abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:40:11 #176
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71625188
Hier is ze pantless
http://that.animeblogger.(...)2009/07/yoku3-07.jpg
(die aan de rechterkant dus )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_71625641
je image laadt niet.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:58:06 #178
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71625672
pi_71625816
Hoezo borsten uit verhouding
Ik snap dat ook niet. In Japan hebben meisjes nooit grote borsten, maar in anime geilen ze er allemaal op
pi_71629257
Sinds ik dit bestand toch al zowat aan het rond zwaaien ben, maakt dat hier ook maar niet uit:

http://www.mediafire.com/download.php?mqzznwgjgnj
Chibi-GK-Cover-Package.rar [Chibisuke-Scans, Giant Killing Volume(1-10) Cover package]
File Size: 18.1 MB
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_71630194
Maar nu weten we alsnog
SPOILER: Code Geass
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71630271

Maar C.C. is wel baas
pi_71630281
Ik moet echt code geass nog eens kijken.
pi_71630753
Trouwens jullie zeiden dat Bleach maar tot afl 60 goed was, maar ben nu bij afl 66 en nog steeds super hoor
Steam id : Kim the boss.
pi_71631278
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Karasta het volgende:
Trouwens jullie zeiden dat Bleach maar tot afl 60 goed was, maar ben nu bij afl 66 en nog steeds super hoor
Is dat de bounto arc? Wat een bagger. En daarna wordt het nog slechter
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:51:47 #186
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_71631394
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Bleach is sowieso gewoon slecht. De eerste 26 eps gekeken met de gedachte: Dit is wel zo mateloos gedoemd eentonig en saai te worden. Net als bij Naruto trouwens. Die Zabuza-Arc was nog best mooi en bruut qua actie en avontuur. Maar daarna, ik moest meteen aan Pokémon denken
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_71631414
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Karasta het volgende:
Niet iedereen heeft moeite met pulp.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71631519
ik moet bij zowel bleach als naruto erg veel inhalen, zowel download als kijken.. en download van naruto is shit sinds DB ermee gekapt is...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:59:11 #189
187674 Sigmund666
pi_71631630
Bij One Piece moest ik destijds ook ziek veel inhalen. Ik heb het ergens in najaar 2005 ontdekt. Megabrak schoolmoment (opdrachten die binnen een scheet en een zucht klaar waren) Ik heb in 2 weken tijd iets van 150 afleveringen gekeken. Skypiea Arc toen onderbroken (ze hadden alleen die brakke Hong Kong fansubs met tragische vertaalfouten) Meteen naar Davy Jones Games-Arc gevlogen, en vanaf toen alles gezien wat er van die serie te zien was (movies, OVA etc. )
pi_71632055
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Bij One Piece moest ik destijds ook ziek veel inhalen. Ik heb het ergens in najaar 2005 ontdekt. Megabrak schoolmoment (opdrachten die binnen een scheet en een zucht klaar waren) Ik heb in 2 weken tijd iets van 150 afleveringen gekeken. Skypiea Arc toen onderbroken (ze hadden alleen die brakke Hong Kong fansubs met tragische vertaalfouten) Meteen naar Davy Jones Games-Arc gevlogen, en vanaf toen alles gezien wat er van die serie te zien was (movies, OVA etc. )
met onepiece is de achterstand nog vele malen dramatischer..

moet weer eens vakantie hebben.. kan ik misschien wat in gaan halen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:18:35 #191
187674 Sigmund666
pi_71632199
Ja. Die zitten al op de 411 nu ofzo.
pi_71632331
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft moeite met pulp.
pi_71632465
quote:

[..]

Hoewel de twee laatste afleveringen toch echt wel te pruimen zijn.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:49:47 #194
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71632941
quote:

[..]

Onzin.

De sereitei arc en de hueco mundo arc zijn kei-goed.
De Bounto arc was niet slecht. Beter dan een jaar met losse afleveringen zoals ze bij Naruto deden. Omdat het onoverkomelijk is dat er veel fillers komen tijdens een lange anime serie is een extra arc beter. Nee, het is misschien niet hoogstaande anime. Misschien dat ze zelfs een steekje laten vallen mbt continuiteit maar de bounto arc was niet slecht. Enige wat je van de bounto arc kunt zeggen is dat het voorspelbaar is want 'canon' dicteert dat dit niet is gebeurd dus alle niet-manga personen moeten dood en verdwijnen.

En de huidige arc lijkt geweldig te worden. Enige kutte is dat ze de hueco mundo hebben onderbroken edoch als je ziet wat deze laatste 2 eps aan potentieel verhaal brengen zeg ik: fuck hueco mundo.
Ik durf de stelling aan dat dit de aller allerbeste filler arc gaat worden in enige anime ooit gereleased
Deze arc is zo goed dat de zelfs de auteur van de manga zijn zegen geeft en al heeft gezegd dat hij dit GRAAG had willen tekenen als hij niet al overladen zat met afleveringen. Wat beter compliment kun je krijgen?

Nee, met Bleach vind IK weinig mis. En dat heeft niks te maken met of ik bagger leuk vind of niet. Het is al 8 jaar ( edit ) top anime. En een anime die ik met plezier al een jaar of 6 of 7 ofzo kijk. Bleach is goed. Goed verhaal. Brilliante "one-liners" en veel humor. Goede tekeningen. Alleen die Karukase riser episodes hadden ze moeten verbranden nadat het script was geschreven. De rest van de losse epsiodes zijn fanservices dingen. Mochten ze van mij overslaan maar och

Zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door wdn op 05-08-2009 21:18:21 ]
pi_71633381
Ik heb halverwege hueco mundo gedropped, omdat ik er echt niet meer tegen kon.
Seireitei was inderdaad goed, maar dat was VOOR bounto, en dat kon ik wel waarderen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:22:02 #196
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71633871
Jij hebt een hoop gemist Ascendary. Had ik niet gedacht van iemand die elfen lied goed vind ( insert teleurgestelde smily ( ) ).

Voor een anime die zo lang loopt heb je natuurlijk stukken die niet door iedereen even goed gevonden wordt. Maar het is wel al een hele tijd op een goed nivo. En er zijn maar weinig animes voor deze doelgroep die zo lang lopen (Naruto is voor jonger publiek dan Bleach is en hetzelfde geld voor dbz en pokemon. One Piece misschien? maar dan houdt het op).

Nee, Bleach mag af en toe eens minder zijn dat is nog geen reden om het niet op te pakken als het wel goed is (zoals de hueco mundo arc )
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:26:05 #197
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71634010
En om meteen iedereen de mond te snoeren een 100% waterdicht argument om mij bij te staan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha hier kan toch niemand tegen op

Oh en er is een bleach topic voor deze discussies. Tsk tsk tsk.
pi_71634218
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef wdn het volgende:
En om meteen iedereen de mond te snoeren een 100% waterdicht argument om mij bij te staan
SPOILER

lol ik zie die spoiler gewoon, maar ben pas bij afl 66 dus zal het wel snel vergeten
pi_71634946
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:26 schreef wdn het volgende:
SPOILER

Ik heb de manga gelezen tot stark kwam, dus ik weet wat er nog moest komen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 02:45:10 #200
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_71641396
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 03:38 schreef DJ_ het volgende:

[..]

de G8 arc ? help me eens herinnereren ?
SPOILER
Ook geen sig dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')