Yes Man![]()
Hoewel ik enigszins kan begrijpen dat bepaalde individuen haar als een slechte actrice bestempelen word ik altijd blij van Zooey Deschanel.

Het is haar hoofd, en dat ze altijd van die absurde rollen speelt (behalve in de happening

).
Ik had eigenlijk lage verwachtingen van deze film, maar heb me prima vermaakt. Ja, Jim Carrey doet zijn kunstje weer, en is ineens oud geworden. Maar goed, dat kunstje vermaakt me al jaren prima, dus ook deze keer weer!
In het kort het verhaal (omdat ik denk dat de meesten het al kennen): gescheiden man leeft vooral binnenshuis en gaat geen uitdaging meer aan. Door een soort YES-goeroe die hij iets te serieus neemt komt hij in een positie waarin hij op ALLES ja zegt, en maakt hierdoor de raarste dingen mee. Daarnaast ontmoet hij een meisje, maar gaat zij het op prijs stellen dat hij haar alleen heeft leren kennen doordat hij ja moést zeggen?
De redbull scene was de enige scene waarom ik weer met tranen in mijn ogen heb gezeten, van het lachen welteverstaan, en die ik ook drie keer heb teruggespoeld. Verder een feelgoodmovie waarna je lekker blij kunt gaan slapen.
7,3
(IMDB 7,1)
(en hoe ik bij die 7,3 kom? 7 vind ik te laag, maar 7,5 te hoog

)