Earl and Fairyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef zquing het volgende:
raad me een serie aan en ik zal de eerste ep kijken, alles kan, alles mag(mits 't maar een beetje te vinden is)
Spice and Wolfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:24 schreef zquing het volgende:
iemand spice and wolf gezien? Moet zeggen dat de serie wel potentie heeft
Moet zeggen dat ik veel minder verwachte toen ik er vanmorgen aan begon. Maar is een prima serie tot nu toequote:
Ik verwachtte er ook niet zo heel veel van, maar heb 't er toen maar van genomen en heb 'm in no-time afgekeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik veel minder verwachte toen ik er vanmorgen aan begon. Maar is een prima serie tot nu toe
Gundam 00.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef zquing het volgende:
raad me een serie aan en ik zal de eerste ep kijken, alles kan, alles mag(mits 't maar een beetje te vinden is)
het moest wel aan de voorwaarde makkelijk te vinden voldoenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gundam 00.
(ja, da's mecha, maar alles kan en alles mag)
je bent ook wel 'n beetje een doos hè...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef zquing het volgende:
[..]
het moest wel aan de voorwaarde makkelijk te vinden voldoen
hij staat al op mn pc hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je bent ook wel 'n beetje een doos hè...
Edit:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef zquing het volgende:
[..]
het moest wel aan de voorwaarde makkelijk te vinden voldoen
kuro kamiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:59 schreef zquing het volgende:
Dat ziet er goed uit...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:41 schreef Crashcat het volgende:
Taiga is watching you
Haruhi is also watching you
Ik zie een saber en een rider onderaanquote:Op zondag 1 februari 2009 15:46 schreef wdn het volgende:
GTO is echt goed jaHeb ik hier op dvd liggen
Nieuwste aanwinst op DVD: Ghost in the Shell 2.
Nieuwste aanwinst #2 Cowon iAudio S9 Curve 16 gb
Ik hoop met deze 2 als thema:
[ afbeelding ]
en/of
[ afbeelding ]
Die is echt goed. Die van souleater is te drukquote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik zie een saber en een rider onderaan![]()
Je kunt 't proberen, maar je moet van het genre houden. Ik zocht 't niet echt verder te kijken na de eerste aflevering.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Darker Than Black (Kuro no Keiyakusha) de moeite waard om te downloaden?
Ik vond het verhaal best interessant, en zoals Quir het al aangaf, 'je moet van het genre houden'.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Darker Than Black (Kuro no Keiyakusha) de moeite waard om te downloaden?
nelquote:Op zondag 1 februari 2009 15:46 schreef wdn het volgende:
GTO is echt goed jaHeb ik hier op dvd liggen
Nieuwste aanwinst op DVD: Ghost in the Shell 2.
Nieuwste aanwinst #2 Cowon iAudio S9 Curve 16 gb
Ik hoop met deze 2 als thema:
[ afbeelding ]
Xam'd is geweldigquote:Op maandag 2 februari 2009 07:36 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Edit: Xam'd Lost Memories
Xam'd > Darker Than Black![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |