Wie nietquote:
net als zoveel andere serie's: nog niet gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Waarom denk je dat het mij avatar is
Code geass hoort toch echt wel bij je opvoeding imo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
net als zoveel andere serie's: nog niet gezien
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Code geass hoort toch echt wel bij je opvoeding imo.
Als je anime kijkt nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]das volgens mijwel erg overdreven
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:45 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahhh die ,ook nooit geweten dat dat een filler was dus![]()
hij leek me vrij goed in het gehele verhaal te passenOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Klein beetje maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]das volgens mijwel erg overdreven
Ik zou 'r wel wat OVA's voor willen slikken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Waarom denk je dat het mij avatar is
Er zijn enkele extra episodes. GG heeft ze gedaan, maar het is een hel om ze te vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zou 'r wel wat OVA's voor willen slikken.
Picturebooks bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er zijn enkele extra episodes. GG heeft ze gedaan, maar het is een hel om ze te vinden.
En het zijn grotendeels static images.
Geen idee, ik kende het niet en vind het baggerquote:
Dan kijk jij weinig animequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef Ascendancy het volgende:
Aflevering 5 van princess lover heb ik al minstens 10x gezien, alleen dan in andere anime
quote:
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik dit wel 10000000000000000x heb gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Maar geef toe. Hij was wel erg standaard. Zelfs voor princess lover
Ik vermoedde het al, maar ik wilde je niet geloven. Ik gunde je een levenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat ik dit wel 10000000000000000x heb gezien
Eens!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vermoedde het al, maar ik wilde je niet geloven. Ik gunde je een leven![]()
Maar zeg nu dat je het met me eens bent
Ghost vind ik nu eigenlijk best wel goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Oh ...
Spice and Wolf kabbelt rustig door.
07-ghost was weer aardig.
Naruto heb ik gemist vanmorgen (stond nog niet in de trackers).
vorige week waren de 720p versies ook al zo laat , en nu weer . er staan alleen 480p versies op .quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Naruto heb ik gemist vanmorgen (stond nog niet in de trackers).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |