realquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef Quir het volgende:
RMVB's downloaden en daar lang op wachten.
Oh, alsof (R)eal (M)edia (V)ariable (B)itrate zoveel beter is.quote:
Heb ik gezegd dat het beter was?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, alsof (R)eal (M)edia (V)ariable (B)itrate zoveel beter is.
Zeker doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:21 schreef Caspian het volgende:
Code Geass komt goed in de buurt. Ik ga daar nog even mee verder, en als het interessant blijft dan zal ik dat flinke tijd volgen.
Roze explosiesquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kan haast niet wachten op de nieuwe Gundam 00 S2.
De laatste aflevering was aflevering 14 en rond die aflevering zit de plottwist verwerkt. De laatste afleveringen waren al zo spannend.
Het valt me trouwens mee dat er nog geen klachten geweest zijn van epilepsie-patiënten die na het zien van de ruimtegevechten schuimbekkend tegen de vlakte zijn gegaan...
Alle explosies en laserstralen en GN-particles...quote:
vervelende mannetjes zijn het ookquote:[DB] Naruto Shippuuden 092 170.00MiB [0B8C17C4] 16159 7143 10.37TiB 63937
jawel , maar nooit meer van DBquote:
tja ik geloof het ook nog steeds niet , maarja dat zullen we wel merken na een week of 4 .quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom geloof ik dat toch niet......
das namelijk hun eigen doodsteek
is dat de moeite waard om te kijken of ?quote:In a dark future, the world is in ruin and everything is slowly crumbling away into dust. Humanity is almost extinct, while robots desperately seek out new parts to replace their rusting bodies. Their only hope for survival is to devour the one known as Casshern… or so they believe. Meanwhile, Casshern himself has lost all memory of his past. Why are these robots attacking him? Did he really kill the one known as Luna; the Sun that was called Moon? And why is he, alone, unaffected and undamaged by the ruin?
Alleen kijken voor de artstyle is de moeite al waard.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:07 schreef DJ_ het volgende:
Casshern Sins
[..]
is dat de moeite waard om te kijken of ?
Code Geass s2 zou eigenlijk een heel ander story worden, ware het niet de verschuiving van de uitzendtijd van 's avonds laat naar prime time.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef Sh0g het volgende:
Code Geass is tof. Seizoen 1 en seizoen 2 is zo nog beter. Wat een verhaal.
Heb net de 1e episode van Gundam 00 seizoen 1 gekeken en de setting spreekt me aan. Tof getekende characters ook.
El Cazador de la Bruja is een ietwat mystieke anime. Beetje western/mexicaanse stijl, maar vrij goed getekend en een interessant verhaal. Alleen weet ik niet of die 26 episodes lang kan boeien. Ik ben bij episode 5.
eps 1 net gekeken , die schopt wel kontquote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Alleen kijken voor de artstyle is de moeite al waard.
Ik zal het onthouden, bedanktquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:43 schreef Zeurberus het volgende:
The Third zwakt wat af maar wordt uiteindelijk wel interessant (zover ik het mij herinner)
Ergo Proxy al gecheckt, past ook wel in het 'de-wereld-is-naar-de-klote' scenario maar stijgt voor mij boven de rest uit.
Ik geloof dat Agaith nog vroeg om een realistische anime. Nu heb ik deze topic reeks in geen eeuwen meer gevolgd dus weet niet of je dit al gezien hebt maar:
Kimi Ga Nozomu Eien
is dan wel een aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |