quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:30 schreef feelsgoodman het volgende:
Wacht maar bitches.
(totdat ik mijn fakes binnen krijg..![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:39 schreef feelsgoodman het volgende:
P-O-S-I-T-I-V-E-T-H-I-N-K-I-N-G
https://www.werockyoursocks.com/quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:49 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een idee waar ik online Converse Weapons Hi kan halen voor een goede prijs, eBay vind ik wat tegenvallen eig
Thanksquote:
Nee,. maar vond het verschil van 48 $ en 90 euro toch behoorlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Je komt er nu pas achter dat vrijwel alles in Europa veel meer kost dan in de States?
Volgende maand? Shifty heeft ze al.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:21 schreef Phrits het volgende:
Die 1500s![]()
En, Blix, ik help wel mee met de positive thinking
Echt een vieze kleur geel, bah...quote:
Waarom bestaan die lelijke dingen überhaupt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:02 schreef Mip1988 het volgende:
damn ik ben echt te verliefd geworden op deze..
[ afbeelding ]![]()
waarom bestaan deze niet in 10.5?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Echt een vieze kleur geel, bah...
Op die foto ziet het er inderdaad niet geweldig uit, hier toch wel stukken beter:quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze waren pas echt aan als het materiaal ook een beetje te doen was.
wolk weet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:12 schreef Cloud_SB het volgende:
materiaal is zwaar kut, all nubuck was aan geweest
brazil hi's waren laatst nog op CT.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef tha_dark het volgende:
Met de lente weer in aantocht (ja ik ben positief) zoek ik toch weer wat kleur in mn collectie en ik vond de volgende modellen wel aardig maar nu nog de vraag waar ik ze kan halen. Alleen die Brazil krijg ik op Ebay gevonden in mijn maat (us 8.5/9) Iemand nog tips?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten is 2008 jwt
Voor All white Dunks moet je even op eBay checken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef dill het volgende:
Even een vraagje, wellicht dat iemand het hier weet.
Ik zoek zo'n model schoen, maar dan volledig wit. Hoeft niet per se van Adidas of Nike te zijn maar wel van een goede kwaliteit. Iemand een idee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze mogen eventueel ook wat hoger zijn zoals in de post hierboven.
Maar dit vind ik een heel ander modelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Voor All white Dunks moet je even op eBay checken.
Als je het dichter bij huis zoekt, adidas Stan Smiths bij Foot Locker
[ afbeelding ]
Al mijn schoenen zijn nep, dat weet je toch joh.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:14 schreef thaWarhead het volgende:
BLIX WAT DE NEUK DOE JE NOU WEER MET DIE NEPPE JORDANS GAST!
Linkje? Die bruine vind ik zwaar ok.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef Cloud_SB het volgende:
Shooto die bruine staan al laaaaaaaang op ebay.
Wat nou Mocro schoenen, ik droeg al Air Max voor er uberhaupt Marokkanen in Nederland gesignaleerd waren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef R-m-a het volgende:
Halllo,
Ik ga zeeeeeer wss een dezer dagen één van deze twee schoenen kopen (hangt van mn salaris af) Zijn mss wel van die typische Mocro/ Molukker schoenen, maar tof zijn ze wel
Daar zijn we het wel over eens toch?
Veters naar binnen, opgelost.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef feelsgoodman het volgende:
Dan heb ik van die logo'tjes op de tips.
Jou neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef SunBoom het volgende:
In het woordenboek staat er niet voor niets haat bij het woordje seto.
Maak er trouwens even een TR van!
seto staat heul niet in het woordenboek.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:43 schreef SunBoom het volgende:
In het woordenboek staat er niet voor niets haat bij het woordje seto.
quote:The Air Jordan “Sixty Plus” packs will certainly be the answer Jordan Brand has for sneakerheads wanting some original (OG) colorways rather than the Fusions and Hybrids we have been seeing as of late. This Air Jordan pack consists of two pairs of the Air Jordan I (1), the sneaker Michael Jordan wore in 1986 when he scored an NBA playoffs record of 63 pts against the Celtics. The second pair of this pack is obviously inspred by the aforementioned game with the Boston Celtics while the first pair sports the famous black and red color scheme we are used to seeing from Jordan Brand. The Air Jordan Retro I (1) - Sixty Plus Pack is set to drop in July of 2009. The trend of releasing two pairs of sneakers together for not too high a price will obviously continue throughout 2009 and we will certainly keep you updated on colorways and release dates so make sure to stay tuned. Via NT.
Nop. Al die roflnoobs hier zijn gewoon jaloers op mijn superieure eBay skillsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef DubzOne het volgende:
OMG!!!einz11 HEEFT FEELSGOODMAN FAKES?!?!?!/1/1/1
Haters zijn het... ik zeg het je HATERS!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:22 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Nop. Al die roflnoobs hier zijn gewoon jaloers op mijn superieure eBay skills
Waar ik woon zijn het vooral Marokkanen die zulke schoenen dragen. En de wannabes natuurlijk. Heb je er ook aardig wat van.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef navigator het volgende:
[..]
Wat nou Mocro schoenen, ik droeg al Air Max voor er uberhaupt Marokkanen in Nederland gesignaleerd waren.
Onderste vind ik net wat moooier.
Vroeger ja. Nu heb je alleen slechte kwaliteit (cracks, geen echt leer). Vind het eigenlijk niet kunnen voor 130 euro. Maar ja Nike hè, je kunt er niet omheen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:49 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Maar Air Max zijn koningsschoenen, daar kan niemand om heen.
ja bij sneakerhead bijvoorbeeld zijn ze 96 euro ongeveerquote:Op zondag 25 januari 2009 08:52 schreef navigator het volgende:
Beetje rondspeuren op het net en dan kan je AM toch echt wel naar Nederland krijgen voor een eurootje of 50 goedkoper dan de winkelprijzen hier.
En is het echt zo beroerd gesteld met de kwaliteit tegenwoordig? Net mijn eerste paar in jaaaaaaaaaren besteld.
Sunboom niet haten, die heeft ATC II als avatar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jou neem ik niet serieus.
Jij vindt het een dope zool!!!
Eventueel geinteresseerd in een trade, babe?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:38 schreef fretclick het volgende:
iemand interesse in deze DS jordans 5 in maat 10.5? voor ¤80 zijn ze voor jou
[ afbeelding ]
foto is niet van mij, maar mocht er interesse zijn schiet ik zelf wel een paar plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |