Ik hoop het ook, deze besteld:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben benieuwd of CT zich deze keer wat beter op de sale heeft voorbereid.
Daar gekocht? Bij Gourmet zelf zijn ze goedkoper. Wel tof.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, deze besteld:
[ afbeelding ]
Yep, bij hen zelf $37.50. Tenminste, als het de zwarte van de spring collection zijn, ik neem aan van wel. Maar goed, wel weer van verder shippen dus ik weet niet hoeveel het verschil precies zal zijn. En ze hebben nog maar weinig maten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:59 schreef HAL9000S het volgende:
40 pond zijn ze geloof ik daar waar ik ze gekocht heb (CT)
ik was van plan om komende week naar Utrecht te gaan dus misschien hebben ze die daar wel ergens. Iemand een idee of ze die daar ergens in een winkel hebben liggen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
Zul je toch echt naar de Randstad moeten.
Denk dat je Square bedoeld..maar volgens mij heb je ook daar weinig kans op slagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien Lock and Load nog? En in dezelfde straat (Lange Jansstraat, tussen Neude en de Janskerk) zit nog zo'n winkel die sneakers verkoopt, al zou dat ook maar zo Supervet kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |