Nope, zag wel dat ze weg waren uit zijn topic iddquote:
Afschuwelijk imho.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef stijn_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de Kanye x LV collabo?
[ afbeelding ]
Vind deze wel hard.
Welke nike schoenen en welke dc schoenen?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef KaterPils het volgende:
Hoe vallen nike schoenen qua maat? Ik heb hier een paartje DC's liggen, zijn ze daarmee te vergelijken?
Uh ik wil graag Nike Air Morgan kopen (ID op de nike site) en heb nu DC Radar.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke nike schoenen en welke dc schoenen?
lol @ roodquote:Op maandag 26 januari 2009 00:28 schreef stijn_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de Kanye x LV collabo?
[ afbeelding ]
Vind deze wel hard.
Dat moet een handig hang-je-broek-erachter-ding zijn, zodat je je pijpen niet stuk loopt, beetje overbodig maja..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef shiftsix het volgende:
[..]
om lelijke schoenen te dragen?
+wat is die ding bij de achterkant
Nee man, dat is geinspireerd door de film Dune.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat moet een handig hang-je-broek-erachter-ding zijn, zodat je je pijpen niet stuk loopt, beetje overbodig maja..
haha o die!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee man, dat is geinspireerd door de film Dune.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef Electric_Wizard het volgende:
Dan zou ik voor de converse gaan
waar ga je ze vandaan halen ? die paarse Alife zoek ik al een tijdjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Mindstate het volgende:
Twijfels twijfels:
Alife's
[ afbeelding ]
of Converse's:
[ afbeelding ]
Weet niet waar je ze kan krijgen, maar zijn wel dope!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef LeLe het volgende:
Weet 1 van jullie misschien waar deze nog te halen zijn ergens?
Online of shop maakt niet uit.
[ afbeelding ]
Dus zeg maar Classics van canvas, hoeven niet per definitie Nizza te zijn.
lbquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef bbaadd het volgende:
[..]
waar ga je ze vandaan halen ? die paarse Alife zoek ik al een tijdje
Die converse's zijn dope!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Mindstate het volgende:
Twijfels twijfels:
Alife's
[ afbeelding ]
of Converse's:
[ afbeelding ]
Nog over die NB's, ik weet haast zeker dat ik iemand laatst met die bruine zag lopen. Vond ze ook erg hard!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kut n00b.
Laatst stond nog een paar Ross Pro B '99 voor $160, jammer genoeg niet mijn maat.
Speaking of 1500s, waar blijven deze?
http://i188.photobucket.c(...)y-spring-2009-07.jpg
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik vind de parra het lelijkste en de delta het beste.
Nee, ik ook niet. Vind die gespleten tong ook echt lelijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.
HAHAHA HET ZIJN LYTESPEEDS SUKKELquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.
Nike iD San Francisco MLB Air Max 1, 150 paartjes. Prijs, geen idee. Ik gok hoog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand een idee hoe deze nike am1 heten en waar ze eventueel verkrijgbaar zijn ?
[ afbeelding ]
hier niet, maar via internet is alles mogelijk. Let wel op dat je geen fakes koopt, daar zijn wel er veel in omloop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef pindaplukker het volgende:
thx, niet te verkrijgen hier dus
Wel in mijn huis LOL.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag dagje amsterdam geweest. Geen NB 1500 te bekennen.
ik heb er nog een leuk windjack bijquote:
goede prijs, zeker gehaald daar down in the south, waar ALLES zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb er nog een leuk windjack bij
owja en deze voor 29 euro gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
Oei, eindelijk Ceramics gevonden, zijn ze $240 shipped...
quote:
Die zijn vet zijn dat gewone dunks ?quote:
Links Dunk Low Caves, rechts Dunk Low Ceramics/Ugly Dunkling.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die zijn vet zijn dat gewone dunks ?
ik heb helaas maat 8 ..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:55 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Links Dunk Low Caves, rechts Dunk Low Ceramics/Ugly Dunkling.
Als jij de Caves wil kunnen we wel een dealttje met de verkoper maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |