Jah, alleen jammer van de laatste scene. Moesten ze echt zover van elkaar staanquote:
Er zijn er al 4 uit hè.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Whoei, Kara no Kyoukai bevalt mij erg goed, mooi geanimeerd en getekend/geschilderd...
De sfeer komt er echt goed in naar voren imo.![]()
De muziek komt volgens mij van de zelfde makers die ook Mai Hime hebben gedaan, tenminste dat idee heb ik. Klinkt wel goed moet ik zeggen... Nu maar wachten op de volgende aflevering.
Nico Nico Douga is een japanse youtube site. Om filmpjes te kunnen kijken moet je registreren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
[..]
mn japans is niet meer wat 't geweest is, leg eens uit
Ik heb er 5...quote:
Zeer goede serie imo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Begonnen aan ghost hound, helemaal mijn gerne (tot nu toe). Supergaafiemand?
echt... wtf waar mensen wel niet op lettenquote:Observant fans have counted the shots, and the top figure emerging is no less than 82 shots, which means a flash of underwear is displayed on average once every 18 seconds or so
Een echte otaku dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef mschol het volgende:
oke...
'feitje' over rosario to vampire Capu2:
[..]
echt... wtf waar mensen wel niet op letten
Wedden dat die info komt van iemand die het gecensureerd wil hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef mschol het volgende:
oke...
'feitje' over rosario to vampire Capu2:
[..]
echt... wtf waar mensen wel niet op letten
mja kan best idd..quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Wedden dat die info komt van iemand die het gecensureerd wil hebben?
Dat waren 2 verschillende censuristen die om en om moesten werkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
mja kan best idd..
alleen was de chirio versie van RtV capu2 erg afwisselend wel en niet gecensureerd
gewoon een rerun zoals op de site vermeld staatquote:Op zondag 15 februari 2009 07:44 schreef wdn het volgende:
Melancholy of Haruhi-chan: trailer is uit (-> Shamisen)
[ afbeelding ]
April! Nieuwe Haruhi! Deze keer echt waar! Of zou het toch een rerun zijn?
Lees meer hier: http://www.animenewsnetwo(...)to-relaunch-in-april
Funimation heeft trouwens de rechten gekocht van
Bamboo Blade
Druaga
Dragonaut
grenadier? (zij is volgens mij bounty hunter)quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef BasOne het volgende:
Meisjes, ik zoek een titel van een anime, ik heb ooit eens 1 aflevering gezien en zoek de serie.
Komisch/actie/sci-fi-Fantasy serie
Meid met een bos hout voor de deur om je 3 winters mee warm te houden
Die een revolver heldin was, die werkte als bounty hunter of freelancer oid, was gloof ik ook een man/jongen die haar hielp met een katana van 4 meter lang.
Kan me de titel van de serie niet meer herinneren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
grenadier? (zij is volgens mij bounty hunter)
maar voor de rest ken ik de serie niet echt
Herladen is orgineelquote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Grenadier
Dat herladen was te fout, maar wel grappig
*ascendancy raadt trigun aan*
Hier in Nederland wel ja. Hangt er gewoon van af waar je het haalt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind anime DVD's zo belachelijk duur dat ik het weiger te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |