quote:Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef Electric_Wizard het volgende:
OMG er staat 'Blix is gay" in de OP!!!11
quote:
Tijd voor een topicreport.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef Electric_Wizard het volgende:
OMG er staat 'Blix is gay" in de OP!!!11
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In maastrikt in de coachquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef shiftsix het volgende:
omg deze zijn eindelijk uit
http://www.sneakerhead.com/318019-041.html#top
heeft iemand ze in de winkel gezien?
footlocker of nikestore ofzo?
okequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
In maastrikt in de coach
Dope wivah Warhead
Dat Nike Air achterop ziet er wel cheap/fake uit. Maar voor de rest een dikke duimquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nog een blije aankoop:
[ afbeelding ]
IMO is dat juist veel mooier dan Jumpman d'r achterop.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:47 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat Nike Air achterop ziet er wel cheap/fake uit. Maar voor de rest een dikke duim
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef Phrits het volgende:
[..]
IMO is dat juist veel mooier dan Jumpman d'r achterop.
Je hebt toch rond maat 10?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds '99 JIV BRED's.
TopicReport van maken!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:47 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat Nike Air achterop ziet er wel cheap/fake uit. Maar voor de rest een dikke duim
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Omnifacer het volgende:
Wat zitten jullie me nou in de zeik te nemen
Dan kan je er nog steeds een TR van maken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:18 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Je loopt 1 topic achter...het is nu duidelijk dat FC de dader was.
Ja, er stond ook een roze model. Ik heb hem voor je laten staanquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef sjimz het volgende:
Mooie schoen hoor Omnifacer!
Had je hem ook in het roze?
Tof ga ik hem morgen een stuk of 5 keer kopen!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, er stond ook een roze model. Ik heb hem voor je laten staan
Jij kunt ook een TR van je o zo grappige TR-posts makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan je er nog steeds een TR van maken!
Ow ja joh?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Jij kunt ook een TR van je o zo grappige TR-posts maken
Welkom!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:32 schreef navigator het volgende:
Sneu SC en ouwe wijven topic is dit eigenlijk
kut n00b.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef seto het volgende:
laatst een paartje pro b lightnings in mijn maat door mijn neus geboord omdat ebay ineens in de laatste seconden wou dat ik mijn paypal account linkte aan mijn ebay account, yeahhhhhhh.
Damn die had ik eigenlijk ook wel al verwacht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kut n00b.
Laatst stond nog een paar Ross Pro B '99 voor $160, jammer genoeg niet mijn maat.
Speaking of 1500s, waar blijven deze?
[ afbeelding ]
Iemand die weet of de Coach in A'dam ze hebben ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef shiftsix het volgende:
omg deze zijn eindelijk uit
http://www.sneakerhead.com/318019-041.html#top
heeft iemand ze in de winkel gezien?
footlocker of nikestore ofzo?
http://www.coachsports.nl/coach_stores.aspquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Iemand die weet of de Coach in A'dam ze hebben ?
Dunno maar ik wil ze wel damn graag hebben... all white & all blackquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kut n00b.
Laatst stond nog een paar Ross Pro B '99 voor $160, jammer genoeg niet mijn maat.
[ afbeelding ]
wat betekent Gedou? (of staat er totaal iets anders?quote:
Nike Store zal ze vast wel hebben, anders Foot Locker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Iemand die weet of de Coach in A'dam ze hebben ?
Weet niet of je op LB zit, maar Noddie (ook op MP actief) heeft er 1 te koop. Misschien kun je hem ff pmen ofzo (had ook een account hier dacht ik).quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:52 schreef stijn_ het volgende:
dit is offtopic maar heeft iemand hier ook Cali Jeans van caliroots? zoja, hoe is de kwaliteit?
kilates zijn al een tijd uit, vriend van me heefst ze laatst gescoord (mofo)quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Damn die had ik eigenlijk ook wel al verwacht.
En wanneer komen die 1500 x 24kilates?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:30 schreef feelsgoodman het volgende:
Wacht maar bitches.
(totdat ik mijn fakes binnen krijg..![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:39 schreef feelsgoodman het volgende:
P-O-S-I-T-I-V-E-T-H-I-N-K-I-N-G
https://www.werockyoursocks.com/quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een idee waar ik online Converse Weapons Hi kan halen voor een goede prijs, eBay vind ik wat tegenvallen eig
Thanksquote:
Nee,. maar vond het verschil van 48 $ en 90 euro toch behoorlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Je komt er nu pas achter dat vrijwel alles in Europa veel meer kost dan in de States?
Volgende maand? Shifty heeft ze al.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Phrits het volgende:
Die 1500s![]()
En, Blix, ik help wel mee met de positive thinking
Echt een vieze kleur geel, bah...quote:
Waarom bestaan die lelijke dingen überhaupt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:02 schreef Mip1988 het volgende:
damn ik ben echt te verliefd geworden op deze..
[ afbeelding ]![]()
waarom bestaan deze niet in 10.5?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Echt een vieze kleur geel, bah...
Op die foto ziet het er inderdaad niet geweldig uit, hier toch wel stukken beter:quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze waren pas echt aan als het materiaal ook een beetje te doen was.
wolk weet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Cloud_SB het volgende:
materiaal is zwaar kut, all nubuck was aan geweest
brazil hi's waren laatst nog op CT.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef tha_dark het volgende:
Met de lente weer in aantocht (ja ik ben positief) zoek ik toch weer wat kleur in mn collectie en ik vond de volgende modellen wel aardig maar nu nog de vraag waar ik ze kan halen. Alleen die Brazil krijg ik op Ebay gevonden in mijn maat (us 8.5/9) Iemand nog tips?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten is 2008 jwt
Voor All white Dunks moet je even op eBay checken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef dill het volgende:
Even een vraagje, wellicht dat iemand het hier weet.
Ik zoek zo'n model schoen, maar dan volledig wit. Hoeft niet per se van Adidas of Nike te zijn maar wel van een goede kwaliteit. Iemand een idee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mogen eventueel ook wat hoger zijn zoals in de post hierboven.
Maar dit vind ik een heel ander modelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Voor All white Dunks moet je even op eBay checken.
Als je het dichter bij huis zoekt, adidas Stan Smiths bij Foot Locker
[ afbeelding ]
Al mijn schoenen zijn nep, dat weet je toch joh.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef thaWarhead het volgende:
BLIX WAT DE NEUK DOE JE NOU WEER MET DIE NEPPE JORDANS GAST!
Linkje? Die bruine vind ik zwaar ok.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Shooto die bruine staan al laaaaaaaang op ebay.
Wat nou Mocro schoenen, ik droeg al Air Max voor er uberhaupt Marokkanen in Nederland gesignaleerd waren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef R-m-a het volgende:
Halllo,
Ik ga zeeeeeer wss een dezer dagen één van deze twee schoenen kopen (hangt van mn salaris af) Zijn mss wel van die typische Mocro/ Molukker schoenen, maar tof zijn ze wel
Daar zijn we het wel over eens toch?
Veters naar binnen, opgelost.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef feelsgoodman het volgende:
Dan heb ik van die logo'tjes op de tips.
Jou neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef SunBoom het volgende:
In het woordenboek staat er niet voor niets haat bij het woordje seto.
Maak er trouwens even een TR van!
seto staat heul niet in het woordenboek.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef SunBoom het volgende:
In het woordenboek staat er niet voor niets haat bij het woordje seto.
quote:The Air Jordan “Sixty Plus” packs will certainly be the answer Jordan Brand has for sneakerheads wanting some original (OG) colorways rather than the Fusions and Hybrids we have been seeing as of late. This Air Jordan pack consists of two pairs of the Air Jordan I (1), the sneaker Michael Jordan wore in 1986 when he scored an NBA playoffs record of 63 pts against the Celtics. The second pair of this pack is obviously inspred by the aforementioned game with the Boston Celtics while the first pair sports the famous black and red color scheme we are used to seeing from Jordan Brand. The Air Jordan Retro I (1) - Sixty Plus Pack is set to drop in July of 2009. The trend of releasing two pairs of sneakers together for not too high a price will obviously continue throughout 2009 and we will certainly keep you updated on colorways and release dates so make sure to stay tuned. Via NT.
Nop. Al die roflnoobs hier zijn gewoon jaloers op mijn superieure eBay skillsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef DubzOne het volgende:
OMG!!!einz11 HEEFT FEELSGOODMAN FAKES?!?!?!/1/1/1
Haters zijn het... ik zeg het je HATERS!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Nop. Al die roflnoobs hier zijn gewoon jaloers op mijn superieure eBay skills
Waar ik woon zijn het vooral Marokkanen die zulke schoenen dragen. En de wannabes natuurlijk. Heb je er ook aardig wat van.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef navigator het volgende:
[..]
Wat nou Mocro schoenen, ik droeg al Air Max voor er uberhaupt Marokkanen in Nederland gesignaleerd waren.
Onderste vind ik net wat moooier.
Vroeger ja. Nu heb je alleen slechte kwaliteit (cracks, geen echt leer). Vind het eigenlijk niet kunnen voor 130 euro. Maar ja Nike hè, je kunt er niet omheen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:49 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Maar Air Max zijn koningsschoenen, daar kan niemand om heen.
ja bij sneakerhead bijvoorbeeld zijn ze 96 euro ongeveerquote:Op zondag 25 januari 2009 08:52 schreef navigator het volgende:
Beetje rondspeuren op het net en dan kan je AM toch echt wel naar Nederland krijgen voor een eurootje of 50 goedkoper dan de winkelprijzen hier.
En is het echt zo beroerd gesteld met de kwaliteit tegenwoordig? Net mijn eerste paar in jaaaaaaaaaren besteld.
Sunboom niet haten, die heeft ATC II als avatar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jou neem ik niet serieus.
Jij vindt het een dope zool!!!
Eventueel geinteresseerd in een trade, babe?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:38 schreef fretclick het volgende:
iemand interesse in deze DS jordans 5 in maat 10.5? voor ¤80 zijn ze voor jou
[ afbeelding ]
foto is niet van mij, maar mocht er interesse zijn schiet ik zelf wel een paar plaatjes
Nope, zag wel dat ze weg waren uit zijn topic iddquote:
Afschuwelijk imho.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef stijn_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de Kanye x LV collabo?
[ afbeelding ]
Vind deze wel hard.
Welke nike schoenen en welke dc schoenen?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef KaterPils het volgende:
Hoe vallen nike schoenen qua maat? Ik heb hier een paartje DC's liggen, zijn ze daarmee te vergelijken?
Uh ik wil graag Nike Air Morgan kopen (ID op de nike site) en heb nu DC Radar.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke nike schoenen en welke dc schoenen?
lol @ roodquote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef stijn_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de Kanye x LV collabo?
[ afbeelding ]
Vind deze wel hard.
Dat moet een handig hang-je-broek-erachter-ding zijn, zodat je je pijpen niet stuk loopt, beetje overbodig maja..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef shiftsix het volgende:
[..]
om lelijke schoenen te dragen?
+wat is die ding bij de achterkant
Nee man, dat is geinspireerd door de film Dune.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat moet een handig hang-je-broek-erachter-ding zijn, zodat je je pijpen niet stuk loopt, beetje overbodig maja..
haha o die!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee man, dat is geinspireerd door de film Dune.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef Electric_Wizard het volgende:
Dan zou ik voor de converse gaan
waar ga je ze vandaan halen ? die paarse Alife zoek ik al een tijdjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Mindstate het volgende:
Twijfels twijfels:
Alife's
[ afbeelding ]
of Converse's:
[ afbeelding ]
Weet niet waar je ze kan krijgen, maar zijn wel dope!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef LeLe het volgende:
Weet 1 van jullie misschien waar deze nog te halen zijn ergens?
Online of shop maakt niet uit.
[ afbeelding ]
Dus zeg maar Classics van canvas, hoeven niet per definitie Nizza te zijn.
lbquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef bbaadd het volgende:
[..]
waar ga je ze vandaan halen ? die paarse Alife zoek ik al een tijdje
Die converse's zijn dope!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Mindstate het volgende:
Twijfels twijfels:
Alife's
[ afbeelding ]
of Converse's:
[ afbeelding ]
Nog over die NB's, ik weet haast zeker dat ik iemand laatst met die bruine zag lopen. Vond ze ook erg hard!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kut n00b.
http://i188.photobucket.c(...)y-spring-2009-07.jpg
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik vind de parra het lelijkste en de delta het beste.
Nee, ik ook niet. Vind die gespleten tong ook echt lelijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.
HAHAHA HET ZIJN LYTESPEEDS SUKKELquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.
Nike iD San Francisco MLB Air Max 1, 150 paartjes. Prijs, geen idee. Ik gok hoog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand een idee hoe deze nike am1 heten en waar ze eventueel verkrijgbaar zijn ?
[ afbeelding ]
hier niet, maar via internet is alles mogelijk. Let wel op dat je geen fakes koopt, daar zijn wel er veel in omloop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef pindaplukker het volgende:
thx, niet te verkrijgen hier dus
Wel in mijn huis LOL.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag dagje amsterdam geweest. Geen NB 1500 te bekennen.
ik heb er nog een leuk windjack bijquote:
goede prijs, zeker gehaald daar down in the south, waar ALLES zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb er nog een leuk windjack bij
owja en deze voor 29 euro gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
Oei, eindelijk Ceramics gevonden, zijn ze $240 shipped...
quote:
Die zijn vet zijn dat gewone dunks ?quote:
Links Dunk Low Caves, rechts Dunk Low Ceramics/Ugly Dunkling.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die zijn vet zijn dat gewone dunks ?
ik heb helaas maat 8 ..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:55 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Links Dunk Low Caves, rechts Dunk Low Ceramics/Ugly Dunkling.
Als jij de Caves wil kunnen we wel een dealttje met de verkoper maken?
ebay.co.uk ook geprobeerd?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:32 schreef JanusAnus het volgende:
Dag jongens en meisjes! Ik heb gisteren twee paar sneakers gekocht na een lange periode waarin ik altijd maar 1 paar tegelijk had![]()
Nu heb ik wel de smaak te pakken, maar ik ga natuurlijk niet weer het volle bedrag betalen na gisteren een berg geld te hebben uitgegeven. Dus zo kwam ik bij het internet. Nu heb ik wat op ebay gekeken, maar daar is niet veel te vinden in maat 46![]()
Nu bedacht ik dat het met de lage koers van de engelse pond het misschien wel gunstig zou kunnen zijn om ze daarvandaan te halen. Weet iemand nog goede webshops in de UK, behalve die ene in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |