Hier nog 1 ..quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:58 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk komen volgende week mijn NB's binnen.
welke?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:58 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk komen volgende week mijn NB's binnen.
Neequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Z het volgende:
Kent iemand deze shop?
http://www.coolestshop.com/index.html
merci, zal ze nog ff postenquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:09 schreef n00cL30n het volgende:
Nette DCs in het vorige topic, xsartanax!
Mee eens.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:25 schreef aerodynamic het volgende:
Bovenste adidas. Die onderaan is echt niets.
Geen van beide!quote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef De Wouzeraar het volgende:
Jongens en meisjes, ik twijfel. Help even:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wanneer gaan die tee's in de verkoop, knappe vent?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:01 schreef Cloud_SB het volgende:
Happy Fucking New Year Fok!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stussy Cap
Lacebag 09 Tee [no vis]
Griffin Blade Cut Jacket
Maharishi Duffle Bag
SugarCane Union Star
Nike Dunk SB Low Tweed
yep...tijd terug wat t-shirts van Modelslut (inparadise) besteld...wat mij betreft prettig zaken meegedaan...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:18 schreef Z het volgende:
Kent iemand deze shop?
http://www.coolestshop.com/index.html
u2boiquote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Cloud_SB het volgende:
Gratis oliebollen en appelbeignets zijn in de pocket.
Nu een zak pakken, rugtas volproppen met drank, mdma en hasj.
En dan maar op naar buiten.
Speciale groeten gaan uit naar mijn boi feelsgoodman, bewegende_ninja, Dubz0ne en sjimz.
Jullie weten het ouwes. braaahp!
Boks ouwe... lekker gespaced op de M?!quote:Op woensdag 31 december 2008 19:34 schreef Cloud_SB het volgende:
Gratis oliebollen en appelbeignets zijn in de pocket.
Nu een zak pakken, rugtas volproppen met drank, mdma en hasj.
En dan maar op naar buiten.
Speciale groeten gaan uit naar mijn boi feelsgoodman, bewegende_ninja, Dubz0ne en sjimz.
Jullie weten het ouwes. braaahp!
Wel op meer dan alleen M. Zag net ook dat ik gisteren waarschijnlijk op een rotje ofzo ben gaan zitten.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Boks ouwe... lekker gespaced op de M?!
Eerst lekker chill aangedaan, o.a. pastasalades en sushi gegeten jeweets!quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:34 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Wel op meer dan alleen M. Zag net ook dat ik gisteren waarschijnlijk op een rotje ofzo ben gaan zitten.
Zt me toch een verdomd grote kruidplek/brandplek op mijn backpocket.
Morgen kijken wat er te redden valt zonder die broek te wassen. Zot te zien aan mijn vingers ook leuk gestunt met wat vuurwerk. Hier en daar een wondje en wat schroeiplekken.
Hoe verging het jou en Nik? Zeg me alsjeblieft dat hij niet rick astley heeft opgezet om 12 uur.
en oja.......FREE FEELSGOODMAN! POWER TO ME! (en feelsgoodman)...FREE FEELSGOODMAN!
Lol je hebt niet goed geluisterd ouwe... de eerste track die jij gehoord hebt in 2009 was zeker wel van Rick Astley.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:17 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Eerst lekker chill aangedaan, o.a. pastasalades en sushi gegeten jeweets!![]()
Maar ik heb om 12 uur gelukkig geen Rick Astley gehoord... we zijn met Joy Division het nieuwe jaar in gegaan.Daarna @ Tivoli. Helaas alleen maar D'n'B, geen Dubstep
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:34 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Lol je hebt niet goed geluisterd ouwe... de eerste track die jij gehoord hebt in 2009 was zeker wel van Rick Astley.
Schijt Feelsgoodman is gebanned, tot die tijd. Off-topic! HA!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Serieus?! Heb echt geen Rick Astly gehoord!
Maargoed, het gaat wel heel erg off-topic nu
Op caliroots zijn ze te koop.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Bobooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke zijn leuker? en iemand een idee waar deze in maat 39 of maat 40 te koop zijn?
Hard! Hoop dat de maat ook ok isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef bewegende_ninja het volgende:
Eerste aankoop van 2009
[ afbeelding ]
Best een tijdje naar gezocht, nu voor 40 shipped gevonden
Mail naar adidas, misschien kunnen ze je helpen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef Bobooo het volgende:
ja, maar ik dacht ik plaats er nog ff plaatjes bij, is wat duidelijker.
en op die site hebben ze die maten niet meer.
ja, ik denk dat ik dat maar ga doen. thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mail naar adidas, misschien kunnen ze je helpen.
Al een paartje op t oog?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:25 schreef superjood het volgende:
Ok mijn volgende paar sneakers worden new balance
Nee, wel iemand met ruim 900 feedback maar heeft op dit moment geen andere items te koop staan.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Doe je goed zeg. Van een powerseller met nog meer 1500's??
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Nee, wel iemand met ruim 900 feedback maar heeft op dit moment geen andere items te koop staan.
Had gewoon geluk denk ik.
Lekkere pickup man!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:10 schreef thaWarhead het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lekker, zo geil, ik hou ze vanavond bij me in bed.
Als je iets graag wilt dan moet je er wat voor hebben he...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Saninl het volgende:
Ik zie in de OP wel heel veel sites staan, maar welke site is nou goedkoop? Want ik wil gewoon een aantal sneakers hebben, maar het liefst gewoon goedkoop. Maar om nou al die site's in de OP af te gaan?!
Lelijk geil.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:49 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
toch maarweer een paartje gekocht...
Lacebag forum ftw, in elk categorie staat er wat leuks tussen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Saninl het volgende:
Ik zie in de OP wel heel veel sites staan, maar welke site is nou goedkoop? Want ik wil gewoon een aantal sneakers hebben, maar het liefst gewoon goedkoop. Maar om nou al die site's in de OP af te gaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |