Ernstig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:43 schreef Sh0g het volgende:
Penisgrappen zijn al wel langsgekomenkan ook niet anders.
en de goede groups doen dat welquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:05 schreef Sh0g het volgende:
Een hoop fansubs gaan zich daar niets van aantrekken hoor. Don't worry.
want er zijn ook goede groepen die dat wat ruim nemen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:08 schreef zquing het volgende:
[..]
en de echt goede groups doen dat wel
HS , frontpage van de narutofan page in een grote lap tekst staan twee links eentje voor de 480p en een andere voor de 1080p versie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
want er zijn ook goede groepen die dat wat ruim nemen..
en het lijkt voor naruto bij dattabyo wel gedaan helaas
waar moet ik nou m'n naruto afleveringen vandaan halen?
Ik kijk HorribleSubs, bevalt me welquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
want er zijn ook goede groepen die dat wat ruim nemen..
en het lijkt voor naruto bij dattabyo wel gedaan helaas
waar moet ik nou m'n naruto afleveringen vandaan halen?
Funimation heeft het met soul eater anders behoorlijk moeilijk gemaakt. Ik was betrokken bij SEF, maar die kregen serieuze shit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:05 schreef Sh0g het volgende:
Een hoop fansubs gaan zich daar niets van aantrekken hoor. Don't worry.
FMA 2 is toch wel een iets ander verhaal dan Soul Eater.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Funimation heeft het met soul eater anders behoorlijk moeilijk gemaakt. Ik was betrokken bij SEF, maar die kregen serieuze shit.
@zquing: Waarom, funimation biedt het hier over maanden zeer duur op DVD aan. Aan anime streamen doe niet, dat doet gewoon afbreuk aan de kwaliteit. Zeker als het door Bones geanimeerd wordt.
Daarnaast zijn DVD's een ramp met typesetting
In wel opzicht is het anders? Zelfde studio, zelfde licenser. Daarnaast heeft licensen natuurlijk weinig te maken met de anime.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef msnk het volgende:
[..]
FMA 2 is toch wel een iets ander verhaal dan Soul Eater.
serie nooit afgekeken omdat ayako ermee kaptequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Bakakame het volgende:
Net OVA1 van Seto no Hanayome gezien..
Prachtig, ik weet weer waarom ik van Seto houd![]()
![]()
Vreemd, ik vond toevallig gister een batch, met alle 26 eps van Ayako..?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
serie nooit afgekeken omdat ayako ermee kapte
overigens vond ik em na de helft echt veel zwakker dan het begin
Wel?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:50 schreef Sh0g het volgende:
Eindelijk is ook Gunslinger Girl seizoen 2 volledig gesubbed. En ja het is rommel in vergelijking met het eerste seizoen, maar ik was er mee begonnen en maak 'em nu af ook.
OVA 2 is ook geweldig,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Bakakame het volgende:
Net OVA1 van Seto no Hanayome gezien..
Prachtig, ik weet weer waarom ik van Seto houd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |