ziet er aardig uit (ben zelf absoluut niet gecharmeerd van die megazuilen)... maar 50 watt RMS voor je front/rear speakers?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.hermeselectronics.nl/product-41957/jbl-cs1500/
dat gaat je echt geld kosten , maar dan heb je ook wat
Ik weet uitstekend wat je bedoelt...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt het niet geprobeerd, hè...
En het gaat er niet om dat ze een lepel vasthoudt, maar hoe ze die lepel vasthoudt (onderhands)
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
Mooie MAD hier en deze is uitgevoerd door een gemaskerde met een viool.
zal ik een keer komen demo-enquote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Sh0g het volgende:
Btw, ik heb een DDR mat gekocht.
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=620&MaxId=0e65c2f1ab1081b0de8598405ce79a27
En heb nu ongeveer 160 Anime opening en ending nummers waar ik helemaal op los kan gaan.... op lite niveau, maximaal level 4.Ja, ik ben noob, maar ik leer snel.
De vriend van een huisgenoot van me doet al wat langer aan DDR en had mijn interesse opnieuw gewekt. Ik heb mijn huisgenoot, die inmiddels zelf ook stevig oefent, geintroduceerd tot de anime nummers, maar hij vond het maar songfestival muziek.Ik ben benieuwd of z'n vriend ermee kan omgaan. Het uiteindelijke doel wordt caramelldansen, level 10.
Misschien doe ik wel iets verkeerd maar ik krijg een login scherm als ik doorklik...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
ah jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel iets verkeerd maar ik krijg een login scherm als ik doorklik...
Kan je deze niet bekijken tenzij je je registreert ofzo?
Hahha, ik vind het best.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
zal ik een keer komen demo-en
Wat een extreem cool-ogende viool!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
quote:A story of obsessive love and constant pursue told over a 1000 year period. Escaping from a brother who had just ascended the throne, Yoshitsune, along with his servant, comes across a house in the middle of a desolate mountain. Oddly enough, only a young woman lives there, who seems to possess a very dark and ominous past.
It starts out with Kurou meeting the beautiful woman by the name of Kuromitsu, thus began a relationship which transcends life and memories. A journey of immortals and those who chase after it. The majority of this story takes place a few centuries into the future where Kurou is separated from Kuromitsu and is left without memories. He then begins a search for answers to as to who he is, why he is unable to die and who was the women he is so transfixed upon.
Dat probleem had ik ook (hoewel ik geen afkeer van mecha heb), alleen de serie bleek zo verslavend vanwege het achtergrondverhaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Cairon het volgende:
Geen van de eerdere Gundam series hebben me ooit aangesproken, en de enige Macross serie die ik echt goed vond was Macross Plus, en dat was een OVA (die ene met die synthetische popster...)
Seizoen 1 aan het kijken of seizoen 2?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Sh0g het volgende:
Gundam 00![]()
Ik vind het ook echt politiek waar ik het mee eens ben. Dat als er twee landen in oorlog zijn, je als oppermachtige onafhankelijke organisatie beide landen hun ass kicked, zodat ze uiteindelijk de vrede tekenen.Natuurlijk gaat dat niet werken in het echt helaas...
Het gaat voor beide seizoenen wel op, het verschil is alleen dat het politieke landschap wat is veranderd in seizoen 2 en de nadruk meer op militaire beslissingen komt te liggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Seizoen 1 aan het kijken of seizoen 2?
ik liep er een tijdje rond jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hahha, ik vind het best.![]()
Volgens mij loop jij ook wel eens op de uithof rond, of niet?
Ik ben chaos;head een beetje vergeten en nu ben ik al helemaal in de warquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef wdn het volgende:
Choas;Head is leuk. Lekker verwarrend. Alhoewel het einde niet echt memorabel valt te noemen (daar had ik meer van verwacht)
An extraordinary missive.quote:Dear (Redacted) Site Administrator,
This is Lantis Corporation.
We invest in the production committees of, and protect the IP of, the anime titles “Akikan”, “Asu no Yoichi”, “Sora o Miageru Shoujo” and “Kurokami”.
We have discovered that you appear to be using parts of our works on your site. We would like to request that you delete these parts, as soon as you have read this.
We do not permit any unauthorised images of our shows, of the characters or otherwise, in whole or in part, and expressly forbid the publication of such.
Regardless of whether the infringement is for profit or not for profit, it constitutes violation of our copyrights under Clause 1, Paragraph 23 of the Copyright Act.
Please be warned that should you not delete the infringing material we will be taking legal action against you.
Van Sankakuquote:Regarding the use of images of Sunrise products on the Internet:
On the Internet, even when not for commercial gain, or on a personal homepage, you may not use them.
We receive enquiries about permission such as “It’s not for profit” or “It’s a personal homepage”; even in these cases you can’t use them. On the Internet, even personal use constitutes “reproduction and distribution”, thus you cannot use any such images.
Regarding pictures or writing made yourself:
Even with pictures or writing made yourself, when incorporating Sunrise products they must not be distributed on the Internet.
Exceptions:
On our ISP we offer 5mb user homepages, wherein you may publish what you have made yourself.
Ik heb gezien, ik vond zeer mooi en interessant om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Toki o kakeru shôjo
[ afbeelding ]
Een kleine review:
Het gaat over Makoto Konno, een tomboy wiens leven normaal lijkt te verlopen totdat ze op een dag alleen maar pech kent. Op weg naar huis knalt ze met haar fiets tegen een trein. Totdat ze een moment later een vrouw aanrijdt die ze eerder passeerde. Ze ontdekt dat ze kan reizen door de tijd. Langzaamaan beseft ze dat haar daden niet enkel een positieve weerslag kent.
Wat volgt is een prachtig vormgegeven verhaal die qua sfeer sterk aan Studio Gibli (Spirited Away) doet denken.
9/10
m.3.3.wquote:Description (ANN)
The story is set in 19th century England and centers on a "fairy doctor" named Lydia. Her life takes a 180-degrees turn when she meets a legendary blue knight count named Edgar and his crew. He hires her as an adviser during his quest to obtain a treasured sword that was supposed to be handed down to him by his family.
Ik vond hem wat moeilijker te raten, en vind het een film die niet tipt aan 5 CM Per Second, Toki wo Kakeru Shoujo, Spirited Away, Princess Mononoke of zelfs xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume. Het is wel een 8/10, een diepgaande relatie tussen de twee en de plotse steeds groter (lijkende) afstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Is ''Hoshi no Koe - Voices of a Distant Star'' een beetje leuk?
Elfen Lied.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey wdn, heb je je ava hiervandaan?
[ afbeelding ]
Waar je wel aan moet denken is dat hij niet door een studio is gemaakt. Best indrukwekkend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik vond hem wat moeilijker te raten, en vind het een film die niet tipt aan 5 CM Per Second, Toki wo Kakeru Shoujo, Spirited Away, Princess Mononoke of zelfs xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume. Het is wel een 8/10, een diepgaande relatie tussen de twee en de plotse steeds groter (lijkende) afstand.
Elfen liedquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey wdn, heb je je ava hiervandaan?
[ afbeelding ]
second one hieroquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfen lied
Mijn eerste gekochte anime serie
morgen spul halen (als dus idd zwarte kleur binnen is, aangezien dat i.p.v. 2 weken nu "plotseling" 2 dagen duurt) en dan zal ik van het weekend wel fotootje makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef zquing het volgende:
nice, foto's van de setup?
maar daar ga je zeker veel plezier aan hebben. Komt dat setje er voornamelijk voor films of ook voor muziek?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen spul halen (als dus idd zwarte kleur binnen is, aangezien dat i.p.v. 2 weken nu "plotseling" 2 dagen duurt) en dan zal ik van het weekend wel fotootje maken
yep, mag ook wel voor ruim , moet precieze kosten nog horen(kabels haal ik er namelijk los bij), 800 euro (incl bekabeling)quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef zquing het volgende:
[..]
maar daar ga je zeker veel plezier aan hebben. Komt dat setje er voornamelijk voor films of ook voor muziek?
ik moet ook nog een keer een semifatsoenlijke 5.1 set aanschaffen, films zijn toch niet zo geweldig met 2.0quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, mag ook wel voor ruim , moet precieze kosten nog horen(kabels haal ik er namelijk los bij), 800 euro (incl bekabeling)
voornamelijk films... nauwelijks muziek
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als schermquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef wdn het volgende:
Ik heb een panasonic setje van 200 euro ofzo. Binnenkort komt mijn bonus binnen en dan ga ik denk ik ook eens iets aanschaffen waarmee ik de rest van mijn leven genoeg aan heb
mschol 40" maar? 92.519685 inch is veel mooier
Hmmmm, daar ben ik 't niet mee eens. Een goede CRT beamer geeft prima kwaliteit voor 1k en beamer is leuk met vriendenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als scherm
en nee beamers is imho niet geschikt om films op te kijken, tenzij je +10k erin pompt
niet mee eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als scherm
en nee beamers is imho niet geschikt om films op te kijken, tenzij je +10k erin pompt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |