SPOILER: Code GeassOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Is dat de bounto arc? Wat een bagger. En daarna wordt het nog slechterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Karasta het volgende:
Trouwens jullie zeiden dat Bleach maar tot afl 60 goed was, maar ben nu bij afl 66 en nog steeds super hoor
Bleach is sowieso gewoon slecht. De eerste 26 eps gekeken met de gedachte: Dit is wel zo mateloos gedoemd eentonig en saai te worden. Net als bij Naruto trouwens. Die Zabuza-Arc was nog best mooi en bruut qua actie en avontuur. Maar daarna, ik moest meteen aan Pokémon denkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is dat de bounto arc? Wat een bagger. En daarna wordt het nog slechter
Niet iedereen heeft moeite met pulp.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Karasta het volgende:
Trouwens jullie zeiden dat Bleach maar tot afl 60 goed was, maar ben nu bij afl 66 en nog steeds super hoor
met onepiece is de achterstand nog vele malen dramatischer..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Bij One Piece moest ik destijds ook ziek veel inhalen. Ik heb het ergens in najaar 2005 ontdekt. Megabrak schoolmoment (opdrachten die binnen een scheet en een zucht klaar waren) Ik heb in 2 weken tijd iets van 150 afleveringen gekeken. Skypiea Arc toen onderbroken (ze hadden alleen die brakke Hong Kong fansubs met tragische vertaalfouten) Meteen naar Davy Jones Games-Arc gevlogen, en vanaf toen alles gezien wat er van die serie te zien was (movies, OVA etc. )
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft moeite met pulp.
Hoewel de twee laatste afleveringen toch echt wel te pruimen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha hier kan toch niemand tegen op
Oh en er is een bleach topic voor deze discussies. Tsk tsk tsk.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef wdn het volgende:
En om meteen iedereen de mond te snoeren een 100% waterdicht argument om mij bij te staanlol ik zie die spoiler gewoon, maar ben pas bij afl 66 dus zal het wel snel vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha hier kan toch niemand tegen op
Oh en er is een bleach topic voor deze discussies. Tsk tsk tsk.
Steam id : Kim the boss.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef wdn het volgende:
En om meteen iedereen de mond te snoeren een 100% waterdicht argument om mij bij te staanIk heb de manga gelezen tot stark kwam, dus ik weet wat er nog moest komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ha hier kan toch niemand tegen op
Oh en er is een bleach topic voor deze discussies. Tsk tsk tsk.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de G8 arc ? help me eens herinnereren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |