Wie nietquote:
net als zoveel andere serie's: nog niet gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Waarom denk je dat het mij avatar is
Code geass hoort toch echt wel bij je opvoeding imo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
net als zoveel andere serie's: nog niet gezien
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Code geass hoort toch echt wel bij je opvoeding imo.
Als je anime kijkt nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]das volgens mijwel erg overdreven
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:45 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhh die ,ook nooit geweten dat dat een filler was dus![]()
hij leek me vrij goed in het gehele verhaal te passenOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Klein beetje maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]das volgens mijwel erg overdreven
Ik zou 'r wel wat OVA's voor willen slikken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Waarom denk je dat het mij avatar is
Er zijn enkele extra episodes. GG heeft ze gedaan, maar het is een hel om ze te vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zou 'r wel wat OVA's voor willen slikken.
Picturebooks bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er zijn enkele extra episodes. GG heeft ze gedaan, maar het is een hel om ze te vinden.
En het zijn grotendeels static images.
Geen idee, ik kende het niet en vind het baggerquote:
Dan kijk jij weinig animequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef Ascendancy het volgende:
Aflevering 5 van princess lover heb ik al minstens 10x gezien, alleen dan in andere anime
quote:
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik dit wel 10000000000000000x heb gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Maar geef toe. Hij was wel erg standaard. Zelfs voor princess lover
Ik vermoedde het al, maar ik wilde je niet geloven. Ik gunde je een levenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik dit wel 10000000000000000x heb gezien
Eens!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al, maar ik wilde je niet geloven. Ik gunde je een leven![]()
Maar zeg nu dat je het met me eens bent
Ghost vind ik nu eigenlijk best wel goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Oh ...
Spice and Wolf kabbelt rustig door.
07-ghost was weer aardig.
Naruto heb ik gemist vanmorgen (stond nog niet in de trackers).
vorige week waren de 720p versies ook al zo laat , en nu weer . er staan alleen 480p versies op .quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Naruto heb ik gemist vanmorgen (stond nog niet in de trackers).
Ik wacht op kwaliteit. Die raws zijn zo slecht dat het pijn doet.quote:
Mijn ogen zijn zo slecht dat ik als ik op bed lig toch geen verschil zie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wacht op kwaliteit. Die raws zijn zo slecht dat het pijn doet.
Inderdaad, One Piece fillers zijn vaak gewoon goed te doenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahhh die ,ook nooit geweten dat dat een filler was dus![]()
hij leek me vrij goed in het gehele verhaal te passen
Jep. Er zijn ook uitzonderingen. Die filler eps na de Davy Back fight/Groggy Ring-arc waren gewoon RUK. Dat ze allemaal hun geheugen verliezen aan die inktvis ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Inderdaad, One Piece fillers zijn vaak gewoon goed te doen
Mijn TT heeft veel succesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:58 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Ik kijk nu ook Bakemonogatari!Best of the season! Maar dit is dus een mindfuck anime?
Heb daar wel is van gehoord maar nog nooit gezien.. Maar I like it
Die heb ik een week geleden al gepostquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:33 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Herfstseizoen: http://img126.imageshack.us/img126/2286/fall2009v1.jpg
Over interactie tussen mensen. Er is een plot met soort "ghosts", maar het centrale punt is de gesprekken. En dat maakt het voor mij zo geniaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:36 schreef Operc het volgende:
waar gaat bakemonogatari eigenlijk over?
Misschien deze ook in de OP plaatsen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heb ik een week geleden al gepost![]()
[s]Slecht nieuws voor ons aller bakemonogatari-fans. Gisteren kwam aflevering 6 uit, maar om de 1 of andere vage reden, zenden ze volgende week ook ep 6 uit. Dus volgende week komt er geen nieuwe bakemonogatari![]()
Een heel erg mooie aflevering.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:03 schreef Qunix het volgende:
TM8.0 is ook dit keer weer erg tof!
Ik kan maar 2 dagen editten, en aangezien het herfstseizoen nog best ver weg is, laat ik het maar even.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Misschien deze ook in de OP plaatsen?
Is ep 6 al gesubt dan? Maar volgende week ga ik toch op vakantie, kan ik daarna gelijk drie eps achter elkaar kijken
TM 8.0 Bijna werkelijkheidquote:De hoofdstad van Japan, Tokyo, werd vandaag getroffen door een sterke aardbeving van 7.1 op de schaal van Richter. Er zijn nog geen berichten bekend van gewonden of schade. De aardbeving vond plaats rond 8 uur in de avond, lokale tijd. Er waren van tevoren geen waarschuwingen voor een tsunami door de aardbeving, welke plaats vond op een diepte van 303 kilometer aan de oostkust van Japan.
Hogesnelheidstreinen werden gestopt, maar reden nadat de aardbeving ophield gewoon weer door. Ook was er ten tijde van de aardbeving een grote honkbalwedstrijd aan de gang, die werd even gestopt maar weer hervat na de aardbeving.
Toen ik de titel las op de frontpage moest ik ook aan TM 8.0 denken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef wdn het volgende:
[..]
TM 8.0 Bijna werkelijkheid
Gelukkig niet in Tokyo en "maar" een 7.1 maar dit komt akelig in de buurt van wat TM 8.0 is....
School Rumble is geweldig inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef Karasta het volgende:
Ben begonnen met school rumbleecht super hilarische Anime
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |