij niet meer, dat het een keer wat langer duurt kan gebeuren maar ik irriteer me gewoon aan bijvoorbeeld bericht 3, dat kan wel zijn dat er nog 3 hoodie's zijn en hij laat mij nu wachten tot ze op de site staanquote:Verzonden: zaterdag 24 oktober 2009 17:34:41
Aan: Boardlords.nl (info@boardlords.nl)
Stuur anders even wat foto's en de prijzen via de mail (van de nieuwe hoodie's) dan kan ik beslissen of ik nog wat wil, ik wil de schoenen namelijk z.s.m. hebben.
Jamie
achterlijk? hoezo dat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:54 schreef bbaadd het volgende:
boardlords/footwears is een van de meest verschrikkelijke winkels in nederland, niet alleen online maar ook in-store is het personeel echt achterlijk.
Air Royal Mid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef alwaysedo het volgende:
...
Kan iemand mij vertellen welk model dit is? Ze stonden bij size? en ik vind ze echt fantastisch. 130 pond lag alleen een stukje buiten mijn budget.
[ afbeelding
Thnx!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:36 schreef thaWarhead het volgende:
Check shoppingguide gedeelte op Lacebag.
quote:Beste,
Vandaag heb ik geen reactie van jullie mogen ontvangen op mijn eerdere bericht, normaal zou dit geen reden zijn tot een vervolgmail echter lees ik op verschillende forums op internet dat er nogal eens problemen zijn met de bestellingen bij Boardlord.nl, en dit zet jullie in een negatief daglicht.
Op dit moment beschuldig ik jullie nog nergens van, maar ik zou er toch even op willen wijzen dat ik absoluut geen behoefte heb om aan het lijntje gehouden te worden, jullie laatste mail over dat er nog 3 nieuwe hoodie's binnen zijn gekomen kan namelijk op verschillende manieren geïnterpreteerd worden.
Graag ontvang ik van jullie morgen (dinsdag 27 oktober) een mail terug over hoe en wanneer ik mijn schoenen kan verwachten, de 74.95 Euro van de hoodie zou ik graag binnen 5 werkdagen terug hebben op mijn rekening: ***** tnv *****.
Ik hoop dat mijn beeld van jullie verkeerd is en dat dit netjes afgehandeld wordt.
Jamie ***
Zou alleen dat laatste deel doen, en nog even wachten met "dreigen".quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:13 schreef TwyLight het volgende:
Zal ik dit sturen, of is dat niet zo slim?
[..]
Ik ben niet zo goed aan de telefoon, word nog al snel agressief en dat lijkt me niet zo verstandigquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef thaWarhead het volgende:
Bel ze morgen, werkt beter dan mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |