abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71292247
ik heb hier ook winter 2007 volgens mij.... (anders hoor ik graag waar hij wel van is...)
http://images.mschol.eu/fok/anime/
pi_71293901
Tokyo Magnitude 8.0 =
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:39:53 #33
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71294069
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:26 schreef mschol het volgende:
Iedereen kijkt bakemonogatari!!

iedereen is wel ruim genomen....

tot zo ver useless tvp..
alleen jij kijkt geen bakemonogatari
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_71294191
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:28 schreef mschol het volgende:
ik heb hier ook winter 2007 volgens mij.... (anders hoor ik graag waar hij wel van is...)
http://images.mschol.eu/fok/anime/
Die staat in de OP, onder 'Fall'. Zelf heb ik geen idee, ik zal even wat data opzoeken op MAL.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71294239
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:17 schreef DJ_ het volgende:

[..]

vond die niet zo gewelig eigenlijk
dude...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71294241
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:44 schreef Quir het volgende:

[..]

Die staat in de OP, onder 'Fall'. Zelf heb ik geen idee, ik zal even wat data opzoeken op MAL.
En het is inderdaad winter.
pi_71297401
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:45 schreef Quir het volgende:

[..]

hint: google in images op anime fall 2007 (en dan fall en jaar aanpassen naar gelang je wat wilt hebben..) lijkt iig goed te werken )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:58:30 #38
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71298326
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:32 schreef mschol het volgende:

[..]

hint: google in images op anime fall 2007 (en dan fall en jaar aanpassen naar gelang je wat wilt hebben..) lijkt iig goed te werken )
"Line up" erbij is beter
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_71301827
Iedereen heeft het over hoe goed One Piece is , maar ik kwam gewoon niet door het eerste aflevering, en het tekenstijl spreekt me ook niet zo aan
Steam id : Kim the boss.
pi_71302807
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Karasta het volgende:
Iedereen heeft het over hoe goed One Piece is , maar ik kwam gewoon niet door het eerste aflevering, en het tekenstijl spreekt me ook niet zo aan
Ik volg 't ook niet, ten eerste omdat de tekenstijl me niet aanstaat (afgeleid uit wat ik gezien heb tot nu toe), en ten tweede omdat ik opkijk tegen al die afleveringen.
pi_71302943
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Karasta het volgende:
Wie zijn die "iedereen"? One Piece is een langlopende serie en die hebben nou eenmaal meer fans dan series van een normale lengte (één à twee TV-seizoenen). Series van een normale lengte hebben dan weer zelden te lijden onder het filler-gebeuren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_71306193
One Piece is een langlopende serie die nagenoeg geen fillers heeft. Een half jaar geleden ben ik het gaan volgen.

In 2.5 maand 380 eps gekeken. Kijk gewoon langs de tekenstijl heen, want daar had ik ook de eerste 15 eps wel enige moeite mee. De serie loop al vanaf oktober 1999, dus ik kan begrijpen dat de animatie wat verouderd lijkt.

Gewoon verder kijken, want het komt na een ep of 15 lekker op gang.
pi_71307085
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:26 schreef mschol het volgende:
Iedereen kijkt bakemonogatari!!

iedereen is wel ruim genomen....

tot zo ver useless tvp..
Het idee is dan ook dat iedereen deze gewelige anime gaat kijken
*claimt Senjougahara*
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:45 schreef Quir het volgende:

[..]

Nu snap ik het niet meer, welke staat verkeerd? En winter 2007 staat dus onder winter 2008, aangezien het seizoen voor meer dan de helft in 2008 staat.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_71307406
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 02:20 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Het idee is dan ook dat iedereen deze gewelige anime gaat kijken
*claimt Senjougahara*
[..]

Nu snap ik het niet meer, welke staat verkeerd? En winter 2007 staat dus onder winter 2008, aangezien het seizoen voor meer dan de helft in 2008 staat.
Ik geloof dat winter 2008 eigenlijk winter 2009 is, en fall 2007 eigenlijk winter 2008. Mijn post sloeg op een van de seizoenen die mschol gepost had.
pi_71307447
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 02:50 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik geloof dat winter 2008 eigenlijk winter 2009 is, en fall 2007 eigenlijk winter 2008. Mijn post sloeg op een van de seizoenen die mschol gepost had.
Eerste heb je gelijk in, dat pas ik morgen aan, want ik ga nu slapen.
Fall 2007 is wel degelijk goed. Ik zweer bij ef en dat is een anime uit de herfst van 2007, dus die klopt. Je kan het nakijken.
pi_71307501
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 02:55 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Eerste heb je gelijk in, dat pas ik morgen aan, want ik ga nu slapen.
Fall 2007 is wel degelijk goed. Ik zweer bij ef en dat is een anime uit de herfst van 2007, dus die klopt. Je kan het nakijken.
Ik had de verkeerde aangeklikt zo te zien, maar ook ik ga nu slapen.
pi_71307993
Mero Mero Mellow~! Volgende aflevering word zeker tof!

TM 8.0 ep3 ook maar eens kijken.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_71308597
gisteren Asu no Yoichi gezien, was weer leuk
pi_71310235
Fixed en excuses.

Vinden meer mensen bakuman een beetje gay worden?
pi_71317086
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:15 schreef torn_Machina het volgende:
One Piece is een langlopende serie die nagenoeg geen fillers heeft. Een half jaar geleden ben ik het gaan volgen.

In 2.5 maand 380 eps gekeken. Kijk gewoon langs de tekenstijl heen, want daar had ik ook de eerste 15 eps wel enige moeite mee. De serie loop al vanaf oktober 1999, dus ik kan begrijpen dat de animatie wat verouderd lijkt.

Gewoon verder kijken, want het komt na een ep of 15 lekker op gang.
Heeft wel fillers... We hebben net 2 fillers gezien voordat deze arc begon...
Wel weinig fillers, en de fillers zijn zelfs tof!
pi_71331619
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:20 schreef Qunix het volgende:

[..]

Heeft wel fillers... We hebben net 2 fillers gezien voordat deze arc begon...
Wel weinig fillers, en de fillers zijn zelfs tof!
Zoals ik al zei, nagenoeg geen fillers. Als je het vergelijkt met Naruto of Bleach die gewoon hele filler arcs hebben dan valt One Piece 100% mee.
pi_71337589
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, nagenoeg geen fillers. Als je het vergelijkt met Naruto of Bleach die gewoon hele filler arcs hebben dan valt One Piece 100% mee.
True.
pi_71354077
Wat is die Live-Action van Blood - The Last Vampire een afschuwelijke flutfilm.

En de bad-girl was niet te verstaan met dat gebroken Engels van haar.
pi_71355397
Worden in Naruto ook gewoon mensen vermoord en zie je bloed enzo? of bijft het kinder vriendelijk? Heb net de eerste 4 seizoenen binnen ga binnenkort eraan beginnen
pi_71355521
Shit... Zoals ik eerder al zei: lange series hebben meer fans, puur omdat het een lange series zijn en dus langer in the picture zijn.

Waarom zoek je niet gewoon een toffe serie van 13 of 26 afleveringen?

Dan begin ik alvast te wachten op een vraag over Bleach.
pi_71355540
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:42 schreef Jordy-B het volgende:
Shit... Zoals ik eerder al zei: lange series hebben meer fans, puur omdat het een lange series zijn en dus langer in the picture zijn.

Waarom zoek je niet gewoon een toffe serie van 13 of 26 afleveringen?

Dan begin ik alvast te wachten op een vraag over Bleach.
Waarom heet het Bleach? Nee grapje ben al bezig met Bleach
pi_71355551
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is die Live-Action van Blood - The Last Vampire een afschuwelijke flutfilm.

En de bad-girl was niet te verstaan met dat gebroken Engels van haar.
zowiezo: Live-action

geen anime voor mij vandaag...
wel al m'n mogelijkheden wat betreft uitbreiden anime collectie aan het onderzoeken (raid controller, + wat hdd's extra)
pi_71355580
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:46 schreef mschol het volgende:

[..]

zowiezo: Live-action

geen anime voor mij vandaag...
wel al m'n mogelijkheden wat betreft uitbreiden anime collectie aan het onderzoeken (raid controller, + wat hdd's extra)
Ach, ik wil best wel zien hoe ze een goede animé naar live-action proberen over te brengen, maar Blood was echt tenenkrommend slecht. Het geluid was kut (zwaarden doen niet alleen maar "tsjing", de hele godganse tijd), de effecten waren om te janken zo slecht, het acteerwerk was om te janken, het verhaal was flinterdun en ging van de hak op de tak... Prutswerk.

En dan willen ze een live-action van Akira gaan maken.
pi_71355593
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:45 schreef Karasta het volgende:

[..]

Waarom heet het Bleach? Nee grapje ben al bezig met Bleach
Wees toch verstandig en pak een serie met een normale lengte.

Zeg even waar je interesses liggen (comedy, horror, thriller, SF, etc), dan kan je wel aanraders krijgen, maar staar je niet blind op die pulp van 100+ afleveringen.
pi_71355676
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wees toch verstandig en pak een serie met een normale lengte.

Zeg even waar je interesses liggen (comedy, horror, thriller, SF, etc), dan kan je wel aanraders krijgen, maar staar je niet blind op die pulp van 100+ afleveringen.
Bleach is anders wel zeer goed tot ongeveer aflevering 60.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')