Dat moet een handig hang-je-broek-erachter-ding zijn, zodat je je pijpen niet stuk loopt, beetje overbodig maja..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef shiftsix het volgende:
[..]
om lelijke schoenen te dragen?
+wat is die ding bij de achterkant
Nee man, dat is geinspireerd door de film Dune.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:44 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dat moet een handig hang-je-broek-erachter-ding zijn, zodat je je pijpen niet stuk loopt, beetje overbodig maja..
haha o die!!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee man, dat is geinspireerd door de film Dune.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:04 schreef Electric_Wizard het volgende:
Dan zou ik voor de converse gaan
waar ga je ze vandaan halen ? die paarse Alife zoek ik al een tijdjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Mindstate het volgende:
Twijfels twijfels:
Alife's
[ afbeelding ]
of Converse's:
[ afbeelding ]
Weet niet waar je ze kan krijgen, maar zijn wel dope!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef LeLe het volgende:
Weet 1 van jullie misschien waar deze nog te halen zijn ergens?
Online of shop maakt niet uit.
[ afbeelding ]
Dus zeg maar Classics van canvas, hoeven niet per definitie Nizza te zijn.
lbquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef bbaadd het volgende:
[..]
waar ga je ze vandaan halen ? die paarse Alife zoek ik al een tijdje
Die converse's zijn dope!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef Mindstate het volgende:
Twijfels twijfels:
Alife's
[ afbeelding ]
of Converse's:
[ afbeelding ]
Nog over die NB's, ik weet haast zeker dat ik iemand laatst met die bruine zag lopen. Vond ze ook erg hard!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kut n00b.
Laatst stond nog een paar Ross Pro B '99 voor $160, jammer genoeg niet mijn maat.
Speaking of 1500s, waar blijven deze?
http://i188.photobucket.c(...)y-spring-2009-07.jpg
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef sjimz het volgende:
Ik vind de parra het lelijkste en de delta het beste.
Nee, ik ook niet. Vind die gespleten tong ook echt lelijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.
HAHAHA HET ZIJN LYTESPEEDS SUKKELquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Dat dus. Maar niet een van die GLIII's vind ik echt de moeite waard.
Nike iD San Francisco MLB Air Max 1, 150 paartjes. Prijs, geen idee. Ik gok hoog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand een idee hoe deze nike am1 heten en waar ze eventueel verkrijgbaar zijn ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |