abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65424940
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

http://www.hermeselectronics.nl/product-41957/jbl-cs1500/

dat gaat je echt geld kosten , maar dan heb je ook wat
ziet er aardig uit (ben zelf absoluut niet gecharmeerd van die megazuilen)... maar 50 watt RMS voor je front/rear speakers?
  maandag 26 januari 2009 @ 17:19:44 #102
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65425957
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt het niet geprobeerd, hè...

En het gaat er niet om dat ze een lepel vasthoudt, maar hoe ze die lepel vasthoudt (onderhands)
Ik weet uitstekend wat je bedoelt...
Heb wel geen cornflakes of iets in die geest bij de hand dus ik kan het niet echt testen, maar ik heb heb droog met een lepel geprobeerd. Ik zeg daarom nog steeds, makkelijk of handig is zeker anders maar het valt toch te doen. Ik zou het in ieder geval niet als gewoonte aannemen om zo bestek vast te houden nee.

Kinderen zo klein of kleiner heb ik wel eens zo vreemd bestek zien vasthouden en hop daar ging de ketchup of wat dan ook op de wang of overal behalve in de mond... Was het een volwassene geweest oke, maar in dit geval vind ik het niet zo raar. Het mist ook context, 't is al weer een tijdje geleden sinds ik die serie heb gezien. Zal het weer even moeten opzoeken...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_65426947
Mooie MAD hier en deze is uitgevoerd door een gemaskerde met een viool.
なんだっけ
pi_65435164
Klinkt heel erg goed Crashcat.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_65439946
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:

die eerste is echt catchy
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 27 januari 2009 @ 02:25:49 #106
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_65443769
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Sh0g het volgende:
Btw, ik heb een DDR mat gekocht.
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=620&MaxId=0e65c2f1ab1081b0de8598405ce79a27
En heb nu ongeveer 160 Anime opening en ending nummers waar ik helemaal op los kan gaan.... op lite niveau, maximaal level 4. Ja, ik ben noob, maar ik leer snel.
De vriend van een huisgenoot van me doet al wat langer aan DDR en had mijn interesse opnieuw gewekt. Ik heb mijn huisgenoot, die inmiddels zelf ook stevig oefent, geintroduceerd tot de anime nummers, maar hij vond het maar songfestival muziek. Ik ben benieuwd of z'n vriend ermee kan omgaan. Het uiteindelijke doel wordt caramelldansen, level 10.
zal ik een keer komen demo-en
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:56:42 #107
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65450152
quote:
Misschien doe ik wel iets verkeerd maar ik krijg een login scherm als ik doorklik...
Kan je deze niet bekijken tenzij je je registreert ofzo?
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:00:46 #108
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_65452041
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Misschien doe ik wel iets verkeerd maar ik krijg een login scherm als ik doorklik...
Kan je deze niet bekijken tenzij je je registreert ofzo?
ah ja
voor niconico douga moet je je idd registreren voordat je video's kan kijken afaik
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:09:38 #109
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_65452325
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 02:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

zal ik een keer komen demo-en
Hahha, ik vind het best.
Volgens mij loop jij ook wel eens op de uithof rond, of niet?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:29:43 #110
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_65455339
quote:
Wat een extreem cool-ogende viool!

Ik ben vandaag begonnen met Casshern Sins... en inderdaad visueel gezien spreekt het me heel erg aan. De retro-futuristische stijl hebben ze goed weten te integreren in de wat moderne landschappen en acties van de personages, waardoor het niet uit zijn plaats valt.

Chaos Head heb ik laatst ook binnen gehaald... is dat iets?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:34:49 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65455541
Choas;Head is leuk. Lekker verwarrend. Alhoewel het einde niet echt memorabel valt te noemen (daar had ik meer van verwacht)

Kurozuka kan ik ook aanraden trouwens. Van de week gekeken (moet nog 1.5 episodes)
quote:
A story of obsessive love and constant pursue told over a 1000 year period. Escaping from a brother who had just ascended the throne, Yoshitsune, along with his servant, comes across a house in the middle of a desolate mountain. Oddly enough, only a young woman lives there, who seems to possess a very dark and ominous past.

It starts out with Kurou meeting the beautiful woman by the name of Kuromitsu, thus began a relationship which transcends life and memories. A journey of immortals and those who chase after it. The majority of this story takes place a few centuries into the future where Kurou is separated from Kuromitsu and is left without memories. He then begins a search for answers to as to who he is, why he is unable to die and who was the women he is so transfixed upon.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:43:37 #112
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_65455893
Mijn probleem met anime is dat mijn smaak zo verschrikkelijk onvoorspelbaar is.

Ik ben verzot op Ghost in the Shell the Stand Alone Complex. Ik heb weggedroomd bij .Hack//Sign. Hield van Petshop of Horrors, en ik neurie nog steeds de muziek mee uit The Big O...

maar series als Naruto, Code Geass, alle opvolgers van .Hack//Sign vind ik niet te pruimen. Scrapped Princess net zo erg. Serial Experiments Lain was een verschrikking, net als BoogeyPoop Phantom. Samurai Champloo, ook niet mijn ding.

Ik kan niet bij voorbaat zeggen dat bepaalde genres me meer aanspreken dan andere genres, zelfs qua tekenstijl zit er niet echt een vaste lijn in. Mjah, ik heb een voorkeur voor stylistisch, maar dan ook weer met mate. Cyborg 009 en Astro Boy vind ik niets, maar Metropolis en Casshern Sins dan juist weer wel.
I'm hungry!
pi_65457573
Heb je Gundam 00 al gezien?

Het is een mecha-serie, maar het deed me eigenlijk behoorlijk denken aan GITS-SAC, omdat de politiek zo'n grote rol speelt. De serie draait om actie (zoals GITS), maar de verhaallijn is uitgebreid en goed uitgewerkt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:31:44 #114
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_65457726
Geen van de eerdere Gundam series hebben me ooit aangesproken, en de enige Macross serie die ik echt goed vond was Macross Plus, en dat was een OVA (die ene met die synthetische popster...)
I'm hungry!
pi_65458967
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Cairon het volgende:
Geen van de eerdere Gundam series hebben me ooit aangesproken, en de enige Macross serie die ik echt goed vond was Macross Plus, en dat was een OVA (die ene met die synthetische popster...)
Dat probleem had ik ook (hoewel ik geen afkeer van mecha heb), alleen de serie bleek zo verslavend vanwege het achtergrondverhaal.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:12:27 #116
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_65459227
Gundam 00

Ik vind het ook echt politiek waar ik het mee eens ben. Dat als er twee landen in oorlog zijn, je als oppermachtige onafhankelijke organisatie beide landen hun ass kicked, zodat ze uiteindelijk de vrede tekenen. Natuurlijk gaat dat niet werken in het echt helaas...
pi_65466937
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Sh0g het volgende:
Gundam 00

Ik vind het ook echt politiek waar ik het mee eens ben. Dat als er twee landen in oorlog zijn, je als oppermachtige onafhankelijke organisatie beide landen hun ass kicked, zodat ze uiteindelijk de vrede tekenen. Natuurlijk gaat dat niet werken in het echt helaas...
Seizoen 1 aan het kijken of seizoen 2?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_65467139
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Seizoen 1 aan het kijken of seizoen 2?
Het gaat voor beide seizoenen wel op, het verschil is alleen dat het politieke landschap wat is veranderd in seizoen 2 en de nadruk meer op militaire beslissingen komt te liggen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:18:50 #119
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_65467783
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Hahha, ik vind het best.
Volgens mij loop jij ook wel eens op de uithof rond, of niet?
ik liep er een tijdje rond ja
meestal vanwege de anime avonden op UvU en HSU lol
allleen nu ga ik er nie meer heen
  † In Memoriam † dinsdag 27 januari 2009 @ 20:24:12 #120
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_65467997
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef wdn het volgende:
Choas;Head is leuk. Lekker verwarrend. Alhoewel het einde niet echt memorabel valt te noemen (daar had ik meer van verwacht)
Ik ben chaos;head een beetje vergeten en nu ben ik al helemaal in de war Laatste 2 eps moet ik nog..

En denk ik Death Note rewatchen of zo.. Bijna niks is van zulke uitmuntende kwaliteit
:')
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:34:20 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65468431
Heb je de death note films al gezien? Kan ik ook aanraden.
pi_65538118
ben ik even 3 weekjes weg zijn jullie maar anderhalf topic verder....................
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:18:44 #123
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_65538141
Het is hier dood
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_65538353
quote:
Dear (Redacted) Site Administrator,

This is Lantis Corporation.

We invest in the production committees of, and protect the IP of, the anime titles “Akikan”, “Asu no Yoichi”, “Sora o Miageru Shoujo” and “Kurokami”.

We have discovered that you appear to be using parts of our works on your site. We would like to request that you delete these parts, as soon as you have read this.

We do not permit any unauthorised images of our shows, of the characters or otherwise, in whole or in part, and expressly forbid the publication of such.

Regardless of whether the infringement is for profit or not for profit, it constitutes violation of our copyrights under Clause 1, Paragraph 23 of the Copyright Act.

Please be warned that should you not delete the infringing material we will be taking legal action against you.
An extraordinary missive.

Sunrise offer similar warnings:

quote:
Regarding the use of images of Sunrise products on the Internet:

On the Internet, even when not for commercial gain, or on a personal homepage, you may not use them.

We receive enquiries about permission such as “It’s not for profit” or “It’s a personal homepage”; even in these cases you can’t use them. On the Internet, even personal use constitutes “reproduction and distribution”, thus you cannot use any such images.

Regarding pictures or writing made yourself:

Even with pictures or writing made yourself, when incorporating Sunrise products they must not be distributed on the Internet.

Exceptions:

On our ISP we offer 5mb user homepages, wherein you may publish what you have made yourself.
Van Sankaku

Gaat over de volgende anime's:Akikan

• Kurokami
  • Asu no Yoichi
  • Sora wo Kakeru Shoujo
  • Sora o Miageru Shoujo no Hitomi ni Utsuru Sekai
  • なんだっけ
    pi_65539167
    Toki o kakeru shôjo

Een kleine review:
    Het gaat over Makoto Konno, een tomboy wiens leven normaal lijkt te verlopen totdat ze op een dag alleen maar pech kent. Op weg naar huis knalt ze met haar fiets tegen een trein. Totdat ze een moment later een vrouw aanrijdt die ze eerder passeerde. Ze ontdekt dat ze kan reizen door de tijd. Langzaamaan beseft ze dat haar daden niet enkel een positieve weerslag kent.

Wat volgt is een prachtig vormgegeven verhaal die qua sfeer sterk aan Studio Gibli (Spirited Away) doet denken.

9/10
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      donderdag 29 januari 2009 @ 18:53:49 #126
    237877 Kuwaro
    Walkin down the street....
    pi_65539261
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
    Toki o kakeru shôjo

[ afbeelding ]

Een kleine review:
    Het gaat over Makoto Konno, een tomboy wiens leven normaal lijkt te verlopen totdat ze op een dag alleen maar pech kent. Op weg naar huis knalt ze met haar fiets tegen een trein. Totdat ze een moment later een vrouw aanrijdt die ze eerder passeerde. Ze ontdekt dat ze kan reizen door de tijd. Langzaamaan beseft ze dat haar daden niet enkel een positieve weerslag kent.

Wat volgt is een prachtig vormgegeven verhaal die qua sfeer sterk aan Studio Gibli (Spirited Away) doet denken.

9/10
    Ik heb gezien, ik vond zeer mooi en interessant om naar te kijken.
    I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
    pi_65539310
    Oeps. Ik merk dat ik het woord totdat wat te vaak heb gebruikt.
      donderdag 29 januari 2009 @ 19:05:57 #128
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_65539678
    asskicker14: gezien en kan het abbbbbbbbbbbsoluuut aanraden,
    Is trouwens al eens langsgekomen in deze reeks in het verleden

Ben op dit moment bezig met iets anders dat ik kan aanraden: Earl and Fairy.
    quote:
    Description (ANN)
    The story is set in 19th century England and centers on a "fairy doctor" named Lydia. Her life takes a 180-degrees turn when she meets a legendary blue knight count named Edgar and his crew. He hires her as an adviser during his quest to obtain a treasured sword that was supposed to be handed down to him by his family.
    m.3.3.w
    pi_65539742
    Hoe heet die anime?
    Hakushaku to Yousei, dus.

Girl Who Leapt Through Time 9/10! Heel erg mooie film met diepgang!
      donderdag 29 januari 2009 @ 19:13:25 #130
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_65539991
    Staat net boven het plaatje Ge4e
    hihihihihihi

verdomme hij kent gewoon de japanse titel
    pi_65540092
    http://myanimelist.net
    -> Rechtsboven zoeken
    -> Character
    -> Lydia
    - Twee resultaten -

pi_65540239
    Iemand hier die Karas: The Prophecy gezien heeft.
    Ik sta op het punt om dit te downloaden en vroeg me af of dat mijn bandbreedte waard is?
    pi_65540719
    Is ''Hoshi no Koe - Voices of a Distant Star'' een beetje leuk?
      donderdag 29 januari 2009 @ 19:31:51 #134
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_65540738
    Karas. Staat volgens boxt op mijn systeem maar nog niet gezien denk ik
    commentaar op box:
    - awesome
    - You know an anime is good when you have to watch the 1st episode again immediately after finishing the series to figure out the stuff you didn't understand the first time.
    - So... I bought the 1st Dvd of this out of a pawn shop for 3 dollars. It made little sense, but was interesting enough to have me intrigued. Having since seen the whole thing... this movie is fantastic... I definitely recommend this to anyone just passing by and considering it.

Deze zeggen mij genoeg
    Gaat op mijn te kijken lijst voor komende week

Ge4e ah Jij zoekt net als ik zelf Ook goed
    pi_65541066
    Hey wdn, heb je je ava hiervandaan?

pi_65541561
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
    Is ''Hoshi no Koe - Voices of a Distant Star'' een beetje leuk?
    Ik vond hem wat moeilijker te raten, en vind het een film die niet tipt aan 5 CM Per Second, Toki wo Kakeru Shoujo, Spirited Away, Princess Mononoke of zelfs xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume. Het is wel een 8/10, een diepgaande relatie tussen de twee en de plotse steeds groter (lijkende) afstand.
    pi_65542096
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[ afbeelding ]

Elfen Lied.
    "Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
    pi_65542130
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Ik vond hem wat moeilijker te raten, en vind het een film die niet tipt aan 5 CM Per Second, Toki wo Kakeru Shoujo, Spirited Away, Princess Mononoke of zelfs xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume. Het is wel een 8/10, een diepgaande relatie tussen de twee en de plotse steeds groter (lijkende) afstand.
    Waar je wel aan moet denken is dat hij niet door een studio is gemaakt. Best indrukwekkend.
    "Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
      donderdag 29 januari 2009 @ 20:10:51 #139
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_65542294
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[ afbeelding ]

Elfen lied
    Mijn eerste gekochte anime serie
    pi_65544217
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef wdn het volgende:

[..]

Elfen lied
    Mijn eerste gekochte anime serie
    second one hiero

en audio spul is als het goed is allemaal binnen
    which means: Elfenlied op 40" tv + 5.1 (alssie dat heeft) DD sound
    pi_65544293
    nice, foto's van de setup?
    pi_65544679
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef zquing het volgende:
    nice, foto's van de setup?
    morgen spul halen (als dus idd zwarte kleur binnen is, aangezien dat i.p.v. 2 weken nu "plotseling" 2 dagen duurt) en dan zal ik van het weekend wel fotootje maken
    pi_65544764
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef mschol het volgende:

[..]

morgen spul halen (als dus idd zwarte kleur binnen is, aangezien dat i.p.v. 2 weken nu "plotseling" 2 dagen duurt) en dan zal ik van het weekend wel fotootje maken
    maar daar ga je zeker veel plezier aan hebben. Komt dat setje er voornamelijk voor films of ook voor muziek?
    pi_65544885
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef zquing het volgende:

[..]

maar daar ga je zeker veel plezier aan hebben. Komt dat setje er voornamelijk voor films of ook voor muziek?
    yep, mag ook wel voor ruim , moet precieze kosten nog horen(kabels haal ik er namelijk los bij), 800 euro (incl bekabeling)
    voornamelijk films... nauwelijks muziek
    pi_65544980
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef mschol het volgende:

[..]

yep, mag ook wel voor ruim , moet precieze kosten nog horen(kabels haal ik er namelijk los bij), 800 euro (incl bekabeling)
    voornamelijk films... nauwelijks muziek
    ik moet ook nog een keer een semifatsoenlijke 5.1 set aanschaffen, films zijn toch niet zo geweldig met 2.0
      donderdag 29 januari 2009 @ 22:11:26 #146
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_65547478
    Ik heb een panasonic setje van 200 euro ofzo. Binnenkort komt mijn bonus binnen en dan ga ik denk ik ook eens iets aanschaffen waarmee ik de rest van mijn leven genoeg aan heb

mschol 40" maar? 92.519685 inch is veel mooier
    pi_65550095
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef wdn het volgende:
    Ik heb een panasonic setje van 200 euro ofzo. Binnenkort komt mijn bonus binnen en dan ga ik denk ik ook eens iets aanschaffen waarmee ik de rest van mijn leven genoeg aan heb

mschol 40" maar? 92.519685 inch is veel mooier
    ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als scherm
    en nee beamers is imho niet geschikt om films op te kijken, tenzij je +10k erin pompt
    pi_65550211
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als scherm
    en nee beamers is imho niet geschikt om films op te kijken, tenzij je +10k erin pompt
    Hmmmm, daar ben ik 't niet mee eens. Een goede CRT beamer geeft prima kwaliteit voor 1k en beamer is leuk met vrienden
      donderdag 29 januari 2009 @ 23:15:41 #149
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_65550321
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef mschol het volgende:

[..]

niet mee eens
    beamertje is echt geweldig. en voor 800+ euro heb je een erg goede beamer.
      vrijdag 30 januari 2009 @ 11:59:39 #150
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_65561712
    raad me een serie aan en ik zal de eerste ep kijken, alles kan, alles mag(mits 't maar een beetje te vinden is)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')