Misschien deze ook in de OP plaatsen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die heb ik een week geleden al gepost![]()
[s]Slecht nieuws voor ons aller bakemonogatari-fans. Gisteren kwam aflevering 6 uit, maar om de 1 of andere vage reden, zenden ze volgende week ook ep 6 uit. Dus volgende week komt er geen nieuwe bakemonogatari![]()
Een heel erg mooie aflevering.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:03 schreef Qunix het volgende:
TM8.0 is ook dit keer weer erg tof!
Ik kan maar 2 dagen editten, en aangezien het herfstseizoen nog best ver weg is, laat ik het maar even.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:13 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Misschien deze ook in de OP plaatsen?
Is ep 6 al gesubt dan? Maar volgende week ga ik toch op vakantie, kan ik daarna gelijk drie eps achter elkaar kijken
TM 8.0 Bijna werkelijkheidquote:De hoofdstad van Japan, Tokyo, werd vandaag getroffen door een sterke aardbeving van 7.1 op de schaal van Richter. Er zijn nog geen berichten bekend van gewonden of schade. De aardbeving vond plaats rond 8 uur in de avond, lokale tijd. Er waren van tevoren geen waarschuwingen voor een tsunami door de aardbeving, welke plaats vond op een diepte van 303 kilometer aan de oostkust van Japan.
Hogesnelheidstreinen werden gestopt, maar reden nadat de aardbeving ophield gewoon weer door. Ook was er ten tijde van de aardbeving een grote honkbalwedstrijd aan de gang, die werd even gestopt maar weer hervat na de aardbeving.
Toen ik de titel las op de frontpage moest ik ook aan TM 8.0 denken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef wdn het volgende:
[..]
TM 8.0 Bijna werkelijkheid
Gelukkig niet in Tokyo en "maar" een 7.1 maar dit komt akelig in de buurt van wat TM 8.0 is....
School Rumble is geweldig inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef Karasta het volgende:
Ben begonnen met school rumbleecht super hilarische Anime
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
De Gunslinger meisjes hebben allemaal redelijk normale haarkleuren. Dus niet paars.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef wdn het volgende:
Lijkt me eerder een fan-foto.
En dan zou het Gunslinger Girl kunnen zijn
Klopt. Alleen het plaatje voelt aan als TE gedetailleerd voor een anime. En ik ken geen anime waarbij ze zo'n rode gloed achter een karakter plaatsen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De Gunslinger meisjes hebben allemaal redelijk normale haarkleuren. Dus niet paars.
dan verwacht ik meer een game, aangezien je bij films ook deze kwaliteit qua details en 'netheid' van tekenen niet ziet....quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het plaatje voelt aan als TE gedetailleerd voor een anime. En ik ken geen anime waarbij ze zo'n rode gloed achter een karakter plaatsen.
Een fan-foto lijkt me ook niet het antwoord trouwens: dan zou ik die arm met pistool niet verwachten.
Dan verwacht ik eerder dat het van een film of een game komt.
Name: Taikyonielpluquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef wdn het volgende:
Ik heb het plaatje herleid naar deze website:
http://www.tv.com/ben-10-(...)13-1285117/msgs.html
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:15 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
School Rumble is geweldig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef Karasta het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het als spoiler word beschouwd, maar ja voor de zekerheid
Ook geen sig dus
Die is idd geniaal, ik ben hem origineel aan het sparen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:48 schreef Karasta het volgende:
Ben begonnen met school rumbleecht super hilarische Anime
![]()
[ afbeelding ]
Waarom, dat is de vraag die ik me bij elke School Rumble aflevering wel 20x afvraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef Karasta het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een kappa set is? Kan op google niks vinden, in School Rumble draagt die gast waar die chick op verliefd is het als het regent.
Mijn vraag is waarom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Rain Coat??
Kappa(河童) is a Japanese river demon while Kappa(合羽) is raincoat.
(20:10)
Karasuma actually says "I'm a Kappa(河童)", Tenma mistakes him for saying "I'm using a Kappa(合羽)".
Ok, Karasuma is not a Kappa, he's just weird.
And a Kappa(河童) really looks like that.
Samurai Champlooquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:43 schreef steefstijf het volgende:
Ik ben op zoek naar Anime die ik kan volgen.
Ben een behoorlijke leek, maar wil graag mijn kennis wat bijspijkeren![]()
Anyway, ben op zoek naar een serie a la Naruto, dat wil zeggen een actievolle serie, humor mag er ook zeker inzitten.
Het hele ninja idee spreekt me iig zeer aan, en ik houd ook wel van een beetje character development.
Iemand suggesties?
(hoeft niet heel per se over ninja's te gaan, actie en character development is voldoende.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |