Alleen kijken voor de artstyle is de moeite al waard.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:07 schreef DJ_ het volgende:
Casshern Sins
[..]
is dat de moeite waard om te kijken of ?
Code Geass s2 zou eigenlijk een heel ander story worden, ware het niet de verschuiving van de uitzendtijd van 's avonds laat naar prime time.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef Sh0g het volgende:
Code Geass is tof. Seizoen 1 en seizoen 2 is zo nog beter. Wat een verhaal.
Heb net de 1e episode van Gundam 00 seizoen 1 gekeken en de setting spreekt me aan. Tof getekende characters ook.
El Cazador de la Bruja is een ietwat mystieke anime. Beetje western/mexicaanse stijl, maar vrij goed getekend en een interessant verhaal. Alleen weet ik niet of die 26 episodes lang kan boeien. Ik ben bij episode 5.
eps 1 net gekeken , die schopt wel kontquote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Alleen kijken voor de artstyle is de moeite al waard.
Ik zal het onthouden, bedanktquote:Op donderdag 15 januari 2009 01:43 schreef Zeurberus het volgende:
The Third zwakt wat af maar wordt uiteindelijk wel interessant (zover ik het mij herinner)
Ergo Proxy al gecheckt, past ook wel in het 'de-wereld-is-naar-de-klote' scenario maar stijgt voor mij boven de rest uit.
Ik geloof dat Agaith nog vroeg om een realistische anime. Nu heb ik deze topic reeks in geen eeuwen meer gevolgd dus weet niet of je dit al gezien hebt maar:
Kimi Ga Nozomu Eien
is dan wel een aanrader
Yoko, uit Tengen Toppa Gurren Lagann.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
Ehm...Weet iemand van welke anime/manga/game zij vandaan komt?
[ afbeelding ]
Yoko van Gurren Lagannquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
Ehm...Weet iemand van welke anime/manga/game zij vandaan komt?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:38 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
misschien handig om in de op te keilen??
lijstje met animecon gangers?
Die is wel zeer slecht.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Cairon het volgende:
Naruto... befaamd om zijn kwaliteit...
Onthoud daarom altijd:
[ afbeelding ]
Hier ook niet...quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 00:34 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hier ook niet...
Ik wilde het opgooglen maar kwam toen deze tegen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |