Al een paartje op t oog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef superjood het volgende:
Ok mijn volgende paar sneakers worden new balance
Nee, wel iemand met ruim 900 feedback maar heeft op dit moment geen andere items te koop staan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Doe je goed zeg. Van een powerseller met nog meer 1500's??
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Nee, wel iemand met ruim 900 feedback maar heeft op dit moment geen andere items te koop staan.
Had gewoon geluk denk ik.
Lekkere pickup man!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:10 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lekker, zo geil, ik hou ze vanavond bij me in bed.
Als je iets graag wilt dan moet je er wat voor hebben he...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Saninl het volgende:
Ik zie in de OP wel heel veel sites staan, maar welke site is nou goedkoop? Want ik wil gewoon een aantal sneakers hebben, maar het liefst gewoon goedkoop. Maar om nou al die site's in de OP af te gaan?!
Lelijk geil.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:49 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
toch maarweer een paartje gekocht...
Lacebag forum ftw, in elk categorie staat er wat leuks tussen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Saninl het volgende:
Ik zie in de OP wel heel veel sites staan, maar welke site is nou goedkoop? Want ik wil gewoon een aantal sneakers hebben, maar het liefst gewoon goedkoop. Maar om nou al die site's in de OP af te gaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |