quote:
quote:
Die zag ik idd staan op fullylaced (Merci Setoquote:
Nope, sorry. (wel zwart, groen en bruin in de aanbieding)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef sjeppert het volgende:
die tt![]()
shooto heb je toevallig ook nog witte veters over, uiteraard tegen betaling
quote:
Met dit:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:53 schreef HAL9000S het volgende:
HOU JE BEK FGM, OF IK PRIK JE BANDEN LEK VERDOMME
Als je electric six rock&roll vindtquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
behoorlijk rock en roll, maar wel nice
ja dat welquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef Sinji het volgende:
Nee, dan spaar ik liever een beetje meer en ga ik voor de Azures
De flits denkikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
ligt het aan de foto, of is dat een beetje vage kleur roze ?
Nu heb ik zin in zalmquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De flits denkik
Maar het is sowieso niet de standard kleur roze.
een beetje donker zalm
FedEx is altijd lekker snelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef Sinji het volgende:
^22 euro![]()
Mijn Vans Akat is nu ook binnen, uit Canada via FedEx in 2 dagen zonder douanekosten:
[ afbeelding ]
Ging het altijd maar zo![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef Sinji het volgende:
^22 euro![]()
Mijn Vans Akat is nu ook binnen, uit Canada via FedEx in 2 dagen zonder douanekosten:
[ afbeelding ]
Ging het altijd maar zo![]()
Wat een haatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:55 schreef sjimz het volgende:
60+, fusions, spizike's moeten allemaal dood.
lelijke kut dingen.
Oja. dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:18 schreef thaWarhead het volgende:
Zijn naam staat in de TT dus hij heeft gelijk.
Niet mijn kleur, maar 36 dollar, waar hebben we het over?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:39 schreef HAL9000S het volgende:
Kon deze niet laten liggen voor 36 dollar @ de outlet hiero....
[ afbeelding ]
Niet de drury's uiteraard.
Ach, leuke herfstkleur.... lekker beaten als het kutweer is en ik kan 'm perfect matchen met m'n Visvim jas. (quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef Noax het volgende:
[..]
Niet mijn kleur, maar 36 dollar, waar hebben we het over?!
Woon je in Ohio?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ach, leuke herfstkleur.... lekker beaten als het kutweer is en ik kan 'm perfect matchen met m'n Visvim jas. ()
Neen.quote:
quote:
ja die coaching jacket bedoelde ik eigenlijk. Ik wou er zelf op bieden maar een M leek mij echt te kleinquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:02 schreef HAL9000S het volgende:
Nee die olijfkleurige coaching jacket... waarbij ik er gisteren achter kwam dat die enorme zak in de rug ervoor bedoeld is om de jas zelf erin te proppen waarna je zo'n klein lief tasje hebt
Als het goed is lag die varsity al een tijdje bij 290 sqm, not 100% sure though.... ben zelf aan het bieden @ een nieuwe acronym voor very cheap @ de baai.
Ja die link van Crack.... zou het belachelijk cheap zijn... ben aan het twijfelen om ook op de rest van z'n acronym gear te bieden. Ik ga nu echt ff stoppen met shoes.... shit begint teveel te wordenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef thaWarhead het volgende:
Die van die link van Crack?
Morgen maar weer eens schoenen halen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |