dy...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef Crashcat het volgende:
Hmm.. Prutser. Volgens mij heb ik iets gemist, zoals gewoonlijk.
Jor, men neme de op (txt) past die aan en host hem ergens totdat een nieuwe topic wordt aangemaakt.
'kee... gaan we dat even voor elkaar maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef Quir het volgende:
Ergens in een van de vorige topics heb ik een link gepost (72 als het goed is) naar de FOK! Wiki pagina die ik ervoor aangemaakt heb.
edit hier dus.
Ik loop 4 eps achterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:29 schreef torn_Machina het volgende:
Ik loop volgens mij 2 eps achter met Gundam 00 S2. Ben druk bezig met One Piece. Na 2 weken op ep 130.![]()
Wordt Saji trouwens al een keer minder emo? Zo nee, hopelijk gaat hij snel een keer dood. Vreselijk typje.![]()
Komt goed uit dat er binnenkort een "remake" komt van FMA. Ik was toch al van plan om hem weer eens te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey
Griep en een barstende koppijn doen dat he,quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
Zie de laatste alinea, wdn...
Dus, de schandpaal voor jou tot het topic vol zit.
Het vorige topic: Het anime/manga topic #73: Gelukkig 2009
We hadden het over de nieuwe FMA en Gundam 00... game on.
Het is smaak.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Griep en een barstende koppijn doen dat he,
Zie Anidb.netquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef DJ_ het volgende:
op welke dag aired kurokami eigenlijk ? , heb weken geleden deel 1 gezien maar deel 2 is nog geen eens een raw van
Ik wist niks te zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat is er loos, sinterklaaskapoentje?
Gundam 00 wordt steeds toffer in S2.
kimi ga is echt een top serie , maar wat je ook doet kijkt niet de OVA die is echt zo verneuktquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:43 schreef Zeurberus het volgende:
The Third zwakt wat af maar wordt uiteindelijk wel interessant (zover ik het mij herinner)
Ergo Proxy al gecheckt, past ook wel in het 'de-wereld-is-naar-de-klote' scenario maar stijgt voor mij boven de rest uit.
Ik geloof dat Agaith nog vroeg om een realistische anime. Nu heb ik deze topic reeks in geen eeuwen meer gevolgd dus weet niet of je dit al gezien hebt maar:
Kimi Ga Nozomu Eien
is dan wel een aanrader
realquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Quir het volgende:
RMVB's downloaden en daar lang op wachten.
Oh, alsof (R)eal (M)edia (V)ariable (B)itrate zoveel beter is.quote:
Heb ik gezegd dat het beter was?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, alsof (R)eal (M)edia (V)ariable (B)itrate zoveel beter is.
Zeker doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:21 schreef Caspian het volgende:
Code Geass komt goed in de buurt. Ik ga daar nog even mee verder, en als het interessant blijft dan zal ik dat flinke tijd volgen.
Roze explosiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kan haast niet wachten op de nieuwe Gundam 00 S2.
De laatste aflevering was aflevering 14 en rond die aflevering zit de plottwist verwerkt. De laatste afleveringen waren al zo spannend.
Het valt me trouwens mee dat er nog geen klachten geweest zijn van epilepsie-patiënten die na het zien van de ruimtegevechten schuimbekkend tegen de vlakte zijn gegaan...
Alle explosies en laserstralen en GN-particles...quote:
vervelende mannetjes zijn het ookquote:[DB] Naruto Shippuuden 092 170.00MiB [0B8C17C4] 16159 7143 10.37TiB 63937
jawel , maar nooit meer van DBquote:
tja ik geloof het ook nog steeds niet , maarja dat zullen we wel merken na een week of 4 .quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom geloof ik dat toch niet......
das namelijk hun eigen doodsteek
is dat de moeite waard om te kijken of ?quote:In a dark future, the world is in ruin and everything is slowly crumbling away into dust. Humanity is almost extinct, while robots desperately seek out new parts to replace their rusting bodies. Their only hope for survival is to devour the one known as Casshern… or so they believe. Meanwhile, Casshern himself has lost all memory of his past. Why are these robots attacking him? Did he really kill the one known as Luna; the Sun that was called Moon? And why is he, alone, unaffected and undamaged by the ruin?
Alleen kijken voor de artstyle is de moeite al waard.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:07 schreef DJ_ het volgende:
Casshern Sins
[..]
is dat de moeite waard om te kijken of ?
Code Geass s2 zou eigenlijk een heel ander story worden, ware het niet de verschuiving van de uitzendtijd van 's avonds laat naar prime time.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef Sh0g het volgende:
Code Geass is tof. Seizoen 1 en seizoen 2 is zo nog beter. Wat een verhaal.
Heb net de 1e episode van Gundam 00 seizoen 1 gekeken en de setting spreekt me aan. Tof getekende characters ook.
El Cazador de la Bruja is een ietwat mystieke anime. Beetje western/mexicaanse stijl, maar vrij goed getekend en een interessant verhaal. Alleen weet ik niet of die 26 episodes lang kan boeien. Ik ben bij episode 5.
eps 1 net gekeken , die schopt wel kontquote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Alleen kijken voor de artstyle is de moeite al waard.
Ik zal het onthouden, bedanktquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:43 schreef Zeurberus het volgende:
The Third zwakt wat af maar wordt uiteindelijk wel interessant (zover ik het mij herinner)
Ergo Proxy al gecheckt, past ook wel in het 'de-wereld-is-naar-de-klote' scenario maar stijgt voor mij boven de rest uit.
Ik geloof dat Agaith nog vroeg om een realistische anime. Nu heb ik deze topic reeks in geen eeuwen meer gevolgd dus weet niet of je dit al gezien hebt maar:
Kimi Ga Nozomu Eien
is dan wel een aanrader
Yoko, uit Tengen Toppa Gurren Lagann.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
Ehm...Weet iemand van welke anime/manga/game zij vandaan komt?
[ afbeelding ]
Yoko van Gurren Lagannquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
Ehm...Weet iemand van welke anime/manga/game zij vandaan komt?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:38 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
misschien handig om in de op te keilen??
lijstje met animecon gangers?
Die is wel zeer slecht.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Cairon het volgende:
Naruto... befaamd om zijn kwaliteit...
Onthoud daarom altijd:
[ afbeelding ]
Hier ook niet...quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:34 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hier ook niet...
Ik wilde het opgooglen maar kwam toen deze tegen.
[ afbeelding ]
Het lijkt net alsof mensen hier speciaal naar zoeken.quote:
Dat is toch van bleach?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:34 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hier ook niet...
Ik wilde het opgooglen maar kwam toen deze tegen.
[ afbeelding ]
het wordt nu uit z'n verband gerukt..quote:Op zondag 25 januari 2009 01:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof mensen hier speciaal naar zoeken.
Want als je gewoon kijkt dan let je daar toch niet zo op?
Dan ben je meer naar het dialoog aan het luisteren enzo.
Qualityquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:20 schreef mschol het volgende:
[..]
het wordt nu uit z'n verband gerukt..
de zin opzich is niks geks mee als je de serie kijkt (dan weet je nml tegen wie dat wordt gezegd en waarom)
nu is het op een opzichzelf staande zin
Als ik mij niet vergis dan komt dat plaatje uit de Aishiteruze Baby anime en is dat Yuzuyu (~5 jaar oud).quote:Op zondag 25 januari 2009 15:42 schreef Jordy-B het volgende:
wie houdt er nou weer op zo'n manier een lepel vast?
goede keuze die recieverquote:Op zondag 25 januari 2009 21:49 schreef mschol het volgende:
* mschol weet wat voor audio spul hij gaat kopen voor bij tv/home cinema hoekje
Onkyo TX-SR606 + Harman Kardon HKTS 11 (5.1)
kosten: 728 euro exclusief kabels
ik kan meer, maar vind die 728 euro voorlopig echt meer dan voldoende...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
goede keuze die reciever, voor je speakers zou ik iets meer geld uitgeen als ik jouw was maarja
wil niet zeggen dat je dat kan natuurlijk
Ik daag je uit om het te proberen zo te eten, zonder te morsen...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis dan komt dat plaatje uit de Aishiteruze Baby anime en is dat Yuzuyu (~5 jaar oud).
[ afbeelding ]
Dat zet het verhaal weer in perspectief want als kleuter houd je je bestek nog niet altijd even handig vast.
Hahaha, denk maar niet dat peuters en kleuters altijd doen wat in volwassen ogen handig is.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik daag je uit om het te proberen zo te eten, zonder te morsen...
Dat gaat je waarschijnlijk zóveel moeite kosten dat je zelfs als peuter wel tot de conclusie zou komen dat het misschien handig is om je lepel anders vast te pakken.
volwassenen gaan dat idd lastig vinden, kinderen denk ik toch minderquote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat gaat je waarschijnlijk zóveel moeite kosten dat je zelfs als peuter wel tot de conclusie zou komen dat het misschien handig is om je lepel anders vast te pakken.
Ik ken een volwassene die zo met een vork eet.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, het ziet er naar uit dat ze een lepel vasthoudt dus het zou niet zo moeilijk moeten zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Al gezienquote:Op maandag 26 januari 2009 08:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ken een volwassene die zo met een vork eet.
Ik heb dit weekend Capcom's Resident Evil: Degeneration gezien en kan deze aanraden. Is gemaakt met dezelfde engine die voor FF:Advent Children en FF: Spirit Within is gebruikt. Heerlijke film vol met zombies en T-virussen en een G-virus
http://www.sonypictures.com/homevideo/residentevildegeneration/
[ afbeelding ]
Je hebt het niet geprobeerd, hè...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, het ziet er naar uit dat ze een lepel vasthoudt dus het zou niet zo moeilijk moeten zijn.
Makkelijk of handig eten is anders natuurlijk en de kans dat je morst is ook veel groter maar het valt wel te doen.
Hare hare yukai, fuck yeah.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Sh0g het volgende:
Btw, ik heb een DDR mat gekocht.
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=620&MaxId=0e65c2f1ab1081b0de8598405ce79a27
En heb nu ongeveer 160 Anime opening en ending nummers waar ik helemaal op los kan gaan.... op lite niveau, maximaal level 4.Ja, ik ben noob, maar ik leer snel.
De vriend van een huisgenoot van me doet al wat langer aan DDR en had mijn interesse opnieuw gewekt. Ik heb mijn huisgenoot, die inmiddels zelf ook stevig oefent, geintroduceerd tot de anime nummers, maar hij vond het maar songfestival muziek.Ik ben benieuwd of z'n vriend ermee kan omgaan. Het uiteindelijke doel wordt caramelldansen, level 10.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan meer, maar vind die 728 euro voorlopig echt meer dan voldoende...
aangezien er ~70 euro voor de kabels bij komt, zit ik rond de 800 euro...
maar wat zou jij doen qua speakers dan? (benieuwd naar, ik ga mijn keuze niet veranderen)
ziet er aardig uit (ben zelf absoluut niet gecharmeerd van die megazuilen)... maar 50 watt RMS voor je front/rear speakers?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.hermeselectronics.nl/product-41957/jbl-cs1500/
dat gaat je echt geld kosten , maar dan heb je ook wat
Ik weet uitstekend wat je bedoelt...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt het niet geprobeerd, hè...
En het gaat er niet om dat ze een lepel vasthoudt, maar hoe ze die lepel vasthoudt (onderhands)
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
Mooie MAD hier en deze is uitgevoerd door een gemaskerde met een viool.
zal ik een keer komen demo-enquote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Sh0g het volgende:
Btw, ik heb een DDR mat gekocht.
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=620&MaxId=0e65c2f1ab1081b0de8598405ce79a27
En heb nu ongeveer 160 Anime opening en ending nummers waar ik helemaal op los kan gaan.... op lite niveau, maximaal level 4.Ja, ik ben noob, maar ik leer snel.
De vriend van een huisgenoot van me doet al wat langer aan DDR en had mijn interesse opnieuw gewekt. Ik heb mijn huisgenoot, die inmiddels zelf ook stevig oefent, geintroduceerd tot de anime nummers, maar hij vond het maar songfestival muziek.Ik ben benieuwd of z'n vriend ermee kan omgaan. Het uiteindelijke doel wordt caramelldansen, level 10.
Misschien doe ik wel iets verkeerd maar ik krijg een login scherm als ik doorklik...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
ah jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel iets verkeerd maar ik krijg een login scherm als ik doorklik...
Kan je deze niet bekijken tenzij je je registreert ofzo?
Hahha, ik vind het best.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
zal ik een keer komen demo-en
Wat een extreem cool-ogende viool!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
quote:A story of obsessive love and constant pursue told over a 1000 year period. Escaping from a brother who had just ascended the throne, Yoshitsune, along with his servant, comes across a house in the middle of a desolate mountain. Oddly enough, only a young woman lives there, who seems to possess a very dark and ominous past.
It starts out with Kurou meeting the beautiful woman by the name of Kuromitsu, thus began a relationship which transcends life and memories. A journey of immortals and those who chase after it. The majority of this story takes place a few centuries into the future where Kurou is separated from Kuromitsu and is left without memories. He then begins a search for answers to as to who he is, why he is unable to die and who was the women he is so transfixed upon.
Dat probleem had ik ook (hoewel ik geen afkeer van mecha heb), alleen de serie bleek zo verslavend vanwege het achtergrondverhaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Cairon het volgende:
Geen van de eerdere Gundam series hebben me ooit aangesproken, en de enige Macross serie die ik echt goed vond was Macross Plus, en dat was een OVA (die ene met die synthetische popster...)
Seizoen 1 aan het kijken of seizoen 2?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Sh0g het volgende:
Gundam 00![]()
Ik vind het ook echt politiek waar ik het mee eens ben. Dat als er twee landen in oorlog zijn, je als oppermachtige onafhankelijke organisatie beide landen hun ass kicked, zodat ze uiteindelijk de vrede tekenen.Natuurlijk gaat dat niet werken in het echt helaas...
Het gaat voor beide seizoenen wel op, het verschil is alleen dat het politieke landschap wat is veranderd in seizoen 2 en de nadruk meer op militaire beslissingen komt te liggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Seizoen 1 aan het kijken of seizoen 2?
ik liep er een tijdje rond jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hahha, ik vind het best.![]()
Volgens mij loop jij ook wel eens op de uithof rond, of niet?
Ik ben chaos;head een beetje vergeten en nu ben ik al helemaal in de warquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef wdn het volgende:
Choas;Head is leuk. Lekker verwarrend. Alhoewel het einde niet echt memorabel valt te noemen (daar had ik meer van verwacht)
An extraordinary missive.quote:Dear (Redacted) Site Administrator,
This is Lantis Corporation.
We invest in the production committees of, and protect the IP of, the anime titles “Akikan”, “Asu no Yoichi”, “Sora o Miageru Shoujo” and “Kurokami”.
We have discovered that you appear to be using parts of our works on your site. We would like to request that you delete these parts, as soon as you have read this.
We do not permit any unauthorised images of our shows, of the characters or otherwise, in whole or in part, and expressly forbid the publication of such.
Regardless of whether the infringement is for profit or not for profit, it constitutes violation of our copyrights under Clause 1, Paragraph 23 of the Copyright Act.
Please be warned that should you not delete the infringing material we will be taking legal action against you.
Van Sankakuquote:Regarding the use of images of Sunrise products on the Internet:
On the Internet, even when not for commercial gain, or on a personal homepage, you may not use them.
We receive enquiries about permission such as “It’s not for profit” or “It’s a personal homepage”; even in these cases you can’t use them. On the Internet, even personal use constitutes “reproduction and distribution”, thus you cannot use any such images.
Regarding pictures or writing made yourself:
Even with pictures or writing made yourself, when incorporating Sunrise products they must not be distributed on the Internet.
Exceptions:
On our ISP we offer 5mb user homepages, wherein you may publish what you have made yourself.
Ik heb gezien, ik vond zeer mooi en interessant om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Toki o kakeru shôjo
[ afbeelding ]
Een kleine review:
Het gaat over Makoto Konno, een tomboy wiens leven normaal lijkt te verlopen totdat ze op een dag alleen maar pech kent. Op weg naar huis knalt ze met haar fiets tegen een trein. Totdat ze een moment later een vrouw aanrijdt die ze eerder passeerde. Ze ontdekt dat ze kan reizen door de tijd. Langzaamaan beseft ze dat haar daden niet enkel een positieve weerslag kent.
Wat volgt is een prachtig vormgegeven verhaal die qua sfeer sterk aan Studio Gibli (Spirited Away) doet denken.
9/10
m.3.3.wquote:Description (ANN)
The story is set in 19th century England and centers on a "fairy doctor" named Lydia. Her life takes a 180-degrees turn when she meets a legendary blue knight count named Edgar and his crew. He hires her as an adviser during his quest to obtain a treasured sword that was supposed to be handed down to him by his family.
Ik vond hem wat moeilijker te raten, en vind het een film die niet tipt aan 5 CM Per Second, Toki wo Kakeru Shoujo, Spirited Away, Princess Mononoke of zelfs xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume. Het is wel een 8/10, een diepgaande relatie tussen de twee en de plotse steeds groter (lijkende) afstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Is ''Hoshi no Koe - Voices of a Distant Star'' een beetje leuk?
Elfen Lied.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey wdn, heb je je ava hiervandaan?
[ afbeelding ]
Waar je wel aan moet denken is dat hij niet door een studio is gemaakt. Best indrukwekkend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik vond hem wat moeilijker te raten, en vind het een film die niet tipt aan 5 CM Per Second, Toki wo Kakeru Shoujo, Spirited Away, Princess Mononoke of zelfs xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume. Het is wel een 8/10, een diepgaande relatie tussen de twee en de plotse steeds groter (lijkende) afstand.
Elfen liedquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey wdn, heb je je ava hiervandaan?
[ afbeelding ]
second one hieroquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfen lied
Mijn eerste gekochte anime serie
morgen spul halen (als dus idd zwarte kleur binnen is, aangezien dat i.p.v. 2 weken nu "plotseling" 2 dagen duurt) en dan zal ik van het weekend wel fotootje makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef zquing het volgende:
nice, foto's van de setup?
maar daar ga je zeker veel plezier aan hebben. Komt dat setje er voornamelijk voor films of ook voor muziek?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen spul halen (als dus idd zwarte kleur binnen is, aangezien dat i.p.v. 2 weken nu "plotseling" 2 dagen duurt) en dan zal ik van het weekend wel fotootje maken
yep, mag ook wel voor ruim , moet precieze kosten nog horen(kabels haal ik er namelijk los bij), 800 euro (incl bekabeling)quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef zquing het volgende:
[..]
maar daar ga je zeker veel plezier aan hebben. Komt dat setje er voornamelijk voor films of ook voor muziek?
ik moet ook nog een keer een semifatsoenlijke 5.1 set aanschaffen, films zijn toch niet zo geweldig met 2.0quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, mag ook wel voor ruim , moet precieze kosten nog horen(kabels haal ik er namelijk los bij), 800 euro (incl bekabeling)
voornamelijk films... nauwelijks muziek
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als schermquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef wdn het volgende:
Ik heb een panasonic setje van 200 euro ofzo. Binnenkort komt mijn bonus binnen en dan ga ik denk ik ook eens iets aanschaffen waarmee ik de rest van mijn leven genoeg aan heb
mschol 40" maar? 92.519685 inch is veel mooier
Hmmmm, daar ben ik 't niet mee eens. Een goede CRT beamer geeft prima kwaliteit voor 1k en beamer is leuk met vriendenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als scherm
en nee beamers is imho niet geschikt om films op te kijken, tenzij je +10k erin pompt
niet mee eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als scherm
en nee beamers is imho niet geschikt om films op te kijken, tenzij je +10k erin pompt
Earl and Fairyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef zquing het volgende:
raad me een serie aan en ik zal de eerste ep kijken, alles kan, alles mag(mits 't maar een beetje te vinden is)
Spice and Wolfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:24 schreef zquing het volgende:
iemand spice and wolf gezien? Moet zeggen dat de serie wel potentie heeft
Moet zeggen dat ik veel minder verwachte toen ik er vanmorgen aan begon. Maar is een prima serie tot nu toequote:
Ik verwachtte er ook niet zo heel veel van, maar heb 't er toen maar van genomen en heb 'm in no-time afgekeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik veel minder verwachte toen ik er vanmorgen aan begon. Maar is een prima serie tot nu toe
Gundam 00.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef zquing het volgende:
raad me een serie aan en ik zal de eerste ep kijken, alles kan, alles mag(mits 't maar een beetje te vinden is)
het moest wel aan de voorwaarde makkelijk te vinden voldoenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gundam 00.
(ja, da's mecha, maar alles kan en alles mag)
je bent ook wel 'n beetje een doos hè...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef zquing het volgende:
[..]
het moest wel aan de voorwaarde makkelijk te vinden voldoen
hij staat al op mn pc hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je bent ook wel 'n beetje een doos hè...
Edit:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef zquing het volgende:
[..]
het moest wel aan de voorwaarde makkelijk te vinden voldoen
kuro kamiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef zquing het volgende:
Dat ziet er goed uit...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:41 schreef Crashcat het volgende:
Taiga is watching you
Haruhi is also watching you
Ik zie een saber en een rider onderaanquote:Op zondag 1 februari 2009 15:46 schreef wdn het volgende:
GTO is echt goed jaHeb ik hier op dvd liggen
Nieuwste aanwinst op DVD: Ghost in the Shell 2.
Nieuwste aanwinst #2 Cowon iAudio S9 Curve 16 gb
Ik hoop met deze 2 als thema:
[ afbeelding ]
en/of
[ afbeelding ]
Die is echt goed. Die van souleater is te drukquote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik zie een saber en een rider onderaan![]()
Je kunt 't proberen, maar je moet van het genre houden. Ik zocht 't niet echt verder te kijken na de eerste aflevering.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Darker Than Black (Kuro no Keiyakusha) de moeite waard om te downloaden?
Ik vond het verhaal best interessant, en zoals Quir het al aangaf, 'je moet van het genre houden'.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Darker Than Black (Kuro no Keiyakusha) de moeite waard om te downloaden?
nelquote:Op zondag 1 februari 2009 15:46 schreef wdn het volgende:
GTO is echt goed jaHeb ik hier op dvd liggen
Nieuwste aanwinst op DVD: Ghost in the Shell 2.
Nieuwste aanwinst #2 Cowon iAudio S9 Curve 16 gb
Ik hoop met deze 2 als thema:
[ afbeelding ]
Xam'd is geweldigquote:Op maandag 2 februari 2009 07:36 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Edit: Xam'd Lost Memories
Xam'd > Darker Than Black![]()
quote:10 years has passed since Japan had decided to leave the United Nations to go into isolation. They have completely blocked the islands with an ultra magnetic field which prevents anyone to see what is going inside, nor for people to travel in/out of the country. This was a result to opposing to a treaty which UN has passed, preventing the development of all bio and robot technology which has evolved drastically and has become a threat to the human beings. When Japan finally begins to move, the US government sends in a special force team SWORD, lead by a female commander Vexille, to investigate what is really happening inside the closed country. What has become of Japan? Why did this happen? What is Daiwa trying to do? Who is Maria, and why is she helping Vexille? Will Vexille be able to find out the answers to avoid the world from falling apart? One mystery leads to another which directs to the dramatic ending....
Oh, je had al eerder gepost. Was je ban d'r nou door gekomen?quote:
Tear was wel leuk ja, maar die serie werd wel erg kutquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:18 schreef Sh0g het volgende:
Tales of the abyss zit alweer op 18. Hoop doden ineens, als ze dood zijn tenminste...
Die Luke is wel een eerste klas moraalridder.
En Tear blijft een schatje desu no.
Lucky Starquote:
Toen ik genshiken voor het eerst had gezien wist ik niet wat ik zagquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:20 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Lucky Star![]()
Konata
Genshiken komt aardig in de buurt.
Ook met otaku's en school![]()
Ichigo Mashimaroquote:
Ik vond seizoen 2 beter dan 1quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:31 schreef Apogist het volgende:
[..]
Toen ik genshiken voor het eerst had gezien wist ik niet wat ik zag1 van mijn favoriete anime's. alhoewel de latere seizoenen wel minder waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
quote:Fumika is a girl with a job as a Shigofumi. This requires her to deliver letters from the dead; the last resort of relaying a deceased person's last message to his/her loved ones: family, friends or significant other. Together with her talking staff, Kanaka, she crosses the boundaries between the world of the living and the world of the dead in order to deliver the letters. But at some point, during a delivery, she gets seen by an old classmate who recognizes her. He then starts investigating what happened to her after she vanished from his class and why she is delivering letters from the dead. Based on a light novel series by Amamiya Ryo, illustrated by Poko.
Gewoon de eerste paar afleveringen kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:45 schreef zquing het volgende:
Towards the terra, is dat nog wat?
mn japans is niet meer wat 't geweest is, leg eens uitquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.nicovideo.jp/watch/sm1863770
Stelletje NL spammers op NIco NIco Douga
(toegegeven ik deed net zo hard mee xD )
Jah, alleen jammer van de laatste scene. Moesten ze echt zover van elkaar staanquote:
Er zijn er al 4 uit hè.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Whoei, Kara no Kyoukai bevalt mij erg goed, mooi geanimeerd en getekend/geschilderd...
De sfeer komt er echt goed in naar voren imo.![]()
De muziek komt volgens mij van de zelfde makers die ook Mai Hime hebben gedaan, tenminste dat idee heb ik. Klinkt wel goed moet ik zeggen... Nu maar wachten op de volgende aflevering.
Nico Nico Douga is een japanse youtube site. Om filmpjes te kunnen kijken moet je registreren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
[..]
mn japans is niet meer wat 't geweest is, leg eens uit
Ik heb er 5...quote:
Zeer goede serie imo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Begonnen aan ghost hound, helemaal mijn gerne (tot nu toe). Supergaafiemand?
echt... wtf waar mensen wel niet op lettenquote:Observant fans have counted the shots, and the top figure emerging is no less than 82 shots, which means a flash of underwear is displayed on average once every 18 seconds or so
Een echte otaku dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef mschol het volgende:
oke...
'feitje' over rosario to vampire Capu2:
[..]
echt... wtf waar mensen wel niet op letten
Wedden dat die info komt van iemand die het gecensureerd wil hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef mschol het volgende:
oke...
'feitje' over rosario to vampire Capu2:
[..]
echt... wtf waar mensen wel niet op letten
mja kan best idd..quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Wedden dat die info komt van iemand die het gecensureerd wil hebben?
Dat waren 2 verschillende censuristen die om en om moesten werkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mja kan best idd..
alleen was de chirio versie van RtV capu2 erg afwisselend wel en niet gecensureerd
gewoon een rerun zoals op de site vermeld staatquote:Op zondag 15 februari 2009 07:44 schreef wdn het volgende:
Melancholy of Haruhi-chan: trailer is uit (-> Shamisen)
[ afbeelding ]
April! Nieuwe Haruhi! Deze keer echt waar! Of zou het toch een rerun zijn?
Lees meer hier: http://www.animenewsnetwo(...)to-relaunch-in-april
Funimation heeft trouwens de rechten gekocht van
Bamboo Blade
Druaga
Dragonaut
grenadier? (zij is volgens mij bounty hunter)quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef BasOne het volgende:
Meisjes, ik zoek een titel van een anime, ik heb ooit eens 1 aflevering gezien en zoek de serie.
Komisch/actie/sci-fi-Fantasy serie
Meid met een bos hout voor de deur om je 3 winters mee warm te houden
Die een revolver heldin was, die werkte als bounty hunter of freelancer oid, was gloof ik ook een man/jongen die haar hielp met een katana van 4 meter lang.
Kan me de titel van de serie niet meer herinneren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
grenadier? (zij is volgens mij bounty hunter)
maar voor de rest ken ik de serie niet echt
Herladen is orgineelquote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Grenadier
Dat herladen was te fout, maar wel grappig
*ascendancy raadt trigun aan*
Hier in Nederland wel ja. Hangt er gewoon van af waar je het haalt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind anime DVD's zo belachelijk duur dat ik het weiger te kopen.
Ik heb Cowboy Bebob 2 dvd's kunnen bestellen bij Bol.com voor 12.50 pet stuk, deel 1-4 en 5-8, voordat ze niet meer beschikbaar waren.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
Dan kijk je op de verkeerde plekkenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
wat vind je duur?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
een gemiddelde R1 dvd, van een serie, kost je ook zo 20-25 dollar (wat nu cheap is, maar normaal gesproken is het ook bijna 20 euro p/s, en das best aan de prijs voor 4 afleveringenquote:
Als de prijs een issue is lijkt me dat je geen problemen zou moeten hebben met 2de handse dvd's.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wat vind je duur?
[..]
een gemiddelde R1 dvd, van een serie, kost je ook zo 20-25 dollar (wat nu cheap is, maar normaal gesproken is het ook bijna 20 euro p/s, en das best aan de prijs voor 4 afleveringen)
Je bent zo goed dat als je een vrouw was ik je zou kussenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
i'm goood![]()
![]()
en dat terwijl ik em dus nog niet gezien heb
wat ik dus zeg over US (R1): de losse dvd's zijn 'prijzig' (denk nu een euro of 15, "normaal" een euro of 19)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Als de prijs een issue is lijkt me dat je geen problemen zou moeten hebben met 2de handse dvd's.
Plus complete series/boxen kopen is een stuk goedkoper dan losse dvd's. Bijvoorbeeld de Nana 5 dvd box set (Mediamarkt; er zijn er 5 meen ik), de Samurai Champloo 6 dvd boxset (FFR) of de Genshiken s1 boxset (MM) zijn regelmaig voor een 54 euro (of iets meer) te vinden in Nederland en dan heb je gewoon een goede deal.
En zo heb ik ook de boxsets van Lain, Please Teacher en Haibane ooit voor een 20 of 25 euro op de kop getikt (in Nederland).
En dan hebben we het nog niet eens over bestellen in Australie of Amerika.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:02 schreef Crashcat het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik Akihabara onveilig maken
Van die school jurkjes afblijven héquote:Op maandag 16 februari 2009 16:02 schreef Crashcat het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik Akihabara onveilig maken
Ken 't van naam, maar leek me niet echt wat..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef zquing het volgende:
iemand rideback aan 't kijken? Goede eerste 5 minuten, vraag me af of de rest ook zo tof is
Rideback heeft toch pas 5 episodes gesubbed?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef zquing het volgende:
iemand rideback aan 't kijken? Goede eerste 5 minuten, vraag me af of de rest ook zo tof is
volgens mij wel, vind de characterdesign alleen wat minder, verhaal boeit me niet echt, maar de als character development nog goed gaat worden dan kan dit wel een goede serie worden. Maar ik heb pas de eerste 10 minuten gezienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Rideback heeft toch pas 5 episodes gesubbed?
Ik ben bezig met Chromed Shelled Regios, ook pas 5 episodes uit.Het ziet er zeer gelikt uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij wel, vind de characterdesign alleen wat minder, verhaal boeit me niet echt, maar de als character development nog goed gaat worden dan kan dit wel een goede serie worden. Maar ik heb pas de eerste 10 minuten gezien
Ik gebruik Gss, ze zijn erg snel en het zijn goede subs.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef Sh0g het volgende:
Ik ben bij Gundam 00 S2 gewoon doorgegaan met Conclave-Mendoi, alleen zie ik dat ze zijn blijven steken bij 11 terwijl andere subbers al bij 19 zijn. Wanneer ik ga overstappen, welke is dan aan te raden? SHS of gSS? Met SHS ben ik goed bekend, maar ook met het feit dat ze het soms ineens laten afweten. Hopelijk gaat Menclave gewoon verder.
Ernstig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef Sh0g het volgende:
Penisgrappen zijn al wel langsgekomenkan ook niet anders.
en de goede groups doen dat welquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:05 schreef Sh0g het volgende:
Een hoop fansubs gaan zich daar niets van aantrekken hoor. Don't worry.
want er zijn ook goede groepen die dat wat ruim nemen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:08 schreef zquing het volgende:
[..]
en de echt goede groups doen dat wel
HS , frontpage van de narutofan page in een grote lap tekst staan twee links eentje voor de 480p en een andere voor de 1080p versie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
want er zijn ook goede groepen die dat wat ruim nemen..
en het lijkt voor naruto bij dattabyo wel gedaan helaas
waar moet ik nou m'n naruto afleveringen vandaan halen?
Ik kijk HorribleSubs, bevalt me welquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
want er zijn ook goede groepen die dat wat ruim nemen..
en het lijkt voor naruto bij dattabyo wel gedaan helaas
waar moet ik nou m'n naruto afleveringen vandaan halen?
Funimation heeft het met soul eater anders behoorlijk moeilijk gemaakt. Ik was betrokken bij SEF, maar die kregen serieuze shit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:05 schreef Sh0g het volgende:
Een hoop fansubs gaan zich daar niets van aantrekken hoor. Don't worry.
FMA 2 is toch wel een iets ander verhaal dan Soul Eater.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Funimation heeft het met soul eater anders behoorlijk moeilijk gemaakt. Ik was betrokken bij SEF, maar die kregen serieuze shit.
@zquing: Waarom, funimation biedt het hier over maanden zeer duur op DVD aan. Aan anime streamen doe niet, dat doet gewoon afbreuk aan de kwaliteit. Zeker als het door Bones geanimeerd wordt.
Daarnaast zijn DVD's een ramp met typesetting
In wel opzicht is het anders? Zelfde studio, zelfde licenser. Daarnaast heeft licensen natuurlijk weinig te maken met de anime.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef msnk het volgende:
[..]
FMA 2 is toch wel een iets ander verhaal dan Soul Eater.
serie nooit afgekeken omdat ayako ermee kaptequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Bakakame het volgende:
Net OVA1 van Seto no Hanayome gezien..
Prachtig, ik weet weer waarom ik van Seto houd![]()
![]()
Vreemd, ik vond toevallig gister een batch, met alle 26 eps van Ayako..?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
serie nooit afgekeken omdat ayako ermee kapte
overigens vond ik em na de helft echt veel zwakker dan het begin
Wel?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:50 schreef Sh0g het volgende:
Eindelijk is ook Gunslinger Girl seizoen 2 volledig gesubbed. En ja het is rommel in vergelijking met het eerste seizoen, maar ik was er mee begonnen en maak 'em nu af ook.
OVA 2 is ook geweldig,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Bakakame het volgende:
Net OVA1 van Seto no Hanayome gezien..
Prachtig, ik weet weer waarom ik van Seto houd![]()
![]()
waarom zoveel tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:37 schreef BasOne het volgende:
Ken die serie niet, ben momenteel een paar series aan het kijken.
Tytania
Tactical Roar
Kiss Dum :Engage Planet
Sora wo Kakeru Shoujo
Chrome Shelled Regios
Gigantic Formula
Idolm@ster
Oh, dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zoveel tegelijkertijd?
dat kijkt toch zwaar kut?
Een aantal series kijken die nog 'on air' zijn lukt nog wel zonder dat je het gaat tegenstaan. Ongeveer 5-6 series als er een paar groepen bij zitten die hun tijd nemen om te releasen. Zodat je ongeveer 4/5 afl. per week kijkt, dat valt nog mee imo. Hangt ook van de serie af eigenlijk, als je veel series kijkt met dezelfde raakvlakken/genres dan gaat het je snel tegenstaan, mij mij iig wel...quote:Op zondag 22 februari 2009 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
Neuh valt wel meequote:Op zondag 22 februari 2009 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
Ken je Dad's Army?quote:Op zondag 22 februari 2009 02:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee
Kijk ook nog een paar andere series tussendoor, M*A*S*H*, House, Stargate, BSG, ST:NG, ST:V, ST:DS9, X-Files
Ik heb momenteel een combinatie van deze 2;quote:
als ik zo de site van logitech bekijk dan denk ik van niet...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee hoor.
Ik heb trouwens die muis uit jouw set (MX Revolution). Echt 'n fijn ding.
Weet jij toevallig of dat toetsenbord ook los te koop is?
ik heb 96GB aan pokemon afleveringen liggenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef msnk het volgende:
Ik zit Pokémon Chronicles te kijken () en ik vind het tot nu toe best wel leuk (
). Het zijn 'maar' 22 afleveringen, dus qua lengte valt het wel mee.
Dit zijn specials die de verhalen vertellen die in de originele Pokémon serie niet ter sprake kwamen. Ze zijn wel in het Engels, dat is een beetje jammer maar het klinkt beter dan de Nederlandse dubs wat ik gewend ben.
Zo keert Brock bijvoorbeeld terug naar de Pewter City Gym, dat nu in het bezit is van zijn moeder_! En het is een water gym geworden
Ik voel me weer kind
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 96GB aan pokemon afleveringen liggen
Ik heb op dit moment alleen seizoen 1 en 2 binnenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 96GB aan pokemon afleveringen liggen
et was freeleech periode bij een bekende downloadsite en had nog wat ruimte over op m'n 1TB schijfquote:
hehe, maar de films vind ik stiekem wel leuk eigenlijk. Hoewel ik de serie ook wel kijk als 't op tv isquote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
et was freeleech periode bij een bekende downloadsite en had nog wat ruimte over op m'n 1TB schijf
overigens: niet alleen afleveringen maar ook de films enzo
idem overigens voor digimon
Klinkt interessant. Ga ik ff checken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Toki o kakeru shôjo
[ afbeelding ]
Een kleine review:
Het gaat over Makoto Konno, een tomboy wiens leven normaal lijkt te verlopen totdat ze op een dag alleen maar pech kent. Op weg naar huis knalt ze met haar fiets tegen een trein. Totdat ze een moment later een vrouw aanrijdt die ze eerder passeerde. Ze ontdekt dat ze kan reizen door de tijd. Langzaamaan beseft ze dat haar daden niet enkel een positieve weerslag kent.
Wat volgt is een prachtig vormgegeven verhaal die qua sfeer sterk aan Studio Gibli (Spirited Away) doet denken.
9/10
Die is wel oké, maar je moet er niet teveel van verwachten.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Ga ik ff checken.
Voor een tussendoortje zal het wel ok zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Die is wel oké, maar je moet er niet teveel van verwachten.
hoeveel TB? ik heb 4x een samsung spinpoint F1 103UJ (= efffectief 930GB per stuk)quote:Op maandag 23 februari 2009 05:22 schreef msnk het volgende:
mschol, ik heb geen vrije ruimte meer! Hoeveel TB heb jij
?
Trouwens, doos uh.. torrents is altijd 'freeleech' als je gewoon eerst uitlogt. Veel mensen weten dit nog niet denk ik
ik zie het al voor me dat ik over een aantal jaar een 19" rackheb staan met allemaal storageworks servers met 16x1TB per server)quote:
ik heb het dan ook niet over externe discs maar interne, gooi die vervolgens in hot swap unit... dat mag geen probleem vormen, chkdsk voer ik toch niet uitquote:Op maandag 23 februari 2009 09:41 schreef wdn het volgende:
Oh maar volle externe discs kunnen ook van de stroom af he.
Externe discs die ik heb opgeschoond en dus echt vol ziiten met series die ik herkijkbaar vind (en dat zijn er veel) worden de series van in een txt'tje gezet en op een usb stick geplaatst zodat ik ze makkelijk kan terugvinden. Maar aan stroom kosten die me niks
Plus ik werd het zat om 2 uur te moeten wachten tot fschk klaar was met het scannen van 1tb drives. Iedere 20x dat ik een reboot deed. Per schijf. En het waren er meer dan 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |