Maar dan heb je ook ff een van de meer aangrijpende gekozenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef Karasta het volgende:
Ik heb net de Anime film Graveyard of the fireflies (Hotaru no haka) gekeken....
Dit is een goed voorbeeld waarom ik drama haat, het einde liet me in tranen achter...
het mooiste is als je nu de film met echte acteurs ziet! hij duurt langer, maar imo is hij wel intenser.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef Karasta het volgende:
Ik heb net de Anime film Graveyard of the fireflies (Hotaru no haka) gekeken....
Dit is een goed voorbeeld waarom ik drama haat, het einde liet me in tranen achter...
Ascendancy!! Hier is weer een mogelijkheidquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef Karasta het volgende:
dat dus...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:49 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook ff een van de meer aangrijpende gekozen
Laten we hem Elfen Lied aanraden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ascendancy!! Hier is weer een mogelijkheidHeb je elfen lied dan ook al gezien?
Je noemt hier ook wel 1 van de meest mooie anime films ooit op he als het over drama gaat
Bij Grave of the Fireflies moet het.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:19 schreef Karasta het volgende:
Het was echt een heel mooie film, alleen kan ik nooit zo goed tegen dramaProbeer altijd een stoere jongeman te zijn maar als een film te zielig is moet ik altijd huilen
![]()
http://www.nu.nl/internet(...)en-en-parketten.htmlquote:
thnx...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:27 schreef Ge4ce het volgende:
Succes mschol. Dat je daarna vele episodes mag gaan zien!
ja , het ging mij alleen iets te snel eerlijk gezegt . ze hadden er makkelijk 2 extra episodes bij kunnen doen .quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:27 schreef Qunix het volgende:
Kakashi Gaiden Special!
Nu weten we allemaal hoe Kakashi zijn sharingan oog heeft gekregen.
Zeker als het 2e seizoen dan ook nog eens ongelofelijk kut is, na zo'n geweldig eerste seizoenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:59 schreef Quir het volgende:
Wat een cliffhanger in de laatste aflevering van Code Geass, zeg. Ik heb te doen met de mensen die al die tijd moesten wachten op het tweede seizoen.
Ik hoef dat lekker niet.
Is het tweede seizoen slecht, ja?quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zeker als het 2e seizoen dan ook nog eens ongelofelijk kut is, na zo'n geweldig eerste seizoen
Mwa, het eerste seizoen was idd beter maar toch zit er een schitterend einde aanquote:
Ik vond het persoonlijk een ramp. Het eerste verhaal is een lichte mind-fuck, maar wel heel logisch. Het 2e seizoen was voor mij iets van: "goh we moeten het nu wel een stuk moeilijker maken, dus laten we steeds de meest onlogische wending in het verhaal nemenquote:
hij was niet slecht , maar zeker een stuk minder dan seizoen 1 .quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk een ramp. Het eerste verhaal is een lichte mind-fuck, maar wel heel logisch. Het 2e seizoen was voor mij iets van: "goh we moeten het nu wel een stuk moeilijker maken, dus laten we steeds de meest onlogische wending in het verhaal nemen"
Ik zeg ook niet dat het slecht was. Code geass als geheel is ook een classic. Het einde had ik echter als 5 eps van tevoren voorspeltquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij was niet slecht , maar zeker een stuk minder dan seizoen 1 .
ik snapte het opgegeven moment ook niet meer en heb sommige eps nog een keer moeten kijken![]()
het einde was dan wel weer geweldig
Haha, misschien ben ik gewoon debiel maar ik zag het echt niet aankomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slecht was. Code geass als geheel is ook een classic. Het einde had ik echter als 5 eps van tevoren voorspelt
dat mag ik hopen , ik ga het zeker kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef wdn het volgende:
WHAT THE FUCK
INUYASHA !? !?
Zou het dan toch een fatsoenlijk einde krijgen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Whehe ons land had even 5 seconds of fame
[ afbeelding ]
Tof! Eindelijk een anime van Fairy Tailquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik zal straks wel even verzoek tot edit OP doen.
Ik zie 'm, hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nu dan, printscreen werkt blijkbaar niet op windows media player
Het ooit briljante Hayate no Gotoku, waar nu echt helemaal geen kut meer aan isquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, het begin was beter inderdaad (zoals bij heel veel series), maar ik vind het nog niet slecht genoeg om niet meer te kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het ooit briljante Hayate no Gotoku, waar nu echt helemaal geen kut meer aan is
Eindelijk erkenning voor mijn TTquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
N.a.v. de topic-title ben ik nu ook maar even (in een waardeloos slakkegangetje vanwege een kut BitComet) dat Bakemonogatari aan het downloaden.
Geen idee waar het over gaat, maar ben in ieder geval benieuwd.
Er zou dit najaar toch ook een anime over Musashi (samurai) uitkomen? Is daar verder al iets meer over bekend?
En is dat Eden of the East nu gestopt ofzo???
Ons land had al fame door de Nederlanders in Samurai Champloo. Inclusief Nederlands gesproken tekst (zonder accent! maar de woordkeus klinkt een beetje vreemd)quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
Vooral die spoofs op andere bekende anime was soms echt hilarisch.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mja, het begin was beter inderdaad (zoals bij heel veel series), maar ik vind het nog niet slecht genoeg om niet meer te kijken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:06 schreef Dennis_enzo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |