Waar heb jij het overquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:55 schreef Omnifacer het volgende:
Wat zitten jullie me nou in de zeik te nemen
Dan kan je er nog steeds een TR van maken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:18 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Je loopt 1 topic achter...het is nu duidelijk dat FC de dader was.
Ja, er stond ook een roze model. Ik heb hem voor je laten staanquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:27 schreef sjimz het volgende:
Mooie schoen hoor Omnifacer!
Had je hem ook in het roze?
Tof ga ik hem morgen een stuk of 5 keer kopen!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, er stond ook een roze model. Ik heb hem voor je laten staan
Jij kunt ook een TR van je o zo grappige TR-posts makenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan je er nog steeds een TR van maken!
Ow ja joh?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Jij kunt ook een TR van je o zo grappige TR-posts maken
Welkom!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:32 schreef navigator het volgende:
Sneu SC en ouwe wijven topic is dit eigenlijk
kut n00b.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef seto het volgende:
laatst een paartje pro b lightnings in mijn maat door mijn neus geboord omdat ebay ineens in de laatste seconden wou dat ik mijn paypal account linkte aan mijn ebay account, yeahhhhhhh.
Damn die had ik eigenlijk ook wel al verwacht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kut n00b.
Laatst stond nog een paar Ross Pro B '99 voor $160, jammer genoeg niet mijn maat.
Speaking of 1500s, waar blijven deze?
[ afbeelding ]
Iemand die weet of de Coach in A'dam ze hebben ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef shiftsix het volgende:
omg deze zijn eindelijk uit
http://www.sneakerhead.com/318019-041.html#top
heeft iemand ze in de winkel gezien?
footlocker of nikestore ofzo?
http://www.coachsports.nl/coach_stores.aspquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Iemand die weet of de Coach in A'dam ze hebben ?
Dunno maar ik wil ze wel damn graag hebben... all white & all blackquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kut n00b.
Laatst stond nog een paar Ross Pro B '99 voor $160, jammer genoeg niet mijn maat.
Speaking of 1500s, waar blijven deze?
[ afbeelding ]
wat betekent Gedou? (of staat er totaal iets anders?quote:
Nike Store zal ze vast wel hebben, anders Foot Locker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:26 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Iemand die weet of de Coach in A'dam ze hebben ?
Weet niet of je op LB zit, maar Noddie (ook op MP actief) heeft er 1 te koop. Misschien kun je hem ff pmen ofzo (had ook een account hier dacht ik).quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:52 schreef stijn_ het volgende:
dit is offtopic maar heeft iemand hier ook Cali Jeans van caliroots? zoja, hoe is de kwaliteit?
kilates zijn al een tijd uit, vriend van me heefst ze laatst gescoord (mofo)quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Damn die had ik eigenlijk ook wel al verwacht.
En wanneer komen die 1500 x 24kilates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |