Haha, misschien ben ik gewoon debiel maar ik zag het echt niet aankomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht was. Code geass als geheel is ook een classic. Het einde had ik echter als 5 eps van tevoren voorspelt
dat mag ik hopen , ik ga het zeker kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef wdn het volgende:
WHAT THE FUCK
INUYASHA !? !?
Zou het dan toch een fatsoenlijk einde krijgen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Whehe ons land had even 5 seconds of fame
[ afbeelding ]
Tof! Eindelijk een anime van Fairy Tailquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik zal straks wel even verzoek tot edit OP doen.
Ik zie 'm, hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nu dan, printscreen werkt blijkbaar niet op windows media player
Het ooit briljante Hayate no Gotoku, waar nu echt helemaal geen kut meer aan isquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, het begin was beter inderdaad (zoals bij heel veel series), maar ik vind het nog niet slecht genoeg om niet meer te kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het ooit briljante Hayate no Gotoku, waar nu echt helemaal geen kut meer aan is
Eindelijk erkenning voor mijn TTquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
N.a.v. de topic-title ben ik nu ook maar even (in een waardeloos slakkegangetje vanwege een kut BitComet) dat Bakemonogatari aan het downloaden.
Geen idee waar het over gaat, maar ben in ieder geval benieuwd.
Er zou dit najaar toch ook een anime over Musashi (samurai) uitkomen? Is daar verder al iets meer over bekend?
En is dat Eden of the East nu gestopt ofzo???
Ons land had al fame door de Nederlanders in Samurai Champloo. Inclusief Nederlands gesproken tekst (zonder accent! maar de woordkeus klinkt een beetje vreemd)quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Vooral die spoofs op andere bekende anime was soms echt hilarisch.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mja, het begin was beter inderdaad (zoals bij heel veel series), maar ik vind het nog niet slecht genoeg om niet meer te kijken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |