Ik daag je uit om het te proberen zo te eten, zonder te morsen...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:29 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis dan komt dat plaatje uit de Aishiteruze Baby anime en is dat Yuzuyu (~5 jaar oud).
[ afbeelding ]
Dat zet het verhaal weer in perspectief want als kleuter houd je je bestek nog niet altijd even handig vast.
Hahaha, denk maar niet dat peuters en kleuters altijd doen wat in volwassen ogen handig is.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik daag je uit om het te proberen zo te eten, zonder te morsen...
Dat gaat je waarschijnlijk zóveel moeite kosten dat je zelfs als peuter wel tot de conclusie zou komen dat het misschien handig is om je lepel anders vast te pakken.
volwassenen gaan dat idd lastig vinden, kinderen denk ik toch minderquote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat gaat je waarschijnlijk zóveel moeite kosten dat je zelfs als peuter wel tot de conclusie zou komen dat het misschien handig is om je lepel anders vast te pakken.
Ik ken een volwassene die zo met een vork eet.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, het ziet er naar uit dat ze een lepel vasthoudt dus het zou niet zo moeilijk moeten zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Al gezienquote:Op maandag 26 januari 2009 08:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ken een volwassene die zo met een vork eet.
Ik heb dit weekend Capcom's Resident Evil: Degeneration gezien en kan deze aanraden. Is gemaakt met dezelfde engine die voor FF:Advent Children en FF: Spirit Within is gebruikt. Heerlijke film vol met zombies en T-virussen en een G-virus
http://www.sonypictures.com/homevideo/residentevildegeneration/
[ afbeelding ]
Je hebt het niet geprobeerd, hč...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:54 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, het ziet er naar uit dat ze een lepel vasthoudt dus het zou niet zo moeilijk moeten zijn.
Makkelijk of handig eten is anders natuurlijk en de kans dat je morst is ook veel groter maar het valt wel te doen.
Hare hare yukai, fuck yeah.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Sh0g het volgende:
Btw, ik heb een DDR mat gekocht.
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=620&MaxId=0e65c2f1ab1081b0de8598405ce79a27
En heb nu ongeveer 160 Anime opening en ending nummers waar ik helemaal op los kan gaan.... op lite niveau, maximaal level 4.Ja, ik ben noob, maar ik leer snel.
De vriend van een huisgenoot van me doet al wat langer aan DDR en had mijn interesse opnieuw gewekt. Ik heb mijn huisgenoot, die inmiddels zelf ook stevig oefent, geintroduceerd tot de anime nummers, maar hij vond het maar songfestival muziek.Ik ben benieuwd of z'n vriend ermee kan omgaan. Het uiteindelijke doel wordt caramelldansen, level 10.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan meer, maar vind die 728 euro voorlopig echt meer dan voldoende...
aangezien er ~70 euro voor de kabels bij komt, zit ik rond de 800 euro...
maar wat zou jij doen qua speakers dan? (benieuwd naar, ik ga mijn keuze niet veranderen)
ziet er aardig uit (ben zelf absoluut niet gecharmeerd van die megazuilen)... maar 50 watt RMS voor je front/rear speakers?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.hermeselectronics.nl/product-41957/jbl-cs1500/
dat gaat je echt geld kosten , maar dan heb je ook wat
Ik weet uitstekend wat je bedoelt...quote:Op maandag 26 januari 2009 12:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt het niet geprobeerd, hč...
En het gaat er niet om dat ze een lepel vasthoudt, maar hoe ze die lepel vasthoudt (onderhands)
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
Mooie MAD hier en deze is uitgevoerd door een gemaskerde met een viool.
zal ik een keer komen demo-enquote:Op maandag 26 januari 2009 01:29 schreef Sh0g het volgende:
Btw, ik heb een DDR mat gekocht.
http://www.futuremax.nl/product_info.php?products_id=620&MaxId=0e65c2f1ab1081b0de8598405ce79a27
En heb nu ongeveer 160 Anime opening en ending nummers waar ik helemaal op los kan gaan.... op lite niveau, maximaal level 4.Ja, ik ben noob, maar ik leer snel.
De vriend van een huisgenoot van me doet al wat langer aan DDR en had mijn interesse opnieuw gewekt. Ik heb mijn huisgenoot, die inmiddels zelf ook stevig oefent, geintroduceerd tot de anime nummers, maar hij vond het maar songfestival muziek.Ik ben benieuwd of z'n vriend ermee kan omgaan. Het uiteindelijke doel wordt caramelldansen, level 10.
Misschien doe ik wel iets verkeerd maar ik krijg een login scherm als ik doorklik...quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
ah jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel iets verkeerd maar ik krijg een login scherm als ik doorklik...
Kan je deze niet bekijken tenzij je je registreert ofzo?
Hahha, ik vind het best.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
zal ik een keer komen demo-en
Wat een extreem cool-ogende viool!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:49 schreef Crashcat het volgende:
quote:A story of obsessive love and constant pursue told over a 1000 year period. Escaping from a brother who had just ascended the throne, Yoshitsune, along with his servant, comes across a house in the middle of a desolate mountain. Oddly enough, only a young woman lives there, who seems to possess a very dark and ominous past.
It starts out with Kurou meeting the beautiful woman by the name of Kuromitsu, thus began a relationship which transcends life and memories. A journey of immortals and those who chase after it. The majority of this story takes place a few centuries into the future where Kurou is separated from Kuromitsu and is left without memories. He then begins a search for answers to as to who he is, why he is unable to die and who was the women he is so transfixed upon.
Dat probleem had ik ook (hoewel ik geen afkeer van mecha heb), alleen de serie bleek zo verslavend vanwege het achtergrondverhaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef Cairon het volgende:
Geen van de eerdere Gundam series hebben me ooit aangesproken, en de enige Macross serie die ik echt goed vond was Macross Plus, en dat was een OVA (die ene met die synthetische popster...)
Seizoen 1 aan het kijken of seizoen 2?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Sh0g het volgende:
Gundam 00![]()
Ik vind het ook echt politiek waar ik het mee eens ben. Dat als er twee landen in oorlog zijn, je als oppermachtige onafhankelijke organisatie beide landen hun ass kicked, zodat ze uiteindelijk de vrede tekenen.Natuurlijk gaat dat niet werken in het echt helaas...
Het gaat voor beide seizoenen wel op, het verschil is alleen dat het politieke landschap wat is veranderd in seizoen 2 en de nadruk meer op militaire beslissingen komt te liggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Seizoen 1 aan het kijken of seizoen 2?
ik liep er een tijdje rond jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Hahha, ik vind het best.![]()
Volgens mij loop jij ook wel eens op de uithof rond, of niet?
Ik ben chaos;head een beetje vergeten en nu ben ik al helemaal in de warquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef wdn het volgende:
Choas;Head is leuk. Lekker verwarrend. Alhoewel het einde niet echt memorabel valt te noemen (daar had ik meer van verwacht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |