What the F? Weer een alternative setting voor higurashi, ik smul van die seriequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:46 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik vind Bakemonogatari goed te doen, Spice & Wolf II en ik wacht ongeduldig totdat Umineko no Naku Koro ni afgelopen is zodat ik die zonder pauzes kan kijken.
Umineko staat los van Higurashi, maar heeft wel gelijkenissen voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the F? Weer een alternative setting voor higurashi, ik smul van die serieWel een beetje verwarrend, ik was vandaag higurashi no naku koro ni rei aan het kijken, maar die is ook nog niet af
.
Las net dat 'some characters' van higurashi er in zitten. Ik ben wel verliefd op de hele cast van higurashiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef Quir het volgende:
[..]
Umineko staat los van Higurashi, maar heeft wel gelijkenissen voor zover ik weet.
wacht is Rei de 3e ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the F? Weer een alternative setting voor higurashi, ik smul van die serieWel een beetje verwarrend, ik was vandaag higurashi no naku koro ni rei aan het kijken, maar die is ook nog niet af
.
rei zou een vervolg zijn op kai, maar ik zie het liever als wat extra episodes met mijn favorite meisjes, en keichiiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wacht is Rei de 3e ?
ik heb higurashi no naku koro ni
en higurashi no naku koro ni kai
gezien .
Heeft Mion 'n leuke rol?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rei zou een vervolg zijn op kai, maar ik zie het liever als wat extra episodes met mijn favorite meisjes, en keichiiCheck iig de eerste aflevering, absurde humor en kawaiiness
Niet meer dan een bijrol, het gaat voornamelijk om rikaquote:
Over het algemeen een gemiddelde score.quote:
valt me mee dat je niet gelijk zegt:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:40 schreef wdn het volgende:
Ge4e: ik heb er 3 of 4 gezien en "nee" is mijn antwoord op die vraag![]()
Als je niks beters te doen heb: och kijken. Maar ik mag hopen dat er andere animes zijn die je nog moet kijken
Tussen de regels lezen mschol!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
valt me mee dat je niet gelijk zegt:
"Elfen lied in de herhaling?"
ah. oke... had ik even gemistquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Tussen de regels lezen mschol!!!!
"Maar ik mag hopen dat er andere animes zijn die je nog moet kijken".
Goed kijken het staat tussen "animes" en "zijn" als subliminaal bericht
Ik kijk nog liever 100 keer Bleach epsiodes 230, 231 en/of 232quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:29 schreef Ge4ce het volgende:
Element Hunters is inderdaad niks. Teveel cliché en te erg voorspelbaar.
Nee, dat ook weer niet. Ik kijk dan liever de hele serie overnieuw vanaf episode 1.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever 100 keer Bleach epsiodes 230, 231 en/of 232
jammer dat rika zo'n grote rol is gaan spelen later , ik vond keichii en mion/shion toch echt de leukste char'squote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rei zou een vervolg zijn op kai, maar ik zie het liever als wat extra episodes met mijn favorite meisjes, en keichiiCheck iig de eerste aflevering, absurde humor en kawaiiness
het gedeelte in hueco mundo is erg goed , maar wat je dan na dat krijgt is erg sloom en tergend voordat het een keer ergens heen gaat en op het moment dat het eindelijk opgang komt heb je fillers en daar zijn we nu .quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef Quir het volgende:
Ik moet nog meer dan 'n half jaar Bleach inhalen. Is het het waard?
Kut, ze heeft ons gevonden. Slotje erop en elders verder!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:41 schreef sweetlady-o het volgende:
Okay, waarom nam niemand de moeite om me te vertellen dat dit topic bestaat?
Geen zorgen, het enige wat me nu te doen staat is lurken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kut, ze heeft ons gevonden. Slotje erop en elders verder!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |