Jah, alleen jammer van de laatste scene. Moesten ze echt zover van elkaar staanquote:
Er zijn er al 4 uit hè.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Whoei, Kara no Kyoukai bevalt mij erg goed, mooi geanimeerd en getekend/geschilderd...
De sfeer komt er echt goed in naar voren imo.![]()
De muziek komt volgens mij van de zelfde makers die ook Mai Hime hebben gedaan, tenminste dat idee heb ik. Klinkt wel goed moet ik zeggen... Nu maar wachten op de volgende aflevering.
Nico Nico Douga is een japanse youtube site. Om filmpjes te kunnen kijken moet je registreren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
[..]
mn japans is niet meer wat 't geweest is, leg eens uit
Ik heb er 5...quote:
Zeer goede serie imo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Begonnen aan ghost hound, helemaal mijn gerne (tot nu toe). Supergaafiemand?
echt... wtf waar mensen wel niet op lettenquote:Observant fans have counted the shots, and the top figure emerging is no less than 82 shots, which means a flash of underwear is displayed on average once every 18 seconds or so
Een echte otaku dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef mschol het volgende:
oke...
'feitje' over rosario to vampire Capu2:
[..]
echt... wtf waar mensen wel niet op letten
Wedden dat die info komt van iemand die het gecensureerd wil hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef mschol het volgende:
oke...
'feitje' over rosario to vampire Capu2:
[..]
echt... wtf waar mensen wel niet op letten
mja kan best idd..quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Wedden dat die info komt van iemand die het gecensureerd wil hebben?
Dat waren 2 verschillende censuristen die om en om moesten werkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mja kan best idd..
alleen was de chirio versie van RtV capu2 erg afwisselend wel en niet gecensureerd
gewoon een rerun zoals op de site vermeld staatquote:Op zondag 15 februari 2009 07:44 schreef wdn het volgende:
Melancholy of Haruhi-chan: trailer is uit (-> Shamisen)
[ afbeelding ]
April! Nieuwe Haruhi! Deze keer echt waar! Of zou het toch een rerun zijn?
Lees meer hier: http://www.animenewsnetwo(...)to-relaunch-in-april
Funimation heeft trouwens de rechten gekocht van
Bamboo Blade
Druaga
Dragonaut
grenadier? (zij is volgens mij bounty hunter)quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef BasOne het volgende:
Meisjes, ik zoek een titel van een anime, ik heb ooit eens 1 aflevering gezien en zoek de serie.
Komisch/actie/sci-fi-Fantasy serie
Meid met een bos hout voor de deur om je 3 winters mee warm te houden
Die een revolver heldin was, die werkte als bounty hunter of freelancer oid, was gloof ik ook een man/jongen die haar hielp met een katana van 4 meter lang.
Kan me de titel van de serie niet meer herinneren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
grenadier? (zij is volgens mij bounty hunter)
maar voor de rest ken ik de serie niet echt
Herladen is orgineelquote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Grenadier
Dat herladen was te fout, maar wel grappig
*ascendancy raadt trigun aan*
Hier in Nederland wel ja. Hangt er gewoon van af waar je het haalt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind anime DVD's zo belachelijk duur dat ik het weiger te kopen.
Ik heb Cowboy Bebob 2 dvd's kunnen bestellen bij Bol.com voor 12.50 pet stuk, deel 1-4 en 5-8, voordat ze niet meer beschikbaar waren.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
Dan kijk je op de verkeerde plekkenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
wat vind je duur?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
een gemiddelde R1 dvd, van een serie, kost je ook zo 20-25 dollar (wat nu cheap is, maar normaal gesproken is het ook bijna 20 euro p/s, en das best aan de prijs voor 4 afleveringenquote:
Als de prijs een issue is lijkt me dat je geen problemen zou moeten hebben met 2de handse dvd's.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wat vind je duur?
[..]
een gemiddelde R1 dvd, van een serie, kost je ook zo 20-25 dollar (wat nu cheap is, maar normaal gesproken is het ook bijna 20 euro p/s, en das best aan de prijs voor 4 afleveringen)
Je bent zo goed dat als je een vrouw was ik je zou kussenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
i'm goood![]()
![]()
en dat terwijl ik em dus nog niet gezien heb
wat ik dus zeg over US (R1): de losse dvd's zijn 'prijzig' (denk nu een euro of 15, "normaal" een euro of 19)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Als de prijs een issue is lijkt me dat je geen problemen zou moeten hebben met 2de handse dvd's.
Plus complete series/boxen kopen is een stuk goedkoper dan losse dvd's. Bijvoorbeeld de Nana 5 dvd box set (Mediamarkt; er zijn er 5 meen ik), de Samurai Champloo 6 dvd boxset (FFR) of de Genshiken s1 boxset (MM) zijn regelmaig voor een 54 euro (of iets meer) te vinden in Nederland en dan heb je gewoon een goede deal.
En zo heb ik ook de boxsets van Lain, Please Teacher en Haibane ooit voor een 20 of 25 euro op de kop getikt (in Nederland).
En dan hebben we het nog niet eens over bestellen in Australie of Amerika.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:02 schreef Crashcat het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik Akihabara onveilig maken
Van die school jurkjes afblijven héquote:Op maandag 16 februari 2009 16:02 schreef Crashcat het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik Akihabara onveilig maken
Ken 't van naam, maar leek me niet echt wat..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef zquing het volgende:
iemand rideback aan 't kijken? Goede eerste 5 minuten, vraag me af of de rest ook zo tof is
Rideback heeft toch pas 5 episodes gesubbed?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef zquing het volgende:
iemand rideback aan 't kijken? Goede eerste 5 minuten, vraag me af of de rest ook zo tof is
volgens mij wel, vind de characterdesign alleen wat minder, verhaal boeit me niet echt, maar de als character development nog goed gaat worden dan kan dit wel een goede serie worden. Maar ik heb pas de eerste 10 minuten gezienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:05 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Rideback heeft toch pas 5 episodes gesubbed?
Ik ben bezig met Chromed Shelled Regios, ook pas 5 episodes uit.Het ziet er zeer gelikt uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij wel, vind de characterdesign alleen wat minder, verhaal boeit me niet echt, maar de als character development nog goed gaat worden dan kan dit wel een goede serie worden. Maar ik heb pas de eerste 10 minuten gezien
Ik gebruik Gss, ze zijn erg snel en het zijn goede subs.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef Sh0g het volgende:
Ik ben bij Gundam 00 S2 gewoon doorgegaan met Conclave-Mendoi, alleen zie ik dat ze zijn blijven steken bij 11 terwijl andere subbers al bij 19 zijn. Wanneer ik ga overstappen, welke is dan aan te raden? SHS of gSS? Met SHS ben ik goed bekend, maar ook met het feit dat ze het soms ineens laten afweten. Hopelijk gaat Menclave gewoon verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |