Hier nog 1 ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:58 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk komen volgende week mijn NB's binnen.
welke?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:58 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk komen volgende week mijn NB's binnen.
Neequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Z het volgende:
Kent iemand deze shop?
http://www.coolestshop.com/index.html
merci, zal ze nog ff postenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:09 schreef n00cL30n het volgende:
Nette DCs in het vorige topic, xsartanax!
Mee eens.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:25 schreef aerodynamic het volgende:
Bovenste adidas. Die onderaan is echt niets.
Geen van beide!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
Jongens en meisjes, ik twijfel. Help even:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wanneer gaan die tee's in de verkoop, knappe vent?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Happy Fucking New Year Fok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stussy Cap
Lacebag 09 Tee [no vis]
Griffin Blade Cut Jacket
Maharishi Duffle Bag
SugarCane Union Star
Nike Dunk SB Low Tweed
yep...tijd terug wat t-shirts van Modelslut (inparadise) besteld...wat mij betreft prettig zaken meegedaan...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Z het volgende:
Kent iemand deze shop?
http://www.coolestshop.com/index.html
u2boiquote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Cloud_SB het volgende:
Gratis oliebollen en appelbeignets zijn in de pocket.
Nu een zak pakken, rugtas volproppen met drank, mdma en hasj.
En dan maar op naar buiten.
Speciale groeten gaan uit naar mijn boi feelsgoodman, bewegende_ninja, Dubz0ne en sjimz.
Jullie weten het ouwes. braaahp!
Boks ouwe... lekker gespaced op de M?!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Cloud_SB het volgende:
Gratis oliebollen en appelbeignets zijn in de pocket.
Nu een zak pakken, rugtas volproppen met drank, mdma en hasj.
En dan maar op naar buiten.
Speciale groeten gaan uit naar mijn boi feelsgoodman, bewegende_ninja, Dubz0ne en sjimz.
Jullie weten het ouwes. braaahp!
Wel op meer dan alleen M. Zag net ook dat ik gisteren waarschijnlijk op een rotje ofzo ben gaan zitten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Boks ouwe... lekker gespaced op de M?!
Eerst lekker chill aangedaan, o.a. pastasalades en sushi gegeten jeweets!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:34 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Wel op meer dan alleen M. Zag net ook dat ik gisteren waarschijnlijk op een rotje ofzo ben gaan zitten.
Zt me toch een verdomd grote kruidplek/brandplek op mijn backpocket.
Morgen kijken wat er te redden valt zonder die broek te wassen. Zot te zien aan mijn vingers ook leuk gestunt met wat vuurwerk. Hier en daar een wondje en wat schroeiplekken.
Hoe verging het jou en Nik? Zeg me alsjeblieft dat hij niet rick astley heeft opgezet om 12 uur.
en oja.......FREE FEELSGOODMAN! POWER TO ME! (en feelsgoodman)...FREE FEELSGOODMAN!
Lol je hebt niet goed geluisterd ouwe... de eerste track die jij gehoord hebt in 2009 was zeker wel van Rick Astley.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:17 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Eerst lekker chill aangedaan, o.a. pastasalades en sushi gegeten jeweets!![]()
Maar ik heb om 12 uur gelukkig geen Rick Astley gehoord... we zijn met Joy Division het nieuwe jaar in gegaan.Daarna @ Tivoli. Helaas alleen maar D'n'B, geen Dubstep
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:34 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Lol je hebt niet goed geluisterd ouwe... de eerste track die jij gehoord hebt in 2009 was zeker wel van Rick Astley.
Schijt Feelsgoodman is gebanned, tot die tijd. Off-topic! HA!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Serieus?! Heb echt geen Rick Astly gehoord!
Maargoed, het gaat wel heel erg off-topic nu
Op caliroots zijn ze te koop.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Bobooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke zijn leuker? en iemand een idee waar deze in maat 39 of maat 40 te koop zijn?
Hard! Hoop dat de maat ook ok isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef bewegende_ninja het volgende:
Eerste aankoop van 2009
[ afbeelding ]
Best een tijdje naar gezocht, nu voor 40 shipped gevonden
Mail naar adidas, misschien kunnen ze je helpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef Bobooo het volgende:
ja, maar ik dacht ik plaats er nog ff plaatjes bij, is wat duidelijker.
en op die site hebben ze die maten niet meer.
ja, ik denk dat ik dat maar ga doen. thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mail naar adidas, misschien kunnen ze je helpen.
Al een paartje op t oog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef superjood het volgende:
Ok mijn volgende paar sneakers worden new balance
Nee, wel iemand met ruim 900 feedback maar heeft op dit moment geen andere items te koop staan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Doe je goed zeg. Van een powerseller met nog meer 1500's??
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Nee, wel iemand met ruim 900 feedback maar heeft op dit moment geen andere items te koop staan.
Had gewoon geluk denk ik.
Lekkere pickup man!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:10 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lekker, zo geil, ik hou ze vanavond bij me in bed.
Als je iets graag wilt dan moet je er wat voor hebben he...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Saninl het volgende:
Ik zie in de OP wel heel veel sites staan, maar welke site is nou goedkoop? Want ik wil gewoon een aantal sneakers hebben, maar het liefst gewoon goedkoop. Maar om nou al die site's in de OP af te gaan?!
Lelijk geil.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:49 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
toch maarweer een paartje gekocht...
Lacebag forum ftw, in elk categorie staat er wat leuks tussen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Saninl het volgende:
Ik zie in de OP wel heel veel sites staan, maar welke site is nou goedkoop? Want ik wil gewoon een aantal sneakers hebben, maar het liefst gewoon goedkoop. Maar om nou al die site's in de OP af te gaan?!
voor Fall 09 staat volgens mij de (re)release van de 180 op het programma....alleen zijn dat voor zover ik weet de ultramarine's. Iemand enig idee of ze de black/metallic silver ook weer gaan doen ?quote:
Adidas valt over het algemeen redelijk klein...quote:
dus ipv 42 een 43 ? of zelfs een 44?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Adidas valt over het algemeen redelijk klein...
ke thanx, dus gewoon voor een 43,5 kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Z het volgende:
1 tot anderhalve maat moet voldoende zijn. Ik heb wel een een 10 besteld die veels te klein was, geruild voor een 11 1/2 die prima zat.
Hier is nog ruimte.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
collectiepic nieuwe stijl:
[ afbeelding ]
Ik ga volgende week verhuizen, en ik heb eigenlijk geen idee waar ik het allemaal moet laten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn geen carminesquote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef DubzOne het volgende:
Verdomme Ivy, je gaat ook wel echt weer kkhard de laatste tijd!
Al zijn die Carmines niet echt my cup of tea
Zijn geen carmines.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:57 schreef DubzOne het volgende:
Verdomme Ivy, je gaat ook wel echt weer kkhard de laatste tijd!
Al zijn die Carmines niet echt my cup of tea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet dat nou kosten? Sakuragi had maar 30 yen voor een paar VI's betaaldquote:
de hint werktquote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef thaWarhead het volgende:
Home>Away
En ja, ik moet kostgeld betalen verdomme. Het werkt wel, want nu wil ik echt het huis uit (het voel zo zinloos om ineens te moeten betalen voor iets dat een maand eerder nog gratis was)
Maar eens aanmelden bij kamernet ofzo.
Dat scheelt behangen/verfen. Gewoon een muur volbouwen met schoenendozen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:48 schreef feelsgoodman het volgende:
Tering. Hoe ga je dat doen, man? Zo'n zee container huren en daar je schoenen in opslaan? Twee kamers huren? Teveel schoenen!
quote:The jazz, the what? the jazz can move that ass
Cuz The Tribe originates that feelin' of pizzazz
bedankt voor de tip! heb het zooltje eruit gesloopt, en een zooltje uit ouwe puma's gehaald. we zullen het wel gaan merken morgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef thaWarhead het volgende:
Ander zooltje in leggen (zonder Zoom Air) en het is opgelost.
Je kan ze evt. ook op laten rekken bij een schoenmaker... scheelt wel wat als het leer is!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:37 schreef Rekkof het volgende:
Heb vandaag de hele dag met mn tenen tegen de voorkant aangeschovenMaar ik doe ze niet weg, want ze zijn zo geill
![]()
Ik denk dat ik er vanavond maar natte (warm/koud?) kranten indoe, misschien dat dat helpt..
42 maar het is SB dus ong 41,5quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Je kan ze evt. ook op laten rekken bij een schoenmaker... scheelt wel wat als het leer is!
Yep, it's worth a shot zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Rekkof het volgende:
[..]
42 maar het is SB dus ong 41,5
[..]
[ afbeelding ]
dit zijn ze, maar weet niet of dit echt leer is
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Rekkof het volgende:
[..]
42 maar het is SB dus ong 41,5
[..]
[ afbeelding ]
dit zijn ze, maar weet niet of dit echt leer is
ganz geilll!!!11!!1!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
Meneer de postbode was weer vriendjes met mij vandaag
[ afbeelding ]
Vieze homo, en dan ook nog je providers strategisch in de foto plaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik kon geen goed plaatje vinden, sorry
ik bedoelde meer zo van
Gast!!
Nice, 1500's zijn altijd goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Teruglezen......Ik heb al 2x gezegd dat ze niet komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Nice, 1500's zijn altijd goed.
Weet iemand trouwens of deze nog naar Nederland komen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:30 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Teruglezen......Ik heb al 2x gezegd dat ze niet komen.
tof.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Freshcotton het volgende:
[ afbeelding ]
Eskimo's en Nb's zijn van vorige week, Footbalfriendlypack is mn eerste paartje,
Iemand ervaring met Flightclub ?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:58 schreef thaWarhead het volgende:
Hahaha, die username...
Heb alleen instore ervaring met Flight Club, maar 90% kun je cheaper vinden als je wat verder zoekt.
Einz:l emon safari's bestaan nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
Goedkoper ?! die lemon safari's zijn daar voor 125 dollar, dat is ong 93 euro,
maare je hebt dus niet ervaring met verzenden etc ?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
Alles wat daar verkocht wordt kan op bv. ebay voor veel minder.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:01 schreef Freshcotton het volgende:
ach man weet ik veel hoe die dingen heten
enne, fc lijkt mij niet overprices aangezien het dollars zijn ?
want hoeveel euro betaal je voorn nike airmax one Alphabet ?
of hufquake ?
Als er iets is wat wel overpriced is dan is het FC welquote:Op zondag 11 januari 2009 02:01 schreef Freshcotton het volgende:
ach man weet ik veel hoe die dingen heten
enne, fc lijkt mij niet overprices aangezien het dollars zijn ?
want hoeveel euro betaal je voorn nike airmax one Alphabet ?
of hufquake ?
Wat zijn we weer behulpzaam hier, FC is niet altijd overpriced, vraag maar aan Warhead (576 anyone?).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Freshcotton het volgende:
[..]
We hebben bij Concrete nog genoeg Schmoove.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:23 schreef stijn_ het volgende:
Kan ik in nederland ook schoeisel van Schmoove krijgen? wil namelijk deze:
[ afbeelding ]
Probeer jij die AM1 Yellow safari dan maar eens voor minder dan 130 euro + verzendkosten te zoeken in maatje 10,5 - 11quote:Op zondag 11 januari 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er iets is wat wel overpriced is dan is het FC wel![]()
En nike air max one Alphabet van FC plukken
99% van de gevallen zal je voor die deals op ebay/sneaker fora moeten afgaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef Freshcotton het volgende:
Oke... Sjimz en de rest die voor Ebay waren
jullie hebben me overtuigd![]()
Doen wequote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef thaWarhead het volgende:
Gooi die dierenprint krengen van jou dan ook maar op de stapel.
ja die ken ik. ;]quote:Op zondag 11 januari 2009 17:20 schreef thaWarhead het volgende:
http://www.noboysallowed.nl
Alsjeblieft.
nieuwprijs was 175, maar ze hebbe niet voor niets 1,5 jaar in de sale gestaan.. ze vallen hetzelfde als je 670.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Freshcotton het volgende:
[ afbeelding ]
kan ze krijgen voor 75 euro, weet iemand mischien de prijs wat ze in de winkel zijn/waren ?
oh en weet iemand hoe de maat daarvan is ?
heb in mn new balance 670 10,5 vallen deze groter uit ? of gewoon t zelfde ?
Doe us op de post doen voor mijquote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
We hebben bij Concrete nog genoeg Schmoove.
Witte versie van die hadden we sowieso nog, zwarte vast ook nog wel.
Concrete, Footlocker?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:05 schreef navigator het volgende:
Iemand die toevallig weet of Wildwood ACG´s te krijgen zijn in Mokum e.o.? bedankt.
Als feelsgoodman zegt dat ze lelijk zijn, zijn ze dat ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Cinch het volgende:
Iets IS niet lelijk, je VINDT iets lelijk.
seto heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef seto het volgende:
[..]
Als feelsgoodman zegt dat ze lelijk zijn, zijn ze dat ook.
Ja sorry maar ik moet de bhoys hier toch gelijk geven...quote:
Cheer up, je zal voortaan geen tekort hebben aan breezersletjes om je heen.quote:
Het is een lelijke schoenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Freshcotton het volgende:
die smiley was gewoon om aan te geven dat ik het niet zo op meelopers heb...
(van waar al dat gehaat ?)
lulz, beastpack kopen en niet mee lopenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef Freshcotton het volgende:
die smiley was gewoon om aan te geven dat ik het niet zo op meelopers heb...
(van waar al dat gehaat ?)
Dan moet je maar geen sneakers gaan kopen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:13 schreef Freshcotton het volgende:
en als je jong bent, geen vrouw met bakken vol geld, geen studie kosten, een kut baan die niet verdient, dan vond ik dit toch wel een redelijk goeie oplossing ? ohja en ik heb ook geen ouders die me sponseren...
spreek feelsgoodman niet tegen!quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef Freshcotton het volgende:
Zullen we mekaar maar vanachter het beeldscherm haten? en maar gewoon hier in dit topic posten ?
want dit slaat allemaal echt nergens op..
Die zijn wel erg dope, hoe heten die ?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Xaverius1337 het volgende:
Me nieuwe patta's
Nike dunk low
sorry voor baggerkwaliteit me nokia n82 is gejat dus ff met ouwe phone gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef navigator het volgende:
Stelletje wijven hier zeg, ongelooflijk.
Ach laat ze toch...quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef feelsgoodman het volgende:
Normaliter wel ja. Altijd van die hypefag's die hier de boel komen verstoren met hun hypecomments, echt not done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |