quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:29 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe is tokyo magnitude eigenlijk? Het verhaal lijkt me zo cliche? Of moet ik het echt kijken?
Goed! Tot nu toe beter dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:29 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe is tokyo magnitude eigenlijk? Het verhaal lijkt me zo cliche? Of moet ik het echt kijken?
Het is dus niet wat je zegt een normale anime. Het is wat meer wetenschappelijk benaderdquote:Development and conception
The series was first announced at the 2009 Tokyo Anime Fair,denoting that it would replace Eden of the East (<----![]()
) in Fuji TV's noitaminA well-rated anime timeblock and would be co-produced by Bones and Kinema Citrus.[1][2] The series' setting is based upon the prediction that there is 70% or higher chance of an earthquake measuring 7.0 magnitude on the Richter scale hitting Tokyo in the next 30 years, with the series illustrating the consequences of a 8.0 scale earthquake affecting the city.[1][2] Bones stated that it would try to realistically depict the after-effects of such a situation and that it would collect and tabulate research on previous earthquakes and interview individuals who were affected by them.[1][2]
Ik heb in het vorige topic een stuk of 4, 5 links naar van die seizoens banners gezetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:05 schreef Quir het volgende:
Die seizoenen-banner faalt best hard.
Ik had 't overigens pagina's geleden al over Bakemonogatari, Ascendancy.
Heeft iemand nog andere seizoenen? mschol, zocht jij die niet?
Die heb ik al gebruikt, zoals je ziet. Maar 't is de banner, hij klopt niet naar mijn gevoel. 't Font is ook anders, omdat ik die andere niet terug kon vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic een stuk of 4, 5 links naar van die seizoens banners gezet
En hoezo faalt die banner? oh wacht je bedoelt die url tagsHad ik nog niet gezien net.
Toen was ik waarschijnlijk op vakantiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:05 schreef Quir het volgende:
Die seizoenen-banner faalt best hard.
Ik had 't overigens pagina's geleden al over Bakemonogatari, Ascendancy.
Heeft iemand nog andere seizoenen? mschol, zocht jij die niet?
Ik heb google image search gebruikt om ze te vindenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:16 schreef Quir het volgende:
[..]
Die heb ik al gebruikt, zoals je ziet. Maar 't is de banner, hij klopt niet naar mijn gevoel. 't Font is ook anders, omdat ik die andere niet terug kon vinden.
dank uquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef wdn het volgende:
s3 had als naam "Jigoku Shoujo: Mitsuganae"
Batch [Raws-4U] Jigoku Shoujo Mitsuganae (D-MX 1280x720 H264 AAC) [Subbed]
Dank, maar zet dan winter en spring erbij als niet-links.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
Voor summer 2008 bestonden de banners niet. De rest heb ik allemaal de laatste versie erop gezet. Hoop dat het zo goed is
Bij 2008?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Dank, maar zet dan winter en spring erbij als niet-links.
Ik vond 't zonder een beetje raar staan, anders laat de rest maar beslissen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bij 2008?
Dat staat een beetje raar imo.
Dank, voor spring 2008 heb ik een meer gelijkende gekozen. Maar ik ben nog hard opzoek. Ook evt voor 2007quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef wdn het volgende:
winter 2008: http://gerrymon.files.wordpress.com/2008/12/1226536741220.jpg
spring 2008: http://blog.hantsuki.org/(...)pring-2008-anime.jpg
Die laatste is afwijkend: ik kan er geen vinden in de stijl van de andere plaatjes.
Deze link doet het niet, en ik ben een streepje tussen 77 en 78 vergeten. Wel al aangepast in de Wiki.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dank, voor spring 2008 heb ik een meer gelijkende gekozen. Maar ik ben nog hard opzoek. Ook evt voor 2007
Ik ga ook misschien een paarr try-outs maken om de main banner te vervangen. Iets met hoogtepunten van het seizoen waar we dan inzitten ofzo.
Zo nu is alles gefixed. Ik ben er vrij zeker van dat er geen banners van voor fall 2007 zijn. Of in ieder geval geen die meer zijn dan een berg plaatjes samengeplakt en die vind ik het niet waard om erin tezetten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Deze link doet het niet, en ik ben een streepje tussen 77 en 78 vergeten. Wel al aangepast in de Wiki.
Waarom is er nog niemand met Azumanga Daioh gekomen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:13 schreef Karasta het volgende:
Wat is trouwens een goede comedy highschool anime waarvan er dubbed episodes van zijn?
Die plaatjes zijn ze pas mee begonnen in 2008 dacht ik (?)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dank, voor spring 2008 heb ik een meer gelijkende gekozen. Maar ik ben nog hard opzoek. Ook evt voor 2007
Ik ga ook misschien een paarr try-outs maken om de main banner te vervangen. Iets met hoogtepunten van het seizoen waar we dan inzitten ofzo.
Ik heb denk ik die hele vraag gemistquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waarom is er nog niemand met Azumanga Daioh gekomen?
vond die niet zo gewelig eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waarom is er nog niemand met Azumanga Daioh gekomen?
ja dat had ik ook , thriller bark kwam echt over als een filler bij mij .quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
One Piece is eindelijk weer de moeite waard na EnelHet hele Thriller Bark verhaal trok me niet zo op een of andere manier, maar nu is het weer leuk
![]()
alleen jij kijkt geen bakemonogatariquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:26 schreef mschol het volgende:
Iedereen kijkt bakemonogatari!!
iedereen is wel ruim genomen....
tot zo ver useless tvp..
Die staat in de OP, onder 'Fall'. Zelf heb ik geen idee, ik zal even wat data opzoeken op MAL.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:28 schreef mschol het volgende:
ik heb hier ook winter 2007 volgens mij.... (anders hoor ik graag waar hij wel van is...)
http://images.mschol.eu/fok/anime/
dude...quote:
En het is inderdaad winter.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:44 schreef Quir het volgende:
[..]
Die staat in de OP, onder 'Fall'. Zelf heb ik geen idee, ik zal even wat data opzoeken op MAL.
hint: google in images op anime fall 2007 (en dan fall en jaar aanpassen naar gelang je wat wilt hebben..) lijkt iig goed te werkenquote:
"Line up" erbij is beterquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
hint: google in images op anime fall 2007 (en dan fall en jaar aanpassen naar gelang je wat wilt hebben..) lijkt iig goed te werken)
Ik volg 't ook niet, ten eerste omdat de tekenstijl me niet aanstaat (afgeleid uit wat ik gezien heb tot nu toe), en ten tweede omdat ik opkijk tegen al die afleveringen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Karasta het volgende:
Iedereen heeft het over hoe goed One Piece is , maar ik kwam gewoon niet door het eerste aflevering, en het tekenstijl spreekt me ook niet zo aan
Wie zijn die "iedereen"? One Piece is een langlopende serie en die hebben nou eenmaal meer fans dan series van een normale lengte (één à twee TV-seizoenen). Series van een normale lengte hebben dan weer zelden te lijden onder het filler-gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Karasta het volgende:
Iedereen heeft het over hoe goed One Piece is , maar ik kwam gewoon niet door het eerste aflevering, en het tekenstijl spreekt me ook niet zo aan
Het idee is dan ook dat iedereen deze gewelige anime gaat kijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:26 schreef mschol het volgende:
Iedereen kijkt bakemonogatari!!
iedereen is wel ruim genomen....
tot zo ver useless tvp..
Nu snap ik het niet meer, welke staat verkeerd? En winter 2007 staat dus onder winter 2008, aangezien het seizoen voor meer dan de helft in 2008 staat.quote:
Ik geloof dat winter 2008 eigenlijk winter 2009 is, en fall 2007 eigenlijk winter 2008. Mijn post sloeg op een van de seizoenen die mschol gepost had.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het idee is dan ook dat iedereen deze gewelige anime gaat kijken
*claimt Senjougahara*
[..]
Nu snap ik het niet meer, welke staat verkeerd? En winter 2007 staat dus onder winter 2008, aangezien het seizoen voor meer dan de helft in 2008 staat.
Eerste heb je gelijk in, dat pas ik morgen aan, want ik ga nu slapen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:50 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik geloof dat winter 2008 eigenlijk winter 2009 is, en fall 2007 eigenlijk winter 2008. Mijn post sloeg op een van de seizoenen die mschol gepost had.
Ik had de verkeerde aangeklikt zo te zien, maar ook ik ga nu slapen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eerste heb je gelijk in, dat pas ik morgen aan, want ik ga nu slapen.
Fall 2007 is wel degelijk goed. Ik zweer bij ef en dat is een anime uit de herfst van 2007, dus die klopt. Je kan het nakijken.
Heeft wel fillers... We hebben net 2 fillers gezien voordat deze arc begon...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:15 schreef torn_Machina het volgende:
One Piece is een langlopende serie die nagenoeg geen fillers heeft. Een half jaar geleden ben ik het gaan volgen.
In 2.5 maand 380 eps gekeken. Kijk gewoon langs de tekenstijl heen, want daar had ik ook de eerste 15 eps wel enige moeite mee. De serie loop al vanaf oktober 1999, dus ik kan begrijpen dat de animatie wat verouderd lijkt.
Gewoon verder kijken, want het komt na een ep of 15 lekker op gang.
Zoals ik al zei, nagenoeg geen fillers. Als je het vergelijkt met Naruto of Bleach die gewoon hele filler arcs hebben dan valt One Piece 100% mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heeft wel fillers... We hebben net 2 fillers gezien voordat deze arc begon...
Wel weinig fillers, en de fillers zijn zelfs tof!
True.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, nagenoeg geen fillers. Als je het vergelijkt met Naruto of Bleach die gewoon hele filler arcs hebben dan valt One Piece 100% mee.
Waarom heet het Bleach? Nee grapje ben al bezig met Bleachquote:Op maandag 27 juli 2009 01:42 schreef Jordy-B het volgende:
Shit... Zoals ik eerder al zei: lange series hebben meer fans, puur omdat het een lange series zijn en dus langer in the picture zijn.
Waarom zoek je niet gewoon een toffe serie van 13 of 26 afleveringen?
Dan begin ik alvast te wachten op een vraag over Bleach.
zowiezo: Live-actionquote:Op maandag 27 juli 2009 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is die Live-Action van Blood - The Last Vampire een afschuwelijke flutfilm.
En de bad-girl was niet te verstaan met dat gebroken Engels van haar.
Ach, ik wil best wel zien hoe ze een goede animé naar live-action proberen over te brengen, maar Blood was echt tenenkrommend slecht. Het geluid was kut (zwaarden doen niet alleen maar "tsjing", de hele godganse tijd), de effecten waren om te janken zo slecht, het acteerwerk was om te janken, het verhaal was flinterdun en ging van de hak op de tak... Prutswerk.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo: Live-action
geen anime voor mij vandaag...
wel al m'n mogelijkheden wat betreft uitbreiden anime collectie aan het onderzoeken (raid controller, + wat hdd's extra)
Wees toch verstandig en pak een serie met een normale lengte.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:45 schreef Karasta het volgende:
[..]
Waarom heet het Bleach? Nee grapje ben al bezig met Bleach
Bleach is anders wel zeer goed tot ongeveer aflevering 60.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wees toch verstandig en pak een serie met een normale lengte.
Zeg even waar je interesses liggen (comedy, horror, thriller, SF, etc), dan kan je wel aanraders krijgen, maar staar je niet blind op die pulp van 100+ afleveringen.
Maar er wordt bij aflevering 60 geen fatsoenlijk einde aan gebreid, hè...quote:Op maandag 27 juli 2009 02:05 schreef Quir het volgende:
[..]
Bleach is anders wel zeer goed tot ongeveer aflevering 60.
Bleek. Witte beestjes, witte wereldjes. Veel wit iig.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:45 schreef Karasta het volgende:
[..]
Waarom heet het Bleach? Nee grapje ben al bezig met Bleach
comedy/action... Doe maar lastig.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:14 schreef Karasta het volgende:
Ik ben nu op aflevering 41tot nu toe vind ik het een best goed serie, mijn interesses liggen bij comedy/action . Buiten Anime om hou ik ook van SF en Fantasy maar ik heb voorlopig genoeg series die ik moet kijken
Jij weet echt bij alles een recommendation voor elfen lied te verzinnen hequote:Op maandag 27 juli 2009 10:18 schreef wdn het volgende:
Comedy/Action hmmm.
Elfen lied zit vol met aktie. En ze lachen zich zo erg rot dat ze allemaal spontaan uit elkaar spatten
Blood was voor de Amerikaanse markt gemaakt. Japanse, Amerikaanse en volgens mij deels Chinese Productie. Maar de film was hoofdzakelijk Engels gesproken.quote:
Ik hoef er niet eens moeite voor te doenquote:Op maandag 27 juli 2009 10:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij weet echt bij alles een recommendation voor elfen lied te verzinnen he![]()
Niet dat het erg is. Elfen Lied.
GTO LA wel ok?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
GTO Live Action is wel oké.
Comedy: Midori no Hibi, 100% Ichigo o.a.
Achja, er is mee te leven, hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 02:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar er wordt bij aflevering 60 geen fatsoenlijk einde aan gebreid, hè...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
qua verhaal was bleach tot ~60 imho erg goed..quote:Op maandag 27 juli 2009 02:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar er wordt bij aflevering 60 geen fatsoenlijk einde aan gebreid, hè...
Film? Dat was toch een serie?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
GTO LA wel ok?
laat me niet lachen! Zelfs de lui van gtst acteren nog beter.
waardeloze film, ben blij dat ik hem kwijt ben.!
Ja... GTO "The Movie".quote:Op maandag 27 juli 2009 22:01 schreef blessed19 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0315870/
heb 'm hier liggen.
Nee, de LA is de TV-serie. De Live-Action TV-serie. Die film kwam later pas en is eigenlijk niet veel meer dan een special van de L-A TV-serie.quote:
Ichigo 100% vond ik enorm tegenvallen. De manga is echt zoveel beter.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
GTO Live Action is wel oké.
Comedy: Midori no Hibi, 100% Ichigo o.a.
Dat kan je bijna van alle anime's en manga's zeggen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:40 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ichigo 100% vond ik enorm tegenvallen. De manga is echt zoveel beter.
Eens. Ook een serie als Beck vind ik als anime veel beter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:45 schreef wdn het volgende:
Hmmm ben ik het niet mee eens. Ik vind zelf dat je manga en anime niet met elkaar kunt vergelijken. Anders media dus een andere manier van beleven. Vind ik trouwens ook gelden voor boeken en films.
Bij een hoop anime vind ik dat de 'aktie' te kort duurt. Je hebt een gevecht en 5 (ok soms 6) plaatjes of blaadjes later is het afgelopen. Zo zal ik ook sneller een film opnieuw kijken dan een boek voor een 2de keer lezen (alhoewel er uitzonderingen zijn maar dan zijn dat meestal de langere series (8000+ pagina's) zoals Rad des Tijds, Magier of De Wetten van de Magie.
De "herkijkwaarde" van een anime/film is voor mij beduidend hoger dan die van een manga/boek.
Een anime kijk ik vaak later nog eens terug om te kijken of ik de taal beter volg dan de eerste keer
Moet je vooral eens "Chi" kijken. Is een Japanse kinderanime over de belevenissen van een kat genaamd Chi. De taal is ook eenvoudig gehouden en dus (voor mij) heeeeeeel soms volgbaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Karasta het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat na al de Anime's dat jullie kijken jullie Japans beginnen te begrijpen? Ik heb jullie advies eindelijk opgenomen en ben met fan subs gaan kijken (wat trouwens wel beter is) Ik wil sowiso Japans gaan leren .
Ja, na 'n tijdje hoor je het verband tussen de ondertiteling en de woorden. Maar dat zijn maar 'n aantal woorden, meestal.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:49 schreef Karasta het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat na al de Anime's dat jullie kijken jullie Japans beginnen te begrijpen? Ik heb jullie advies eindelijk opgenomen en ben met fan subs gaan kijken (wat trouwens wel beter is) Ik wil sowiso Japans gaan leren .
volgens mij heeft iedereen hier daar last van....quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Ge4ce het volgende:
Ahum. /Ge4ce mompelt iets over tijd te kort en animes die hij nog moet zien.
ga bakabt leeg trekken en kijken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:26 schreef Quir het volgende:
Ik zit er meer mee dat ik iedere keer moet wachten.
Ik ben best kieskeurig en ben nu hooked aan S&W en FMA (alsnog). Bakemonogatari kan wachten, hehe.quote:
Ik heb nog nooit zo graag japans willen begrijpen als met bakemonogatari. Zoveel kanji woordspelingen. Ik snap ze soms, maar niet allemaal. Die met die krab is gelukkig wel heel makkelijk. Maar dat heavy enzo ontgaat me. Ik snap niet waarom die kanji hetzelfde lezen als ze er heel anders uitzien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh en voor de echte japanners hier: In Bakemonogatari wordt op een gegeven moment geteld en wordt er "zu" achter het nummer gezet. Ik hoorde duidelijk nanazu. Wasda? (is dat een woordspeling zoals de hele anime daarmee vol zit?) (Nanazu is een vissoort meen ik).
S&W mag wat mij betreft al klaar zijn met S2, kan ik die gaan volgenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben best kieskeurig en ben nu hooked aan S&W en FMA (alsnog). Bakemonogatari kan wachten, hehe.
Iemand nog 'n aanrader voor een lichte actie-anime waar je makkelijk instapt? Met 'n beetje mooie tekenstijl, kijkt wat makkelijker weg.
Ik volg 'm terwijl 'ie nog loopt. De kwelling.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
S&W mag wat mij betreft al klaar zijn met S2, kan ik die gaan volgen
Maar dan heb je ook ff een van de meer aangrijpende gekozenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef Karasta het volgende:
Ik heb net de Anime film Graveyard of the fireflies (Hotaru no haka) gekeken....
Dit is een goed voorbeeld waarom ik drama haat, het einde liet me in tranen achter...
het mooiste is als je nu de film met echte acteurs ziet! hij duurt langer, maar imo is hij wel intenser.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef Karasta het volgende:
Ik heb net de Anime film Graveyard of the fireflies (Hotaru no haka) gekeken....
Dit is een goed voorbeeld waarom ik drama haat, het einde liet me in tranen achter...
Ascendancy!! Hier is weer een mogelijkheidquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef Karasta het volgende:
dat dus...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:49 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook ff een van de meer aangrijpende gekozen
Laten we hem Elfen Lied aanraden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ascendancy!! Hier is weer een mogelijkheidHeb je elfen lied dan ook al gezien?
Je noemt hier ook wel 1 van de meest mooie anime films ooit op he als het over drama gaat
Bij Grave of the Fireflies moet het.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:19 schreef Karasta het volgende:
Het was echt een heel mooie film, alleen kan ik nooit zo goed tegen dramaProbeer altijd een stoere jongeman te zijn maar als een film te zielig is moet ik altijd huilen
![]()
http://www.nu.nl/internet(...)en-en-parketten.htmlquote:
thnx...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:27 schreef Ge4ce het volgende:
Succes mschol. Dat je daarna vele episodes mag gaan zien!
ja , het ging mij alleen iets te snel eerlijk gezegt . ze hadden er makkelijk 2 extra episodes bij kunnen doen .quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:27 schreef Qunix het volgende:
Kakashi Gaiden Special!
Nu weten we allemaal hoe Kakashi zijn sharingan oog heeft gekregen.
Zeker als het 2e seizoen dan ook nog eens ongelofelijk kut is, na zo'n geweldig eerste seizoenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:59 schreef Quir het volgende:
Wat een cliffhanger in de laatste aflevering van Code Geass, zeg. Ik heb te doen met de mensen die al die tijd moesten wachten op het tweede seizoen.
Ik hoef dat lekker niet.
Is het tweede seizoen slecht, ja?quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zeker als het 2e seizoen dan ook nog eens ongelofelijk kut is, na zo'n geweldig eerste seizoen
Mwa, het eerste seizoen was idd beter maar toch zit er een schitterend einde aanquote:
Ik vond het persoonlijk een ramp. Het eerste verhaal is een lichte mind-fuck, maar wel heel logisch. Het 2e seizoen was voor mij iets van: "goh we moeten het nu wel een stuk moeilijker maken, dus laten we steeds de meest onlogische wending in het verhaal nemenquote:
hij was niet slecht , maar zeker een stuk minder dan seizoen 1 .quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk een ramp. Het eerste verhaal is een lichte mind-fuck, maar wel heel logisch. Het 2e seizoen was voor mij iets van: "goh we moeten het nu wel een stuk moeilijker maken, dus laten we steeds de meest onlogische wending in het verhaal nemen"
Ik zeg ook niet dat het slecht was. Code geass als geheel is ook een classic. Het einde had ik echter als 5 eps van tevoren voorspeltquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij was niet slecht , maar zeker een stuk minder dan seizoen 1 .
ik snapte het opgegeven moment ook niet meer en heb sommige eps nog een keer moeten kijken![]()
het einde was dan wel weer geweldig
Haha, misschien ben ik gewoon debiel maar ik zag het echt niet aankomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht was. Code geass als geheel is ook een classic. Het einde had ik echter als 5 eps van tevoren voorspelt
dat mag ik hopen , ik ga het zeker kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef wdn het volgende:
WHAT THE FUCK
INUYASHA !? !?
Zou het dan toch een fatsoenlijk einde krijgen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Whehe ons land had even 5 seconds of fame
[ afbeelding ]
Tof! Eindelijk een anime van Fairy Tailquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik zal straks wel even verzoek tot edit OP doen.
Ik zie 'm, hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nu dan, printscreen werkt blijkbaar niet op windows media player
Het ooit briljante Hayate no Gotoku, waar nu echt helemaal geen kut meer aan isquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, het begin was beter inderdaad (zoals bij heel veel series), maar ik vind het nog niet slecht genoeg om niet meer te kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het ooit briljante Hayate no Gotoku, waar nu echt helemaal geen kut meer aan is
Eindelijk erkenning voor mijn TTquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
N.a.v. de topic-title ben ik nu ook maar even (in een waardeloos slakkegangetje vanwege een kut BitComet) dat Bakemonogatari aan het downloaden.
Geen idee waar het over gaat, maar ben in ieder geval benieuwd.
Er zou dit najaar toch ook een anime over Musashi (samurai) uitkomen? Is daar verder al iets meer over bekend?
En is dat Eden of the East nu gestopt ofzo???
Ons land had al fame door de Nederlanders in Samurai Champloo. Inclusief Nederlands gesproken tekst (zonder accent! maar de woordkeus klinkt een beetje vreemd)quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Vooral die spoofs op andere bekende anime was soms echt hilarisch.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mja, het begin was beter inderdaad (zoals bij heel veel series), maar ik vind het nog niet slecht genoeg om niet meer te kijken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
En Valkyria Chronicles met een zut Nederlands plaatsen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ons land had al fame door de Nederlanders in Samurai Champloo. Inclusief Nederlands gesproken tekst (zonder accent! maar de woordkeus klinkt een beetje vreemd)
Ik heb geloof ik ergens gelezen dat 't Nederlands inderdaad invloed heeft gehad op de taal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef wdn het volgende:
[..]
En Valkyria Chronicles met een zut Nederlands plaatsen.
Plus ze hebben leenwoorden!. Bier in het Japans is Bieru
Ik vond de anime zeer goed. De anime heeft 2 seizoenen van elk 13 episodes en beiden waren even leuk. Uitstekend getekend en een goed verhaal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef Operc het volgende:
Ik heb nu de eerste 4 manga's van Vampire Knight, wat vinden jullie van die serie en heeft iemand een idee hoeveel er nog uit moeten komen?
Dat is maar een klein drama t.o.v. het bijna uit 150 (fucking 150) episodes tellende filler gehannes van Narutoquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Qunix het volgende:
Weer hetzelfde in Haruhi...
Tyfus serie door de herhalingen..... 7 eps hetzelfde.... Echt zwak!
Het verschil daarin is dat bij Haruhi iedere aflevering precies hetzelfde is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is maar een klein drama t.o.v. het bijna uit 150 (fucking 150) episodes tellende filler gehannes van Naruto![]()
(Dat is eigenlijk op elke serie de relativering dat het nog altijd veel erger kan)
Ik heb alleen de eerste gekeken, en zo te lezen hoef ik niet verder te kijkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Het verschil daarin is dat bij Haruhi iedere aflevering precies hetzelfde is.
Nee, ze zijn echt allemaal andersquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Het verschil daarin is dat bij Haruhi iedere aflevering precies hetzelfde is.
Vanuit een andere hoek gefilmd en andere kleding aan. Woo-hoo.quote:
dus nog steeds niet waard om het te gaan kijken...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef Quir het volgende:
[..]
Vanuit een andere hoek gefilmd en andere kleding aan. Woo-hoo.
Nope.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dus nog steeds niet waard om het te gaan kijken...
Heeft Naruto 150 fillers achter mekaar? Omgwtfbbqquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is maar een klein drama t.o.v. het bijna uit 150 (fucking 150) episodes tellende filler gehannes van Naruto![]()
(Dat is eigenlijk op elke serie de relativering dat het nog altijd veel erger kan)
Minder dan 100, om precies te zijn. (135-140 zijn de laatste, van de 220 totaal.)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:02 schreef Karasta het volgende:
[..]
Heeft Naruto 150 fillers achter mekaar? Omgwtfbbq
Van de 400+ episodes: http://www.arlongpark.net/Anime/Episodesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:07 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Minder dan 100, om precies te zijn. (135-140 zijn de laatste, van de 220 totaal.)
Naruto 1:3
bleach 1:4-5
One Piece 1:6-7
Inderdaad, de G8 arc enzo vond ik gewoon leuk. Ik kwam er later pas achter dat het fillers warenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Van de 400+ episodes: http://www.arlongpark.net/Anime/Episodes
Valt echt aanzienlijk mee... De fillers zijn ook nog te pruimen vergeleken met andere lang lopende series zoals Bleach of Naruto.
Same here. Ik denk wel dat ik een van de laatste filler arcs heb overgeslagen... Iets met sneeuw... Geen idee, niet echt behoefte om terug te kijken. Ice Hunter Arc (Anime Only, "Filler") <-- die.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Inderdaad, de G8 arc enzo vond ik gewoon leuk. Ik kwam er later pas achter dat het fillers waren
de G8 arc ? help me eens herinnereren ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Inderdaad, de G8 arc enzo vond ik gewoon leuk. Ik kwam er later pas achter dat het fillers waren
SPOILER: Code GeassOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Is dat de bounto arc? Wat een bagger. En daarna wordt het nog slechterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Karasta het volgende:
Trouwens jullie zeiden dat Bleach maar tot afl 60 goed was, maar ben nu bij afl 66 en nog steeds super hoor
Bleach is sowieso gewoon slecht. De eerste 26 eps gekeken met de gedachte: Dit is wel zo mateloos gedoemd eentonig en saai te worden. Net als bij Naruto trouwens. Die Zabuza-Arc was nog best mooi en bruut qua actie en avontuur. Maar daarna, ik moest meteen aan Pokémon denkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is dat de bounto arc? Wat een bagger. En daarna wordt het nog slechter
Niet iedereen heeft moeite met pulp.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Karasta het volgende:
Trouwens jullie zeiden dat Bleach maar tot afl 60 goed was, maar ben nu bij afl 66 en nog steeds super hoor
met onepiece is de achterstand nog vele malen dramatischer..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Bij One Piece moest ik destijds ook ziek veel inhalen. Ik heb het ergens in najaar 2005 ontdekt. Megabrak schoolmoment (opdrachten die binnen een scheet en een zucht klaar waren) Ik heb in 2 weken tijd iets van 150 afleveringen gekeken. Skypiea Arc toen onderbroken (ze hadden alleen die brakke Hong Kong fansubs met tragische vertaalfouten) Meteen naar Davy Jones Games-Arc gevlogen, en vanaf toen alles gezien wat er van die serie te zien was (movies, OVA etc. )
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft moeite met pulp.
Hoewel de twee laatste afleveringen toch echt wel te pruimen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha hier kan toch niemand tegen op
Oh en er is een bleach topic voor deze discussies. Tsk tsk tsk.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef wdn het volgende:
En om meteen iedereen de mond te snoeren een 100% waterdicht argument om mij bij te staanlol ik zie die spoiler gewoon, maar ben pas bij afl 66 dus zal het wel snel vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha hier kan toch niemand tegen op
Oh en er is een bleach topic voor deze discussies. Tsk tsk tsk.
Steam id : Kim the boss.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef wdn het volgende:
En om meteen iedereen de mond te snoeren een 100% waterdicht argument om mij bij te staanIk heb de manga gelezen tot stark kwam, dus ik weet wat er nog moest komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha hier kan toch niemand tegen op
Oh en er is een bleach topic voor deze discussies. Tsk tsk tsk.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de G8 arc ? help me eens herinnereren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
Wie nietquote:
net als zoveel andere serie's: nog niet gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Waarom denk je dat het mij avatar is
Code geass hoort toch echt wel bij je opvoeding imo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
net als zoveel andere serie's: nog niet gezien
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Code geass hoort toch echt wel bij je opvoeding imo.
Als je anime kijkt nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]das volgens mijwel erg overdreven
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:45 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhh die ,ook nooit geweten dat dat een filler was dus![]()
hij leek me vrij goed in het gehele verhaal te passenOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Klein beetje maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]das volgens mijwel erg overdreven
Ik zou 'r wel wat OVA's voor willen slikken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Waarom denk je dat het mij avatar is
Er zijn enkele extra episodes. GG heeft ze gedaan, maar het is een hel om ze te vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zou 'r wel wat OVA's voor willen slikken.
Picturebooks bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er zijn enkele extra episodes. GG heeft ze gedaan, maar het is een hel om ze te vinden.
En het zijn grotendeels static images.
Geen idee, ik kende het niet en vind het baggerquote:
Dan kijk jij weinig animequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef Ascendancy het volgende:
Aflevering 5 van princess lover heb ik al minstens 10x gezien, alleen dan in andere anime
quote:
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik dit wel 10000000000000000x heb gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Maar geef toe. Hij was wel erg standaard. Zelfs voor princess lover
Ik vermoedde het al, maar ik wilde je niet geloven. Ik gunde je een levenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik dit wel 10000000000000000x heb gezien
Eens!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al, maar ik wilde je niet geloven. Ik gunde je een leven![]()
Maar zeg nu dat je het met me eens bent
Ghost vind ik nu eigenlijk best wel goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Oh ...
Spice and Wolf kabbelt rustig door.
07-ghost was weer aardig.
Naruto heb ik gemist vanmorgen (stond nog niet in de trackers).
vorige week waren de 720p versies ook al zo laat , en nu weer . er staan alleen 480p versies op .quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Naruto heb ik gemist vanmorgen (stond nog niet in de trackers).
Ik wacht op kwaliteit. Die raws zijn zo slecht dat het pijn doet.quote:
Mijn ogen zijn zo slecht dat ik als ik op bed lig toch geen verschil zie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wacht op kwaliteit. Die raws zijn zo slecht dat het pijn doet.
Inderdaad, One Piece fillers zijn vaak gewoon goed te doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahhh die ,ook nooit geweten dat dat een filler was dus![]()
hij leek me vrij goed in het gehele verhaal te passen
Jep. Er zijn ook uitzonderingen. Die filler eps na de Davy Back fight/Groggy Ring-arc waren gewoon RUK. Dat ze allemaal hun geheugen verliezen aan die inktvis ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Inderdaad, One Piece fillers zijn vaak gewoon goed te doen
Mijn TT heeft veel succesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:58 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Ik kijk nu ook Bakemonogatari!Best of the season! Maar dit is dus een mindfuck anime?
Heb daar wel is van gehoord maar nog nooit gezien.. Maar I like it
Die heb ik een week geleden al gepostquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Herfstseizoen: http://img126.imageshack.us/img126/2286/fall2009v1.jpg
Over interactie tussen mensen. Er is een plot met soort "ghosts", maar het centrale punt is de gesprekken. En dat maakt het voor mij zo geniaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:36 schreef Operc het volgende:
waar gaat bakemonogatari eigenlijk over?
Misschien deze ook in de OP plaatsen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heb ik een week geleden al gepost![]()
[s]Slecht nieuws voor ons aller bakemonogatari-fans. Gisteren kwam aflevering 6 uit, maar om de 1 of andere vage reden, zenden ze volgende week ook ep 6 uit. Dus volgende week komt er geen nieuwe bakemonogatari![]()
Een heel erg mooie aflevering.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:03 schreef Qunix het volgende:
TM8.0 is ook dit keer weer erg tof!
Ik kan maar 2 dagen editten, en aangezien het herfstseizoen nog best ver weg is, laat ik het maar even.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Misschien deze ook in de OP plaatsen?
Is ep 6 al gesubt dan? Maar volgende week ga ik toch op vakantie, kan ik daarna gelijk drie eps achter elkaar kijken
TM 8.0 Bijna werkelijkheidquote:De hoofdstad van Japan, Tokyo, werd vandaag getroffen door een sterke aardbeving van 7.1 op de schaal van Richter. Er zijn nog geen berichten bekend van gewonden of schade. De aardbeving vond plaats rond 8 uur in de avond, lokale tijd. Er waren van tevoren geen waarschuwingen voor een tsunami door de aardbeving, welke plaats vond op een diepte van 303 kilometer aan de oostkust van Japan.
Hogesnelheidstreinen werden gestopt, maar reden nadat de aardbeving ophield gewoon weer door. Ook was er ten tijde van de aardbeving een grote honkbalwedstrijd aan de gang, die werd even gestopt maar weer hervat na de aardbeving.
Toen ik de titel las op de frontpage moest ik ook aan TM 8.0 denken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef wdn het volgende:
[..]
TM 8.0 Bijna werkelijkheid
Gelukkig niet in Tokyo en "maar" een 7.1 maar dit komt akelig in de buurt van wat TM 8.0 is....
School Rumble is geweldig inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef Karasta het volgende:
Ben begonnen met school rumbleecht super hilarische Anime
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
De Gunslinger meisjes hebben allemaal redelijk normale haarkleuren. Dus niet paars.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef wdn het volgende:
Lijkt me eerder een fan-foto.
En dan zou het Gunslinger Girl kunnen zijn
Klopt. Alleen het plaatje voelt aan als TE gedetailleerd voor een anime. En ik ken geen anime waarbij ze zo'n rode gloed achter een karakter plaatsen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De Gunslinger meisjes hebben allemaal redelijk normale haarkleuren. Dus niet paars.
dan verwacht ik meer een game, aangezien je bij films ook deze kwaliteit qua details en 'netheid' van tekenen niet ziet....quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het plaatje voelt aan als TE gedetailleerd voor een anime. En ik ken geen anime waarbij ze zo'n rode gloed achter een karakter plaatsen.
Een fan-foto lijkt me ook niet het antwoord trouwens: dan zou ik die arm met pistool niet verwachten.
Dan verwacht ik eerder dat het van een film of een game komt.
Name: Taikyonielpluquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef wdn het volgende:
Ik heb het plaatje herleid naar deze website:
http://www.tv.com/ben-10-(...)13-1285117/msgs.html
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
School Rumble is geweldig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef Karasta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het als spoiler word beschouwd, maar ja voor de zekerheid
Ook geen sig dus
Die is idd geniaal, ik ben hem origineel aan het sparen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef Karasta het volgende:
Ben begonnen met school rumbleecht super hilarische Anime
![]()
[ afbeelding ]
Waarom, dat is de vraag die ik me bij elke School Rumble aflevering wel 20x afvraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef Karasta het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een kappa set is? Kan op google niks vinden, in School Rumble draagt die gast waar die chick op verliefd is het als het regent.
Mijn vraag is waarom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Rain Coat??
Kappa(河童) is a Japanese river demon while Kappa(合羽) is raincoat.
(20:10)
Karasuma actually says "I'm a Kappa(河童)", Tenma mistakes him for saying "I'm using a Kappa(合羽)".
Ok, Karasuma is not a Kappa, he's just weird.
And a Kappa(河童) really looks like that.
Samurai Champlooquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:43 schreef steefstijf het volgende:
Ik ben op zoek naar Anime die ik kan volgen.
Ben een behoorlijke leek, maar wil graag mijn kennis wat bijspijkeren![]()
Anyway, ben op zoek naar een serie a la Naruto, dat wil zeggen een actievolle serie, humor mag er ook zeker inzitten.
Het hele ninja idee spreekt me iig zeer aan, en ik houd ook wel van een beetje character development.
Iemand suggesties?
(hoeft niet heel per se over ninja's te gaan, actie en character development is voldoende.)
Jawel, ik weet waar je 't over hebt, maar daar staat niets bruikbaars in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef blessed19 het volgende:
niemand di hier de aniway leest? daarstond eeen heel artikel in over de kappa.
Ik vind Bakemonogatari goed te doen, Spice & Wolf II en ik wacht ongeduldig totdat Umineko no Naku Koro ni afgelopen is zodat ik die zonder pauzes kan kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke van die nieuwe animéseries is een beetje de moeite waard?
zie ook maar mijn MAL dan
What the F? Weer een alternative setting voor higurashi, ik smul van die seriequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:46 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vind Bakemonogatari goed te doen, Spice & Wolf II en ik wacht ongeduldig totdat Umineko no Naku Koro ni afgelopen is zodat ik die zonder pauzes kan kijken.
Umineko staat los van Higurashi, maar heeft wel gelijkenissen voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the F? Weer een alternative setting voor higurashi, ik smul van die serieWel een beetje verwarrend, ik was vandaag higurashi no naku koro ni rei aan het kijken, maar die is ook nog niet af
.
Las net dat 'some characters' van higurashi er in zitten. Ik ben wel verliefd op de hele cast van higurashiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Umineko staat los van Higurashi, maar heeft wel gelijkenissen voor zover ik weet.
wacht is Rei de 3e ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the F? Weer een alternative setting voor higurashi, ik smul van die serieWel een beetje verwarrend, ik was vandaag higurashi no naku koro ni rei aan het kijken, maar die is ook nog niet af
.
rei zou een vervolg zijn op kai, maar ik zie het liever als wat extra episodes met mijn favorite meisjes, en keichiiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wacht is Rei de 3e ?
ik heb higurashi no naku koro ni
en higurashi no naku koro ni kai
gezien .
Heeft Mion 'n leuke rol?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rei zou een vervolg zijn op kai, maar ik zie het liever als wat extra episodes met mijn favorite meisjes, en keichiiCheck iig de eerste aflevering, absurde humor en kawaiiness
Niet meer dan een bijrol, het gaat voornamelijk om rikaquote:
Over het algemeen een gemiddelde score.quote:
valt me mee dat je niet gelijk zegt:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:40 schreef wdn het volgende:
Ge4e: ik heb er 3 of 4 gezien en "nee" is mijn antwoord op die vraag![]()
Als je niks beters te doen heb: och kijken. Maar ik mag hopen dat er andere animes zijn die je nog moet kijken
Tussen de regels lezen mschol!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
valt me mee dat je niet gelijk zegt:
"Elfen lied in de herhaling?"
ah. oke... had ik even gemistquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Tussen de regels lezen mschol!!!!
"Maar ik mag hopen dat er andere animes zijn die je nog moet kijken".
Goed kijken het staat tussen "animes" en "zijn" als subliminaal bericht
Ik kijk nog liever 100 keer Bleach epsiodes 230, 231 en/of 232quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:29 schreef Ge4ce het volgende:
Element Hunters is inderdaad niks. Teveel cliché en te erg voorspelbaar.
Nee, dat ook weer niet. Ik kijk dan liever de hele serie overnieuw vanaf episode 1.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever 100 keer Bleach epsiodes 230, 231 en/of 232
jammer dat rika zo'n grote rol is gaan spelen later , ik vond keichii en mion/shion toch echt de leukste char'squote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rei zou een vervolg zijn op kai, maar ik zie het liever als wat extra episodes met mijn favorite meisjes, en keichiiCheck iig de eerste aflevering, absurde humor en kawaiiness
het gedeelte in hueco mundo is erg goed , maar wat je dan na dat krijgt is erg sloom en tergend voordat het een keer ergens heen gaat en op het moment dat het eindelijk opgang komt heb je fillers en daar zijn we nu .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef Quir het volgende:
Ik moet nog meer dan 'n half jaar Bleach inhalen. Is het het waard?
Kut, ze heeft ons gevonden. Slotje erop en elders verder!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:41 schreef sweetlady-o het volgende:
Okay, waarom nam niemand de moeite om me te vertellen dat dit topic bestaat?
Geen zorgen, het enige wat me nu te doen staat is lurken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kut, ze heeft ons gevonden. Slotje erop en elders verder!!!
goedzo , meisjes zijn engquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:46 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Geen zorgen, het enige wat me nu te doen staat is lurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |