Ik heb gezien, ik vond zeer mooi en interessant om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Toki o kakeru shôjo
[ afbeelding ]
Een kleine review:
Het gaat over Makoto Konno, een tomboy wiens leven normaal lijkt te verlopen totdat ze op een dag alleen maar pech kent. Op weg naar huis knalt ze met haar fiets tegen een trein. Totdat ze een moment later een vrouw aanrijdt die ze eerder passeerde. Ze ontdekt dat ze kan reizen door de tijd. Langzaamaan beseft ze dat haar daden niet enkel een positieve weerslag kent.
Wat volgt is een prachtig vormgegeven verhaal die qua sfeer sterk aan Studio Gibli (Spirited Away) doet denken.
9/10
m.3.3.wquote:Description (ANN)
The story is set in 19th century England and centers on a "fairy doctor" named Lydia. Her life takes a 180-degrees turn when she meets a legendary blue knight count named Edgar and his crew. He hires her as an adviser during his quest to obtain a treasured sword that was supposed to be handed down to him by his family.
Ik vond hem wat moeilijker te raten, en vind het een film die niet tipt aan 5 CM Per Second, Toki wo Kakeru Shoujo, Spirited Away, Princess Mononoke of zelfs xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume. Het is wel een 8/10, een diepgaande relatie tussen de twee en de plotse steeds groter (lijkende) afstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Is ''Hoshi no Koe - Voices of a Distant Star'' een beetje leuk?
Elfen Lied.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey wdn, heb je je ava hiervandaan?
[ afbeelding ]
Waar je wel aan moet denken is dat hij niet door een studio is gemaakt. Best indrukwekkend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:50 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Ik vond hem wat moeilijker te raten, en vind het een film die niet tipt aan 5 CM Per Second, Toki wo Kakeru Shoujo, Spirited Away, Princess Mononoke of zelfs xxxHOLiC - Manatsu no Yoru no Yume. Het is wel een 8/10, een diepgaande relatie tussen de twee en de plotse steeds groter (lijkende) afstand.
Elfen liedquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey wdn, heb je je ava hiervandaan?
[ afbeelding ]
second one hieroquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfen lied
Mijn eerste gekochte anime serie
morgen spul halen (als dus idd zwarte kleur binnen is, aangezien dat i.p.v. 2 weken nu "plotseling" 2 dagen duurt) en dan zal ik van het weekend wel fotootje makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef zquing het volgende:
nice, foto's van de setup?
maar daar ga je zeker veel plezier aan hebben. Komt dat setje er voornamelijk voor films of ook voor muziek?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen spul halen (als dus idd zwarte kleur binnen is, aangezien dat i.p.v. 2 weken nu "plotseling" 2 dagen duurt) en dan zal ik van het weekend wel fotootje maken
yep, mag ook wel voor ruim , moet precieze kosten nog horen(kabels haal ik er namelijk los bij), 800 euro (incl bekabeling)quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:10 schreef zquing het volgende:
[..]
maar daar ga je zeker veel plezier aan hebben. Komt dat setje er voornamelijk voor films of ook voor muziek?
ik moet ook nog een keer een semifatsoenlijke 5.1 set aanschaffen, films zijn toch niet zo geweldig met 2.0quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, mag ook wel voor ruim , moet precieze kosten nog horen(kabels haal ik er namelijk los bij), 800 euro (incl bekabeling)
voornamelijk films... nauwelijks muziek
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als schermquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef wdn het volgende:
Ik heb een panasonic setje van 200 euro ofzo. Binnenkort komt mijn bonus binnen en dan ga ik denk ik ook eens iets aanschaffen waarmee ik de rest van mijn leven genoeg aan heb
mschol 40" maar? 92.519685 inch is veel mooier
Hmmmm, daar ben ik 't niet mee eens. Een goede CRT beamer geeft prima kwaliteit voor 1k en beamer is leuk met vriendenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als scherm
en nee beamers is imho niet geschikt om films op te kijken, tenzij je +10k erin pompt
niet mee eensquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ruim 2 meter doorsnee, denk dat maar weinig mensen dat fatsoenlijk kwijt kunnen als scherm
en nee beamers is imho niet geschikt om films op te kijken, tenzij je +10k erin pompt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |